Pelaajallamme oli 4 virhettä, puolustin hänen kanssaan korin alla, hän teki virheen, mutta nostin käden ilmaan, jolloin tuomari meni ihan sekaisin ja antoi virheen minulle ;D Näin saatiin tärkeä pelaaja pidettyä kentällä
Hain hyökkääjän virhettä, mutta sain itse tekun, vaikka kaveri juoksi mua päin. Kysyttyäni tuomarilta syytä, vastaus oli, että ennen vihellystä ei voi ottaa hyökkääjän virhettä = Filmasin
Ittellä varmaa ku vastustajal oli 3-2 hyökkäys ja ite tulin vähä peräs. Niiden isoin pelaaja oli saamas just pallon mut sit tönäsin sitä seläst nii et se vähä horjahti, sit se karjas jotai ja tönäs mut kumoon. Sit tuomari viheltää eu:n ja vastustajan fanit rupee taputtaa ku ne luuli et se vihellettii mulle, mut se menikin vastustajalle ------> kummatki vaparit ohi ja pallonhallintakin kusastiin ;D
Blokkasin kerran vastustajan lay-upin silleen että täräytin pallon levyyn ja tuomari vihelsi korin.
Kun menin kysyyn niin se vaan sano että levyyn tai sukkaan kun lyö niin tulee automaattinen kori.
Kyllä siinä meidän joukkuetta nauratti.
Varmaan se kun katsoin miesten II-div. pelejä niin vastustajan nro.14 teki virheen ja tuomari näytti pöytäkirjaan että virheen teki nro.7 joka ei ole edes kentällä
Oma hauskin on se kun pääsin lay-uppiin ja liimasin koriin nii sain hyökkääjän virhee.. Joo kuulostaa oudolta mutta totta. Tuomari sanoi että löi suojaavalla kädellä vastustajaa. Vaikka liimasin molemmilla käsillä.
Hain hyökkääjän virhettä, mutta sain itse tekun, vaikka kaveri juoksi mua päin. Kysyttyäni tuomarilta syytä, vastaus oli, että ennen vihellystä ei voi ottaa hyökkääjän virhettä = Filmasin