tykkään koripallosta mutta haluaisin tietää nba sta olen pelannut nba 2k16 en saa oikein selville asioita siinä
onko draftissa kuinka monta kierrosta
kuinka pitkä on tulokas sopimus ja maximi jatkosopimus, olen kuullut että 1 kierrroksen pelaajat saavat automaattisesti sopimuksen mutta muilla ei tule automaattisesti ja kuinka kauan tulokas pelaajalla on aikaa tehdä sopimus varauksesta lähtien
mikä on nba pelaajien keskipalkka vuodessa
miten pelaajien tekemät pisteet lasketaan heidän uratilastoissa ja kaudessa
mikä on nba pelaajien uran lopetus ikä keskinmäärin
ja samalla voitte kertoa muutakin nba sta en itse löytänyt vastauksia esim tuohon pelaajien kauden tekemäöt pisteet niin en saaanut selkoa siitä
ja sit tälläne kysymys olen kuullut että muka ei saa seurata koripalloa jos ei osaa korista vaikka kyllä vähän osaan mutta en osaa hyvin..
onko draftissa kuinka monta kierrosta
kuinka pitkä on tulokas sopimus ja maximi jatkosopimus, olen kuullut että 1 kierrroksen pelaajat saavat automaattisesti sopimuksen mutta muilla ei tule automaattisesti ja kuinka kauan tulokas pelaajalla on aikaa tehdä sopimus varauksesta lähtien
mikä on nba pelaajien keskipalkka vuodessa
miten pelaajien tekemät pisteet lasketaan heidän uratilastoissa ja kaudessa
mikä on nba pelaajien uran lopetus ikä keskinmäärin
ja samalla voitte kertoa muutakin nba sta en itse löytänyt vastauksia esim tuohon pelaajien kauden tekemäöt pisteet niin en saaanut selkoa siitä
ja sit tälläne kysymys olen kuullut että muka ei saa seurata koripalloa jos ei osaa korista vaikka kyllä vähän osaan mutta en osaa hyvin..