Koripallo.com

2013 - 2014 NBA -mestari?

Eli siis mun lempijoukkueeni on Heat mutta alko mietityttää tämä Brooklynin jengi. Deron Williams, Joe Johnson, Paul Pierce, Kevin Garnett, Brook Lopez, Jason Terry jne. Onko mahdollista että Nets tiputtaa Heatin konferenssin finaalissa? Ite kannatan toki Heatia ja toivon että se voittaisi mestaruuden. ??

Vs: 2013 - 2014 NBA -mestari?

Vammainen topic, sen verran pakko kuitenkin kommentoida että jos Rose palaa tasolleen ja Chicago välttyy pidempiaikaisilta loukkaantumisilta niin se on omissa papereissani ehdottomasti kovempi haastaja Miamille kuin Brooklyn. Kaikki eväät jopa runkosarjan voittoon asti, mutta vielä on kysymysmerkkejä. Myös Indiana on näyttänyt miten Miami pistetään koville, asia josta Brooklyn toistaiseksi vain unelmoi.

Olen itse kannattanut Lebronia jostain vuodesta 2006 lähtien, ja tottakai myös Miamin seuraaminen lisääntyi kolme vuotta sitten. Mutta nyt koin herätyksen, ja olen alkanut tajuta mikä meidän yleinen tasomme on, joten en tiedä voinko enää olla ylpeä Lebron -faniudestani. Tämä on surullista. :(

Meillä Mavericksissa homma on kuitenkin niin hyvillä kantimilla valmentajamme Rick Carlislen kanssa, ettei edes Dirk Nowitzkin ikääntyvät jalat saa mestaruusjunaamme raiteiltaan.

Raptorsin ylivoima tulee viemään mielenkiinnon koko ensi kaudesta.

992784_10151762931107223_1105580772_n.jpg

= Mestaruus

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.