Koripallo.com

Irtohihat

Que

"Näiden ”käsivarsihihojen” (engl. arm sleeves) mainostetaan parantavan urheilijan suoritusta, nopeuttavan hien haihtumista ja pitävän pelurin viileänä kun on kuuma ja lämpimänä kun on kylmä. Lisäksi niihin voidaan lisätä erinäisiä iskuilta suojaavia pehmusteita ja – vaikka tiedän jokusen urheiluortopedin hymähtävän tälle väitteelle – niiden luvataan tukevan urheilijan lihaksia.

Onpa tarjolla sellaisiakin ”terveysvaikutteisia” käsivarsihihoja, jotka on käsitelty erityisellä titaaniliemellä. Valmistajan mukaan nämä ihmehihat tasapainottavat kehon sähkövirtauksia ja nostavat kehon energiatasoa. Niitä voi myös käyttää lieventämään kipua ja stressiä" - YLE-

Mitä vitsiä???

Vs: Irtohihat

Itse omistan Sleeven ja ei se minun mielestä mitää sillee auta.Hieno se on, mutta esim jos joku lyö sinua siihen käteen, siitä ei kuulu sitä *läps* ääntä.

PoTaFan sanoi:
Itse omistan Sleeven ja ei se minun mielestä mitää sillee auta.Hieno se on, mutta esim jos joku lyö sinua siihen käteen, siitä ei kuulu sitä *läps* ääntä.

Itse olet siis niitä, joille kaikki nauravat. Se riepu ei tee susta rentoa.

PoTaFan sanoi:
HARTIKAINEN?

PoTaFan sanoi:
Ei se ole mikään riepu.Ja vannon että vien teitä Heitoissa ;)

dump.viewfile.php

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.