Koripallo.com

MU19 2022-2023

Viestejä
3 525
Aivan turhaa uhoa molemmilta puolilta. Faktahan on että 98% molempien joukkueiden pelaajista U-19 finaalit oli koripallouran huippuhetki. Muutama ehkä jaksaa vielä pari vuotta rimpuilla ennen siirtymistä työelämään täysipäiväisesti sekä +20kg jälkeen eteläisen 3-4 div arki-iltoja kiertämään.
Muki vetelee seurana viimeisiään ja OBA on olemassa tasan niin kauan kun Graham jaksaa ennen sirkuksen viemistä taas uuteen seuraan.
Ymmärtääkseni OBAssa on pystytty tarjoamaan (varsinkin maahanmuuttajataustaisille) mahdollisuus pelata todella minimaalisilla kustannuksilla, jopa kiertää maailmaa palloa pelaten. Ne ovat isoja osatekijöitä, joihin muilla seuroilla ei ole varaa.
Graham pyöritti hyvää korista jo osittain samoilla pelaajilla Topolassa ja Panttereissa, joka vuosi matkaan tuli muutama uusi pelaaja ja nykyinen ryhmä on suomalaisittain poikkeuksellisen hyvä.
En tiedä kuinka paljon veronmaksajien rahoja tähän kuluu, mutta minun mielestäni tällainen toiminta on kyllä sellaista johon minun veroeurojani saa käyttää.
 

Hooperage

Ymmärtääkseni OBAssa on pystytty tarjoamaan (varsinkin maahanmuuttajataustaisille) mahdollisuus pelata todella minimaalisilla kustannuksilla, jopa kiertää maailmaa palloa pelaten. Ne ovat isoja osatekijöitä, joihin muilla seuroilla ei ole varaa.
Graham pyöritti hyvää korista jo osittain samoilla pelaajilla Topolassa ja Panttereissa, joka vuosi matkaan tuli muutama uusi pelaaja ja nykyinen ryhmä on suomalaisittain poikkeuksellisen hyvä.
En tiedä kuinka paljon veronmaksajien rahoja tähän kuluu, mutta minun mielestäni tällainen toiminta on kyllä sellaista johon minun veroeurojani saa käyttää.

Keskitty uuteen Drive seuraan? Erikoista ku on monta kautta rakentanut ja U19 smmestari ja paljon hyviä pelaajia 2005 joiden viimeinen vuosi on alkamassa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös