Pitkästä aikaa-->viimeksi kun kirjoitin tähän topikkiin.42 sanoi:Mistäs tiesit että taso on kerrankin Suomen tasoa jos et pitkästä aikaa ole katsonut?
Tätähän, eli kansainvälisten pelien vähyyttä, se Ekströmkin valitteli viime Urheilulehdessä. Olisi elintärkeää Suomen koripallolle, että säännöllisesti 1-2 seuraa pelaisi vähintään EuroChallengea. Lappeen viime visiitin jälkeen kukaan ei ole uskaltanut edes yrittää, koska talousvaikeuksiin tuokin reissu tavallaan päättyi. Pohjois-Euroopan liigaa ei ole enää, joten Baltian liiga olisi melko hyvä tähän väliin. En sitten tiedä millainen tuosta VTB-liigasta syntyy, ihan lupaavalta kuitenkin vaikuttaa.Sophistifunk sanoi:Sääli, että kymmenen vuoden takainen Suomi-Ruotsi-liiga ei innostanut katsojia. Liiga, jossa pelaisivat vaikkapa Norrköping, Plannja, Sundsvall, Solna, Pyrintö, Kouvot, ToPo ja Honka olisi melko hyvätasoinen.
Juuso sanoi:Niin kauan kun Suomessa pelataan posketon 44 ottelun runkosarja (+ pitkähkö cup), niin mistään ulkomaisista turnajaisista on aivan turha puhua. Suomalainen joukkue Baltian liigassa olisi helkutin hieno juttu, mutta kiinnostuisiko siitä kukaan muu kuin häviävän pieni marginaaliporukka eli me? Epäilen.
42 sanoi:Eilen vaihteeksi hyvä matsi. Paitsi että 1:40 jäljellä Viasat päätti jäädyttää kuvan ja ilmoittaa, että kanava ei kuulu tilaukseesi. Mitä ihmettä? No kas, sieltä oli alkamassa Champions liigan futismatsi ja heillä ei ole kai oikeutta lähettää sitä Suomessa. Prkl, paskaako se minua kiinnostaa mitä he saavat näyttää ja mitä ei, mutta minä olen tilannut Viasat Sportin ja se on heidän ongelmansa, tai itse asiassa tehtävänsä, valita sinne sellaista kamaa, jota saavat näyttää. Luojan kiitos matsi oli jo ratkennut.
42 sanoi:Eilen vaihteeksi hyvä matsi. Paitsi että 1:40 jäljellä Viasat päätti jäädyttää kuvan ja ilmoittaa, että kanava ei kuulu tilaukseesi. Mitä ihmettä? No kas, sieltä oli alkamassa Champions liigan futismatsi ja heillä ei ole kai oikeutta lähettää sitä Suomessa. Prkl, paskaako se minua kiinnostaa mitä he saavat näyttää ja mitä ei, mutta minä olen tilannut Viasat Sportin ja se on heidän ongelmansa, tai itse asiassa tehtävänsä, valita sinne sellaista kamaa, jota saavat näyttää. Luojan kiitos matsi oli jo ratkennut.
Pelinä viihdyttävä. Hyviä yksilösuorituksia, mutta ne eivät olleet pääosassa. Erinomaisia syöttöjä kun liikettä löytyi, toisaalta hyvää puolustamista ja sen seurauksena nopeita. Valmentaja Grant itki muutamaan otteeseen tuomioista aivan turhaan. Miten esimerkiksi pystyi valittamaan McNaullin EU:stä kun tämä roikkui alta nostavan pelaajan käsivarressa ilman yritystäkään puhtaaseen puolustukseen. Yksi erikoinen hyökkääjän virhe Mbemban nopeassa kun puolustaja kohtuullisen selvästi juoksi kylkeen kiinni. Pääosin kuitenkin hyvää työtä.
Tästä tulee hyvä sarja.