Koripallo.com

James Wright

Moro!
Missäs Wright meinaa pelata tällä kaudella? Onko joukkue jo selvillä?
Tilastot ovat aika kovat viime kaudelta Pyrinnöstä: http://213.197.180.56/fba/index.php/ZnVzZWFjdGlvbj1wbGF5ZXJzLm1haW4mdD00NSZwPTE2MA==
Loppukausi meni hieman pilalle jalkavaivojen takia... Mies taitaa hengailla parhaillaan Tampereella. Näin ainakin perjantaina Pyynikillä...

Vs: James Wright

Vähän riippuu siitä onko erikoispohjalliset kotona USA:ssa vai tuliko matkalaukkuun mukaan. Muistaakseni luin viime kaudella jostain Pyrinnön sivuilta että kaverilla on lättäjalka ja että tämä oli (tosi ammattimaisesti) jättänyt käyttämättä määrättyjä erikoispohjallisia mistä seurasi jalan kipeytyminen niin ettei sillä voinut juosta.

eiköhän kyseinen kaveri pelannut vähän aika sitten unkarissa..

sikakatsomo sanoi:
eiköhän kyseinen kaveri pelannut vähän aika sitten unkarissa..

Mun mielestä vaan pre-seasonin. Sen jälkeen ei oo havaintoja.

50 Cent sanoi:
Mun mielestä vaan pre-seasonin. Sen jälkeen ei oo havaintoja.

niin taisi pelata..:D

Eilen sanottiin tv-pelissä että Kauhajoki oli yrittänyt houkutella hänet sinne.

aiemmin oli lähes varma juttu, että wright menee kauhajoelle. kuitenkin tämän informaation jälkeen hän meninkin topoon testiin, ei saanut sopparia ja kauhajoen kuviot on vieläkin auki joskaan en usko, että sinne enää menee kun on karhu jo ilmottanut, että niillä jenkeillä mennään mitä nyt on.
tarmolla olisi varmastikin käyttöä hänelle.

kuitenkin aamulehdestä sellaista informaatiota, että hän etsii pelipaikkaa ensisijaisesti euroopasta (unkarista loppu seuralta rahat kesken), ja todetaan lehden jutussa myös, että kauhajoki olisi vieläkin kiinnostunut hänestä.

Sunshine sanoi:
Hahahaa :D

Ei kyllä varmasti ole.
Kyllä se kuule ihan selvällä suomen kielellä siinä sanotiin

Tää kaveri oli eilen Lappeenrannassa matsia katsomassa.

Itagana sanoi:
Kyllä se kuule ihan selvällä suomen kielellä siinä sanotiin

Niin mutta tarkoitin ettei Karhu Jamesia hanki. Selostajien puheista ei oo tietoo.

Joo ja mies oli eilen katsomassa Kouvot-Pyrintö matsin ja tuskin oli kouvojen kutsumana...

Mies varmaan yrittää päästä näytille väkisin ja sitä kautta saada sopparin. Minusta kuitenkin tuntuu (niin kuin joku on jo toisessa topicissa sanonutkin) että Wright menee Pyrintöön ja Williamsista tulee Suomen kansalainen. Tämä on kyllä vähän epätodennäköistä, mutta tälläinen kutina minulla on..

Hoopo sanoi:
Mies varmaan yrittää päästä näytille väkisin ja sitä kautta saada sopparin. Minusta kuitenkin tuntuu (niin kuin joku on jo toisessa topicissa sanonutkin) että Wright menee Pyrintöön ja Williamsista tulee Suomen kansalainen. Tämä on kyllä vähän epätodennäköistä, mutta tälläinen kutina minulla on..

Wright näyttää hengailevan Pyrinnön matkassa mutta, tuohon sun "kutinaas"... Pyrintö ei varmasti miestä tule ottamaan, eikä kovin moni muukaan. Mulla on vaan Tällanen kutina ;D

Eiköhän Mookie hengaa Tampereella ihan siitä syystä, että Tampereella on miehellä paljon tuttuja. Pääsee myös Pyrinnön kanssa treenaamaan, jolloin pysyy tuntuma päällä. Turha lentää välillä Amerikkaan, jos kuitenkin agentin kanssa yrittää nyt löytää pelipaikkaa Euroopasta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.