Koripallo.com

dokumentteja NBA pelaajista

Rumpula

Eli tähän topikkiin vaan hyvien korisdokkarien nimiä. Olen itse yrittänyt haalia näitä dokkareita käsiini mutta tähän mennessä olen löytänyt vain lebronin MORE THAN A GAME pätkän. Mielestäni näitä dokumentteja on erittäin mielenkiintoista katsella ja oppia kyseisten ihmisten elämästä yhtä sun toista.

Vs: dokumentteja NBA pelaajista

Reggie Milleristä ESPN - 30 for 30: Winning Time: Reggie Miller vs New York Knicks(http://30for30.espn.com/film/winning-time-reggie-miller-vs-the-new-york-knicks.html) tehty oli aikas hyvä. (Vaikutusta saattaa toki olla myös sillä että Miller oli/on kaikkien aikojen lempipelaajani...)
Jos nopeasti jotain hätästä haluaa katsella, myös YouTubesta löytyvät `Beyond The Glory' dokkarit saattavat olla ihan hyviä. Niitä on tehty todella useasta pelaajasta, esim. Kobe, Vince, KG, Paul Pierce... And the list goes on.

Koripalloanalyytikko #1

Jordanista nyt löytyy dokumenttia aika helposti, jos edes vähän alusta jaksaa etsiskellä netistä.

jööh

LeBron James - More than a game (Todella hyvä dokumentti)
Kobe Bryant - Kobe doin' work
Michael Jordan - Come fly with me

a

Slash sanoi:
Reggie Milleristä ESPN - 30 for 30: Winning Time: Reggie Miller vs New York Knicks tehty oli aikas hyvä. (Vaikutusta saattaa toki olla myös sillä että Miller oli/on kaikkien aikojen lempipelaajani...)
Jos nopeasti jotain hätästä haluaa katsella, myös YouTubesta löytyvät `Beyond The Glory' dokkarit saattavat olla ihan hyviä. Niitä on tehty todella useasta pelaajasta, esim. Kobe, Vince, KG, Paul Pierce... And the list goes on.
kyseinen dokumentti tuli juuri espn americalta, tulee uudestaan huomenna klo 9

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.