Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Jep. Mutta eniten tässä pitää olla huolissaan wimpulan hiljaisuudesta.

Jokohan itse Iso-Kiero on napannut?

Eihän Haadesi ole vielä wimiä virralla nähny?

Kahden kissan kanssa tässä taas ollaan. Mutta hyvä se on välillä näinkin olla. Vaikka sanotaanhan, että kaksin aina kaunihimpi. Toki kauneutta eli tässä tapauksessa sanottaisiinko komeutta riittää vaikka yksinkin on.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Eipä ole wimistä havaintoja. Jos sen viestit taas pöllitään ennen tänne ilmiintymistä?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kuka kummajainen haluaisi napata wimin viestit? Eihän niistä saa selvää kuin me, joilla on wimin sana-ja koodikirja.

Mutta nukkumaan tästä. Muutama sivu kirjaa. menossa on se TIGER-panssarivaunusta kertova uutuuskirja. Vasta ilmestynyt. Suosittelen.

Kauniita unia! Tai ainakin unia! Tai edes jotain....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No en minä tiijä. Mutta öitä vaan, josko sanoisin, lepää rauhassa. Mutta älä ota kirjaimellisesti, en mä virkani puolesta toivottanut, vaan ihan vilpittömästi.

Toisaalta jos sitä lukee maate mennessään kirjaa panssarivaunuista, niin tuo "rauhassa" särähtää toisellakin tavoin silmiin.

Haadeksen maailmassa on näköjään taas monta ihmeellistä asiaa. Otan toisen Zeron, huba hop!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kappas, sitä tulee 10 Haades -vuotta täyteen palstalla tänään hieman ennen puoltayötä. Kaikkea sitä, olen pahoillani teidän muiden puolesta näistä yhteisistä hetkistä.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Keskiyö sopii vallan tai vallattoman mainiosti Haadeksen juhliin. Onko Manalan virta juhlavalaistu. Kai juhlatarjouksena on ilmainen lauttamatka.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Toki on valaistu ja ilmainen lauttamatka luonnollisesti 100 nopeimmalle. Vain menosuunta tietenkin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä en vaan lakkaa ihmettelemästä tätä kansaa. Tänään jaetaan Jämsässä jollakin R-kioskilla ilmaista kahvia puoleenpäivään saakka. Innokkaimmat alkoivat jonottaa kioskin edessä klo 02:00 yöllä. Siis oikeasti, paljonko Jämsässä maksaa kahvi? Jokohan tämä lyö syksyn nolous -ennätykset? Itselleni vastaten, entäs ne ämpärijonot?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Jälkionnittelut Haadekselle 10-vuotistaipaleella täällä. On se vaan pitkä aika jo ihmiselämän mittarillakin mitattuna. Noin seitsemäs tai kahdeksasosa elämää. Herranen aika, miten ne vuodet vaan vierii. Tai eihän ne minnekään vieri tietenkään.

Kävitkö jämsässä ämpärillä kahvia jonottamassa/hakemassa? On sitten juhlan kunniaksi mistä tarjota.

Minä en ole taas missään muualla käynyt kuin töissä ja äsken saunassa. Niin ja kävin vitskan kävelemässäkin ennen saunaa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kiitos vaan Joe. En saa Jämsästä suurempia kiksejä, eikä noi ilmaisurpåjonotusmeiningit kyllä natsaa mitenkään, liian hapokasta. Siis mieti nyt mitä järkeä on jonottaa tunteja jotain juttua yhdessä joidenkin Taneli-Annikkien kanssa propelihattu päässä ja säästää pari juuroa? Not.

Mutta kahvimitaksi ämpäri? Se onkin toinen juttu se. Pitänee aloittaa semmoisesta "älä tule paha kakku, tule tule hyvä kakku" -ämpärikoosta kun tarve ilmenee.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Haades käy hitaalla keskiviikkoisin ja vanhuus ei tule yksin, vol. xx. Tällä kertaa töihintuloaamuautoradiosta kajahti The Rolling Stonesin Paint It Black, enkä sitten millään muistanut missä leffassa(kin) se soi. Vietnamiin liittyi toki ja muistelin hatarasti Apocalypse Now olevan oikea pätkä, mutta toisaalta yleensä The Doorsin The Endin soidessa tuo leffa tulee mieleen ja siinähän soi jotain Wagneriakin, kun napalmit räjähtelee taustalla.

