Koripallo.com

Honka-Team Componenta ke 14.2

Kumpi voittaa?

• Äänestäjiä
    28
Mitenköhän käy? Pääsisiköhän Thomas Compolta vauhtiin? Pelaakohan Teme jo keskiviikkona tietääkö kukaan?

Temestä ei oo mitään tietoa, mutta Compolta vaaditaan
täydellistä hurlumheitä ja Hongalta tosi onnetonta
peliä, jotta pinnat matkaisivat Karkkilaan. Tosin
Joensuussa saatiin kasaan 90 pinnaa, joka Espoossa voisi
riittää voittoon, jos puolustupää saadaan tilkittyä.

Temen pelaaminen on niin ja näin... Itse luulen että Teme on mukana ja peliasu päällä, mutta minuutteja tuskin on luvassa kamalasti... Vaikkakin toivoisin näkeväni hänet kentällä... Onko tietoa Monten kunnosta?

Pablito sanoi:
Onko tietoa Monten kunnosta?

Ainakin itse väitti olevansa sivussa enää Kouvot-matsista, eli mitä todennäköisimmin pelaa.

Puoliaika 35-39. Hyvä äijät. Honka nousi jo kerran johtoon mutta pojat käänsi pelin takasin. Harmi kun tulospalvelu ei pelaa.

IKLU-katsomo2 sanoi:
Puoliaika 35-39. Hyvä äijät. Honka nousi jo kerran johtoon mutta pojat käänsi pelin takasin. Harmi kun tulospalvelu ei pelaa.

Kannattaa aina sillointällöin seurailla muitakin kuin oman joukkueen topikkeja. Jo muutamasaa topikissa on kerrottu, että menet tulospalveluun ja klikkaat omaa joukkuetta---->alhaalla oikealla lukee LIVE, siitä pitäis lähteä käyntiin :D

prkl ku on tiukkaa 2.07 pelaamatta ja tilanne on 68-68
viimeset 12 sekuntia ja yhteensä 3 menetystä ja Compon aikalisä.
Taitaa muutenkin olla melkosta koheltamista puolin ja toisin.

No yllätys että tääkin onnistuttiin sössimään :mad:
75-72. Ihmettelempä vaan että miksi Hollis teki
17 sek ennen loppua lay upin kun ois tarvittu kolmonen?

Hongan tilastot 2pts 17/31 3pts 9/20 1pts 14/18 35 levypalloa 16 menetystä 0 riistoa
Compon tilastot 2pts 21/48 3pts 7/23 1pts 9/19 39 levypalloa 10 menetystä 7 riistoa

Ei voi kun vaan ihmetellä että Compo hävis noilla heittomäärillä

No nyt tuli hait tasapisteisiin, ollen kuitenkin vielä pykälän alempana.
Päätöskierros on kyllä äärimmäisen jännittävä ja kihairainen ja paljon tulee
Compon kannalta ratkeamaan kotiotteluissa Pyrintöä, Kouvoja ja Tarmoa vastaan
sekä vierasparketilla kun kohdataan PuHu ja Korihait.

Nyt oli taas Hongalla vaihteeksi vähän vino päivä. Voitto näytti jo menevän Karkkilaan mutta namukylän poikien keskittymisen herpaantuminen viimeisen parin minuutin aikana antoi Hongalle turvallisen tuntuisen eron sarjassa kolmantena majaileviin.

Jokin sisuksissa sanoo, ettemme halua kohdata Lappeen poikia neljännesvälierissä. Siperia on sen verran jo opettanut. ;D

Ihmettelempä vaan että miksi Hollis teki
17 sek ennen loppua lay upin kun ois tarvittu kolmonen?

no se teki sitä varten lay upin ku ei päässy heittää kolmosta. olin paikan päällä ja viimeinen minuutti oli yhtä tuskaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.