Koripallo.com

Eka lay-uppisi pelissä

Status
Viestiketju on suljettu.
Millainen oli eka lay-uppisi pelissä?Minun lay-uppini (joka on tosi harvinaista,koska olen sentteri elikkä 198 cm pitkä ja 123 kiloa painava pelaaja kun taas muut ovat jotain 153 cm ja 46 kiloa) oli se kun minä juoksin hyökkäyspäähän ensimmäisenä niin meidän takamies syötti minulle pallon toiselta sivulta oikealle,josta minä sitten tein lay-upin koriin.

PS:Huomioikaa sekin,että olen -96 syntynyt.

Vs: Eka lay-uppisi pelissä

fujitsu sanoi:
donkkaan aina ! en ole ikinä tehnyt lay uppia !
joo niin minäkin. lay-upit ovat niin helppoja. vetelen lähinnä wind mill ja 360 donkkeja

nkbcgnghnklj

Talltalldunker sanoi:
Millainen oli eka lay-uppisi pelissä?Minun lay-uppini (joka on tosi harvinaista,koska olen sentteri elikkä 198 cm pitkä ja 123 kiloa painava pelaaja kun taas muut ovat jotain 153 cm ja 46 kiloa) oli se kun minä juoksin hyökkäyspäähän ensimmäisenä niin meidän takamies syötti minulle pallon toiselta sivulta oikealle,josta minä sitten tein lay-upin koriin.

;D

SC

En ole koskaan heittänyt kolmenpisteenviivan sisäpuolelta... enkä heitä! mun takia siirretään sitä viivaakin... mutta siirtäkööt vaikka puoleenkenttään!

Huoh

On kyllä foorumin kerma kirjoittanut tähän topiikkiin. Ja hyvää asiaa kirjoittanutkin.

Jokseenkin turha topiikki sanoisin...

juu

ku jotkut tääl kirjottelee et donkkailee 360 ja windmillei ...
Koodi:
eikä tee koskaa lay uppia

maan päälle

Bäsket sanoi:
oliko toi 198cm ja 123kg joku vitsi? olet -96 syntynyt :O?

kunhan vaan haluu poika leijua. ei tota voi ottaa todesta

VITSI VAI

maan päälle sanoi:
kunhan vaan haluu poika leijua. ei tota voi ottaa todesta
Ei se ole vitsi vaan aivan totta. Poika on tällä hetkellä All Stats-leirillä. Pikkuisen on vielä taidoissa hiottavaa...,
mutta kasvanee Möttölän mittoihin.

Talltalldunker sanoi:

Niin ja olihan tänä vuonnakin C-Poikien Länt. I divarissa sellanen iso kaveri joka pelas urassa

sfhdfhd

liiotellut fyysiset mittansa, vaikka suht iso poeka onki.

Höh!

sfhdfhd sanoi:
liiotellut fyysiset mittansa, vaikka suht iso poeka onki.
Et vaan satu olemaan hiukka kade.Älä välitä,se on ihan "normaalia"

Status
Viestiketju on suljettu.