Eipä ollut Ilmestyskirja Nyt, vaan Full Metal Jacket. Vähän ottaa kupoliin, kun ei enää elokuvien perusasioita muista, vinetto vieköön.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Enpä tiennytkään, että P.D. James oli hengissä. Ja nyt sitten ei ole. 94:ssä vuodessa ehti varmasti nähdä ja kokea yhtä ja toista, jokunen kelpo opuskin siinä tuli kirjoitettua. R.I.P.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Perskuta, Opecin ei vähentänytkään öljyntuotantoa ja öljyn hinta on laskenut maailmalla alimmilleen neljään vuoteen. Suomessahan tämä tarkoittaa aina sitä, että bensan ja dieselin hinnat nousee, kuten väärinpäin syntyneiden heimon maassa on tapana. Onko niillä pokkaa nostaa hintoja jo huomenna, vai vasta ensi viikon alkupuolella (yleensä keskiviikkona puolenpäivän jälkeen)?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Suomeen yritetään näköjään lanseerata Black Fridayta. Minkä ihmeen takia? Pitääkö kaikki mitä Jenkeissä tehdään toistaa täällä? Ja aina suhteellisen huonolla menestyksellä kaiken lisäksi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Päivän kysymys kuuluu: miksei aina voi olla perjantai? Mitä sanoo siihen hän? Ja muut?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ei sen perjantain tarvitse olla kuin perjantaina.

Miten siinä kävisi esimerkiksi monelle sellaiselle, jotka ostavat perjantaipullon? Kännissä joka olta.

Sitä paitsi meikäläinenkin joutuisi joka päivä imuroimaan.....Eli pidetään vielä perjantai vain kerran viikossa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sepä aiheuttaisi haasteita wimillekin. Jos joka päivä olisi perjantai, niin wimpula joutuisi kirjoittelemaan eri tavalla: silloin tällöinhän tulee tavaraa perjantaisin, mutta pääsääntöisesti lauantaisin. Siinä sitä yhtälöä ratkaistavaksi sinne suuntaan.

Toisaalta jos perjantaipulloja ostavat ostaisivat perjantaipullon joka päivä, niin valtion verotulot kasvaisivat ja saataisiin Suomi uuteen, tosin huteran huojuvaan nousuun. Alko palkkaisi lisää väkeä, polliiseilla olisi enemmän hommia ja ehkä saisivat lisää virkoja (tuskin kuitenkaan), ensiapuihmisetkin saisivat touhuta lisää.

Ja koska jotkut eivät aja nauttineena, mutta ovat silti menossa jostakin jonnekin, taksiala saisi lisää asiakkaita ja taas talous pyörisi paremmin. Lisääntyisikö ravintoloiden kulutus? Ei välttämättä pahemmin, mutta Viron matkailu kylläkin. Ja siinä jo toinen Euromaa lähtisi liitoon Suomen jokapäiväisen perjantain takia.

Kun Virolaisilla menee paremmin, niitä tulee enemmän shoppailemaan rajojen ulkopuolelle. Osa kasvattaa Suomen taloutta ja toiset jonkun muun maan taloutta. Kun taas muiden maiden talous kasvaa Suomen jokapäiväisen perjantain takia, piiri senkuin suurenee.

Ollaanko me nyt sitten jopa vaa'ankieli -asemassa globaalin talouden nousun kanssa?

Entinen Nokialandia voisi mainostaa itseään maana, joka keksi perjantain uudelleen. Toisaalta Suomessa ei ole liiemmin markkinamiehiä, joten siihen pitäisi palkata joku ruotsalainen. Kasvua siis sinnekin.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Eläpä Haadesi ala liian paljon spekuloimaan moisella perjantailla.

Kyllä se tämä yksi riittää viikossa ja piste!

Mutta ei tästä hommasta näytä tulevan mitään. Meinaan Jokavanin kiinniottamisesta viestien määrässä. En minä vaan jaksa niin paljon kirjoittaa. Vallankin kun olen aina ollut pelkkä asiakirjoittaja, niin kohtalaisen vaikeaahan se on pelkkää asiateksiä suoltaa päivästä toiseen.

Ihan eri asia olisi, jos tänne ilkeäisi jotain humpuukkia ja pelkkää soopaa kirjoitella. Silloin minäkin olisin vahvoilla. Mutta kun en vain osaa, en. Jokavanihan sen puolen hallitsee.....

Joten kun Jokavani tulee vuoden alusta takaisin, niin minä poloinen olen edelleenkin kpcomin kakkonen. Ikuinen kakkonen.

Ja saattaahan joku muukin ohittaa minut. No se olisi jo melko varmasti harakirin paikka.

Aasin siltaa, niin eikös muuten siinä harakirihommassa yritetä ottaa suoletkin itseltään ulos? Siivotonta hommaa kyllä. Mahtaisiko Haadesikaan ottaa edes kyytin lautalleen, kun sotkeutuisi joka paikka?

Täytyy kyllä sanoa, että kuka harakirihomman on keksinyt, niin täytyy olla melkoinen masokista. Kyllähän tuon hengen itseltään voi ottaa helpommalla ja paljon kivuttomallakin tavalla....

Pitäisiköhän täällä järjestää kilpailu parhaasta mahdollisesta tavasta.....? Mitähän palkinnoksi?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös