Niin, missä kaupungissa, kunnassa, kylässä asut? Itse asun kouvolassa, Anjalassa
allu8 Viestejä 12 Huh 5, 2011 #1 Niin, missä kaupungissa, kunnassa, kylässä asut? Itse asun kouvolassa, Anjalassa
JOEN SUU Viestejä 19 572 Huh 6, 2011 #4 Vs: Asuinpaikkasi Minä en asu missään kylässä. Käyn kyllä aika usein kylässä, mutta asun kotona.
allu8 Viestejä 12 Huh 7, 2011 #6 Vs: Asuinpaikkasi JOEN SUU sanoi: Minä en asu missään kylässä. Käyn kyllä aika usein kylässä, mutta asun kotona. Laajenna klikkaamalla no hahhah tosi hauskaa kyl varmaan ymmärrät mitä tos tarkotetaa
Vs: Asuinpaikkasi JOEN SUU sanoi: Minä en asu missään kylässä. Käyn kyllä aika usein kylässä, mutta asun kotona. Laajenna klikkaamalla no hahhah tosi hauskaa kyl varmaan ymmärrät mitä tos tarkotetaa
Willituuli Viestejä 2 Elo 29, 2012 #10 Vs: Asuinpaikkasi Seinäjoki. Tästä onkin tulevalla kaudella passelit matkat niin Karhun, kuin Korikobrienkin liigataistoja seuraamaan, puhumattakaan näiden joukkueiden keskinäisistä yhteenotoista.
Vs: Asuinpaikkasi Seinäjoki. Tästä onkin tulevalla kaudella passelit matkat niin Karhun, kuin Korikobrienkin liigataistoja seuraamaan, puhumattakaan näiden joukkueiden keskinäisistä yhteenotoista.
basketaalto Viestejä 4 Lok 3, 2012 #13 Vs: Asuinpaikkasi Raisio - helppo avaus uudelle kirjoittajalle
wimi Viestejä 5 379 Mar 23, 2012 #16 Vs: Asuinpaikkasi B_B sanoi: Aavan meren tällä puolen Laajenna klikkaamalla Tää oli paras . ;D Joku vaivaituu kirjaitumaan . Ensimäinen viesti on noin mahtava . . Luupaava.
Vs: Asuinpaikkasi B_B sanoi: Aavan meren tällä puolen Laajenna klikkaamalla Tää oli paras . ;D Joku vaivaituu kirjaitumaan . Ensimäinen viesti on noin mahtava . . Luupaava.