Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

Viestejä
55
Varsin ikävä uutinen tämä Suokkaan poislähtö Salosta. Varmistui ainakin se, että nähdään jenkkipointti, kuten Salkkarin jutussa mainitaan. Toivottavasti löytyy Juwan Staten tyylinen kaveri. Saa toki olla pidempi varreltaan.

Salkkarin jutussa maininta, että seuraavilla kavereilla ei ole sopimusta ensi kaudesta vielä: Antto Nikkarinen, Tuomas Hirvonen, Eero Innamaa ja Trey Niemi.
Nooo empä usko, että Niemi haluaa tänne enää tulla.
 
Viestejä
205
Nooo empä usko, että Niemi haluaa tänne enää tulla.
Niemihän juuri kehus Korihaihin mentyään et Vilppaassa hän oppis harjottelemaan ja olemaan urheilija. Tuskin Vilpaskaan on kiinnostunut mut ei siltoja mun tietääkseni missään vaiheessa ole poltettu suuntaan tai toiseen. Joukkuetta johtaa nyt myös eri coach.

Taitaa myös tuo Abbey olla märkä päiväuni mikäli NCAA kiinnostaa.
 
Viestejä
692
Suokkaan lähtö tekee kipeää. Joukkue menee lähestulkoon kokonaan uusiksi.

PG: Jenkki - Abbey/Salmi
SG: Jenkki - Lindberg/Koivunen
SF: Nyman - Koivisto - Rönnholm
PF: Jenkki - Saarijärvi/Mäkynen
C: Jenkki - Vaara
 
Viestejä
228
Harmi homma Temen lähtö ei muuta kuin hyvää jatkoa hänelle. Tilalle kysyisin Eero innamaata olisi kotikin lähellä ja paikkasi suokkaan lähdön varmasti. Tosin myös karhu on varmaan kiinnostunut jatkosta hänen kanssaan
 
Viestejä
205
Eiköhän Karhu halua Innamaasta pitää kiinni, niin hyvän kevään pelannut.
Varmasti näin. Tosin jos Kantonen ja Kaukiainen tekee paluun niin sitten saattais olla saumaa. Rahat ei vaan taida riittää Innamaahankaan jos meinataan kunnon jenkuloita saada tänne.
 
Viestejä
1 130
Suokkaan lähtö tekee kipeää. Joukkue menee lähestulkoon kokonaan uusiksi.

PG: Jenkki - Abbey/Salmi
SG: Jenkki - Lindberg/Koivunen
SF: Nyman - Koivisto - Rönnholm
PF: Jenkki - Saarijärvi/Mäkynen
C: Jenkki - Vaara

Eli onko tuossa tummalla ne kenellä on sopimus voimassa?
Ja sitten loput on toiveita / edes jollain tavalla mahdollisia..
Ei tietysti mitään eroa muihinkaan kausiin, mutta kyllä saisi sitten jenkulat osua kohdilleen.
 
Viestejä
857
Miten tuo logiikka Nymanin suhteen menee, miksi kolmonen eikä nelonen? Tietenkin kansainvälisen mittapuun mukaan alimittainen neloseksi mutta ei se Rikunkaan tapauksessa ole haitannut...
 
Viestejä
1 357
Itse olen siinä käsityksessä, että Innamaa ei Kauhajoella jatka. Salo ja ykköspointin paikka voisi toimia hänen kohdallaan ihan hyvin.
 
Viestejä
1 130
Itse olen siinä käsityksessä, että Innamaa ei Kauhajoella jatka. Salo ja ykköspointin paikka voisi toimia hänen kohdallaan ihan hyvin.

Joo ja samoin toimisi seuraava:

Nikkarinen / Jenkki
Exaucia / Jenkki
Besselink / Koivisto
Nyman / Jenkki
Aalto / Jenkki jaa juu on siellä Vaarakin
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös