Koripallo.com

Europe live

dre

Onko kellään kokemuksia kyseisistä tapahtumista? Lippujen hinnat,yms kiinnostaa.
Olen suunnitellut lähteväni katsomaan 14. lokakuuta Berliiniin peliä.

???

Vs: Europe live

Onkohan enää mahdollista saada edes lippuja? Itsekkin olen alkanut miettiä että olisi kiva lähteä katsomaan peliä.

dre

Siksi juuri kyselinkin. Kun ei missään ole oikein tietoa koko tapahtumista, ei lippujen hinnoistakaan. Ainoa mainos löytyy urheilu+ kanavan mainoskatkoilla.

Ollaan lähdössä isommalla porukalla Lontooseen katsomaan peliä. Ainakin vielä viime viikolla sinne löytyi lippuja, ja ihan hyviltä paikoiltakin vielä.

Liput maksoivat alakatsomosta, päädystä tosin, noin 130€. Lennot Ryanairilla Tampereelta noin 80€, ja majoitukset hyvässä hotellissa keskustan lähistöllä noin 70/yö/äijä. Eli tollaselle neljän päivän tourneelle tulee hintaa vähän vajaa 500€. Ja siihen tietysti kaljat päälle ;) Eihän toi ihan ilmasta ole, mutta ei kuitenkaan paha mun mielestä NBA pelistä. Niitä tulee kuitenin harvemmin nähtyä....

Heikosti tosiaan löytyy tietoa mistään, itse menin suoraan sinne areenan sivuille noita lippuja katsomaan.

dre sanoi:
Siksi juuri kyselinkin. Kun ei missään ole oikein tietoa koko tapahtumista, ei lippujen hinnoistakaan. Ainoa mainos löytyy urheilu+ kanavan mainoskatkoilla.

Miksi?

porvoo sanoi:
Ollaan lähdössä isommalla porukalla Lontooseen katsomaan peliä. Ainakin vielä viime viikolla sinne löytyi lippuja, ja ihan hyviltä paikoiltakin vielä.

Liput maksoivat alakatsomosta, päädystä tosin, noin 130€. Lennot Ryanairilla Tampereelta noin 80€, ja majoitukset hyvässä hotellissa keskustan lähistöllä noin 70/yö/äijä. Eli tollaselle neljän päivän tourneelle tulee hintaa vähän vajaa 500€. Ja siihen tietysti kaljat päälle ;) Eihän toi ihan ilmasta ole, mutta ei kuitenkaan paha mun mielestä NBA pelistä. Niitä tulee kuitenin harvemmin nähtyä....

Heikosti tosiaan löytyy tietoa mistään, itse menin suoraan sinne areenan sivuille noita lippuja katsomaan.

Miksi ei ennemmin maksaisi muutamaa satasta lisää ja lähtisi katsomaan aitoja pelejä esim. New Yorkiin tai Miamiin, minne lennot ovat halpoja. On meinaan vähän eri asia kuin joku väsynyt preseasonmatsi mikä ei kiinnosta pelaajia tippaakaan.

Miksi? sanoi:
Miksi ei ennemmin maksaisi muutamaa satasta lisää ja lähtisi katsomaan aitoja pelejä esim. New Yorkiin tai Miamiin, minne lennot ovat halpoja. On meinaan vähän eri asia kuin joku väsynyt preseasonmatsi mikä ei kiinnosta pelaajia tippaakaan.

Miksipä ei niin. Ollaan tuotakin ihan vakavasti kyllä suunniteltu, mutta valitettavasti vaan ihan muutaman satasen lisäys ei ihan riitä. Lennot esim Nykiin maksaa halvimmillaan noin 500€. Edes kohtalaiset iput peliin, olettaen että sellaisen jollakin ihmeellä onnistuisi saamaan, pyörii siinä 150€ nurkilla, ja majoitus viikoksi (ei varmaan kannata 13 tuntia lentää ihan vaan muutaman päivän takia) läheltä keskustaa kohtalaisessa (3-4 tähteä) hotellissa kustantaa vähintään noin 650€. Eli loppulasku olisi siinä 1300-1400€, ja noiden lippujen saaminen varsinkin Knicksin peleihin on kyllä enemmän kuin vaikeaa.

Sitä paitsi eihän sillä pelillä tai paikalla niin väliä ole, kun vaan on hyvää seuraa matkassa ja saa hyvän syyn lähteä reissuun. Ja ainakin Lontoossa on melkoisesti parempaa olutta kuin tuolla jenkkilässä ;)

:D:D:D:D

Itse olin lokakuussa 2006 Kölnissä katosmassa kahtena päivänä NBA Europe Livea. Suosittelen lämpimästi kaikille, oli aika mahtava fiilis, pelit oli tasokkaita ja SHOW oli tosi hyvä, katsojista pidettiin huolta! Kahden hengen voimin tehtiin matka ja kaikki meni tädellisesti! Liput hankittiin suoraan areenan sivuilta ja ne lähetettiin kotiin postin kautta. Lennot varattiin itse.. 2008 europe livea olen suunnitellut kanssa, ja mitä olen tietoja etsinyt Suomesta järjestetään joku "paketti matka" joka on järkyttävän kallis! Korislehdessä oli jtn tietoa jutusta.. Suosittelen itse varamaan kaiken, netti on ihmeelinen väline ja kaikilta löytyy nykyisin luottokortti.. Lippuja löytyy lähes aina, harvoin ovat loppuunmyytyjä juttuja noi pelit, vaikka hyvin porukkaa riittääkin..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.