Koripallo.com

Jalkavammat

• Viestiketjun aloittaja mitäs tähän laittais?
  • Alkaa

mitäs tähän laittais?

Elikkäs, minulla itselläni on joku jalkavamma. polven alapuolella on semmo tooosiii kipee patti ja välilä ei voi juosta. eli mikäköhän siinä on?? jos joku tietäis? ja tämmöseen topicciin voi laittaaa, mitä vammoja teillä on ollut\on vieläkin..

hophop

Vs: Jalkavammat

mitäs tähän laittais? sanoi:
Elikkäs, minulla itselläni on joku jalkavamma. polven alapuolella on semmo tooosiii kipee patti ja välilä ei voi juosta. eli mikäköhän siinä on?? jos joku tietäis? ja tämmöseen topicciin voi laittaaa, mitä vammoja teillä on ollut\on vieläkin..
Jalkoihin erikoistuneelle fysiolle niinkuin olisi jo! Normaalilääkärit iskee aina väärän analyysin, mene kunnon fysiatrille/fysioterapeutille niin saat jalkasi kuntoon!

Vs: Jalkavammat

mitäs tähän laittais? sanoi:

Tuttu vaiva lähes joka toisella koripalloilijalla.. Keskustelua aiheesta tässä topikissa: http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=4710.0

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.