Jatkavat todistamistaan? TOPO oli vaan aivan p**ka siinä pelissä, aivan kuten Tarmokin oli Kouvoja vastaan. Enemmän minä Tarmon kannattajana olen huolissani Hongan suomalaisista.Tapiolan Honka sanoi:Honka jatkaa siitä mihin Topoa vastaan jäi ja kaataa Tarmon suht selvästi. Tarmolla voitto Pyrinnöstä takana mutta ei voi mitään Hongan jenkkeille, jotka jatkavat todistamista että he kuuluvat joukkueeseen. Honka voittaa pelin noin.15p.
Korista sanoi:Jatkavat todistamistaan? TOPO oli vaan aivan p**ka siinä pelissä, aivan kuten Tarmokin oli Kouvoja vastaan. Enemmän minä Tarmon kannattajana olen huolissani Hongan suomalaisista.
She-Man sanoi:Tuosta Bennettistä on tulossa jonkinlainen kulttihahmo tämän kauden höntsyissä. En voi käsittää, miksi Tarmo hänet halusi.
JoKaFan sanoi:Nyt meni Lasselta pasmat sekaisin. Olisi kannattanut pitää Wright hinnalla millä hyvänsä. Kaikki pointtisekoilut alkoivat Hunterin koti-ikävästä. Missähän pelailee tällä hetkellä?
JOEN SUU sanoi:Mutta oikeasti. Mihin on Kimmo Muurisen tehot hyökkäyspäässä hävinneet? Jos en väärin muista, niin viime aikoina kerää lähinnä virheitä.
Lautapallo sanoi:SF:lle tulee ikää lisää ja jutut käätyvät enemmän lyhyen proosan ja aforistiikan puoleen. Finaalien (joopa joo) aikaan saanemme iloita PaavoHaavikkomaisesta raportoinnista.