Koripallo.com

Basket.fi - roskapönttöön

Tällainen random-avautuminen.

Basket.fi-sivusto on käytettävyydeltään surkein nettisivusto, jossa säännöllisesti vierailen. Miksi ihmeessä sivusto on rakennettu niin tökeröksi? Yritän päästä selailemaan pelaajien tilastoja, mutta yllätys yllätys siitä ei tule mitään. Sen lisäksi sivustolla navigoiminen on silkkaa hulluutta.

Jakakaa kanssani tämä *itutus!

Vs: Basket.fi - roskapönttöön

Sama. Surkeat sivut, vaatii 5 eri selainta ja kasan taikatemppuja, jotta voi selailla ongelmitta.

Häiritsee kovin liigamanagerimiehistön rakentamista 2. kierrokselle...

Totta. Etusivullekin on ympätty ihan kaikki. Sivun "viehättävyys" on jyrätty aika tylysti. Ottelutuloksia on tosi tympeää selata puhelimella. Ja sarjojen omat sivut ovat.....huh huh..

Sivujen sisällössä ei ole moitteen sijaa. Jutut on kirjoitettu hyvin. Se on vaan tuo sivuston tekninen toteutus aivan järkyttävä.

Mä olen pitänyt itseäni hieman tyhmänä kun olen kokenut sivujen käytettävyyden varsinkin puhelimella ongelmalliseksi. Mutta onneksi muut, inua fiksummat käyttäjät ovat samaa mieltä. Eniten harmittaa tosiaan tuo puhelinversion surkeus.
Ollaan tietyllä tavalla hyvin tyytyväisiä että tällainen tulospalvelu on meille tuotu, toivottavasti sitä voidaan jatkossa kehittää vielä paremmaksi.

42

Puhelimella käytettävyys ei liene ihan kärkipään prioriteetteja. Tavallaan hassua kun nykyään tuntuu ihmiset käyttävän puhelinta nettisurffailuun jopa enemmän kuin tietokonetta. Minkähän takia niissä luureissa mikrofonia ja kaiutinta enää edes on ... 8]

Olen kyllä samaa mieltä siinä, että kaikkein helpointa ei tietojen löytäminen tuolta ole. Vanhassa oli tässä suhteessa vara parempi. Onneksi sentään värit vaihdettiin, se musta pohja ja oranssit tekstit oli kohtuullisen syvältä.

Todellakin on huonot sivut, todella raskaat ja tiedon etsiminen liian vaikeaa. Itsellä vähän homma kuin KJ:lla liigamagariin pitäisi kasata joukkue, muttei jaksaisi lähteä kahlaamaan tilastoja jäykille sivuille, varsinkin kun on mokkulanetti käytössä.

Itse käytän puhelinta selailuun kun en ole kotona.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.