Koripallo.com

Hauskin/tyhmin/epäreiluin virheesi?

ei ehkä kuulu kategoriaan

Vs: Hauskin/tyhmin/epäreiluin virheesi?

Pelaajallamme oli 4 virhettä, puolustin hänen kanssaan korin alla, hän teki virheen, mutta nostin käden ilmaan, jolloin tuomari meni ihan sekaisin ja antoi virheen minulle ;D Näin saatiin tärkeä pelaaja pidettyä kentällä ;)

Hain hyökkääjän virhettä, mutta sain itse tekun, vaikka kaveri juoksi mua päin. Kysyttyäni tuomarilta syytä, vastaus oli, että ennen vihellystä ei voi ottaa hyökkääjän virhettä = Filmasin

Ittellä varmaa ku vastustajal oli 3-2 hyökkäys ja ite tulin vähä peräs. Niiden isoin pelaaja oli saamas just pallon mut sit tönäsin sitä seläst nii et se vähä horjahti, sit se karjas jotai ja tönäs mut kumoon. Sit tuomari viheltää eu:n ja vastustajan fanit rupee taputtaa ku ne luuli et se vihellettii mulle, mut se menikin vastustajalle ------> kummatki vaparit ohi ja pallonhallintakin kusastiin ;D

ewxrtcyhbinjo

kaveri pääs musta ohi (ihme!!) ja heitti hypäriä niin otin tylysti kädestä kiinni. okei ei mikään pahisvirhe mut kummiski.

varmaaan se kun juoksin tuomaria pakoon kun se tuli näyttään, että mitä ei saa tehdä

No-pass-look sanoi:
Sain kerran askelvirheen.

Mä oon saanut kaks yhen pelin aikan

Scarface2 sanoi:
Mä oon saanut kaks yhen pelin aikan
Ja Scarface vielä yksi viesti ja tuhat viestiä kasassa ;D

fujitsu sanoi:
EN OLE TEHNYT VIRHEEN VIRHETTÄ HAA HAAA
Suosi kiinalaista.

.C.

Kaveri heittää syötön ally-uppiin laitan sisään ---> Askeleet mulle... Kysyin niin en kuulemma pompauttanu palloa maahan ::)

Funny block

Blokkasin kerran vastustajan lay-upin silleen että täräytin pallon levyyn ja tuomari vihelsi korin.
Kun menin kysyyn niin se vaan sano että levyyn tai sukkaan kun lyö niin tulee automaattinen kori.
Kyllä siinä meidän joukkuetta nauratti.

GG

Varmaan se kun katsoin miesten II-div. pelejä niin vastustajan nro.14 teki virheen ja tuomari näytti pöytäkirjaan että virheen teki nro.7 joka ei ole edes kentällä:D

Oma hauskin on se kun pääsin lay-uppiin ja liimasin koriin nii sain hyökkääjän virhee.. Joo kuulostaa oudolta mutta totta. Tuomari sanoi että löi suojaavalla kädellä vastustajaa. Vaikka liimasin molemmilla käsillä.

Mobly sanoi:
Hain hyökkääjän virhettä, mutta sain itse tekun, vaikka kaveri juoksi mua päin. Kysyttyäni tuomarilta syytä, vastaus oli, että ennen vihellystä ei voi ottaa hyökkääjän virhettä = Filmasin

hahah!

siinä on ihmettelemistä!

L train sanoi:
hitsi sentään
KingJames iskee.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.