Koripallo.com

Joensuu vs. muu maailma - TASOA KESKUSTELUUN

Pakko vähän osaltani myös provosoitua JOEN SUU:n kirjoituksista. En tiedä minkälainen ihminen taustalla vaikuttaa, mutta varmasti asian(kin) osaava. Joka tapauksessa suurin osa kirjoituksista on niin Kataja- lasit päässä kirjoitettuja, että pääasia unohtuu kokonaan. Toki fanitus on ymmärrettävää ja hyväksyttävää, mutta sen voisi jättää esim. peleissä huutamiseen.

Parasta antia näiden keskustelujen seuraamisessa on se, että ihmiset edes yrittävät puolueettomasti kommentoida näkemäänsä ja kuulemaansa. Sitten nämä muutama ihminen tulevat ja pilaavat hyvän keskustelun jollain käsittämättömällä provokaatiolla saamalla muut mukaan. Sitä myötä joukkueesta riippumatta nämä keskustelut ovat Joensuu vs. muu maailma mittelöitä ja oikea asia tulee vain sivulauseessa.

Tulee väkisin mieleen kovasti tapetilla oleva sana "LÄYHÄÄMINEN" (BB:tä katsottu).

En odotakaan, että tilanne muuttuisi, mutta sanoinpahan oman mielipiteeni!

P.S. Kataja on aiheesta mestarisuosikki, mutta näitä kirjoituksia seuranneena joukkueesta on tullut inhokkini! Hyvää fanitusta pojat!! =)

Vs: Joensuu vs. muu maailma - TASOA KESKUSTELUUN

No kirjoitetaan nyt sitten kun topicci on avattu. Että Joensuu vastaan muu maailma. Kyllä nyt ihan selvästi jonkunlainen sisäsyntyinen katajavastaisuus paistaa läpi, koska samanlaisia, etten sanoisi kahta kauheampia, ja vielä ala-arvoisempia kirjoittelijoita täältä löytyy. En mainitse nimeltä ihan sen takia että täällä pitäisi keskustella koripallosta eikä kirjoittelijoista, se on tullut monta kertaa todetuksi. Kauankohan tämä topicci täällä lajissa Miesten SM-sarja ja maajoukkue säilyy?
Rakkauvvella Ööving

JOEN SUU sanoi:
En minä muuta kuin että mikä on BB?

Brigitte Bardot, tuo takavuosien hemaiseva huippumalli ja nykyajan ruttuinen eläinten oikeuksien puolustaja. ;)

JoKaFan sanoi:
Brigitte Bardot, tuo takavuosien hemaiseva huippumalli ja nykyajan ruttuinen eläinten oikeuksien puolustaja. ;)

Lukeeko Brigitte Bardot'ssa "läyhääminen"?

Ai se BB? Onkos se kovasti tapetilla? Tai siis onko sen kuvia vielä tapetilla kenelläkään?

Ps. Minusta tämä Merce vaikuttaa hiukan oudolta. En nyt usko, että hän mitenkään muuttuisi, mutta sanonpahan vain mielipiteeni. Nyt vaikenen.

Vieläkö Merse epäilee etteikö me Kataja-fanit saataisi tasokasta keskustelua aikaan? Heti kärkeen viiltävää analyysiä asian ytimestä.

Mä olen ennenkin hehkuttanut parhaana ratkaisuna tällaiseen tilanteeseen käyttäjän piilottamista.

Jos joku käyttäjä ottaa toistuvasti päähän, ei muuta kuin "Piilota. Klik-klik."

Terve ihminen kyllä ymmärtää jossain vaiheessa miettiä omia kirjoituksiaan ja sekoilujaan, kun huomaa kymmenien kanssakirjoittajien pitävän omia mielipiteitään täytenä sontana. Välillä tuli piiloteltua käyttäjiä oikein olan takaa ja sitten piti myöhemmin salaa kurkkia, mitä ne p*ski*iset ovat tällä kertaa keksineet. Perinteisesti tästä seuraa huolellinen morkkis ja ottaa taas päähän, kun piti antaa uteliaisuudelle periksi ja tuhlata siivu elämästään jonkun urpon aivopierun tulkitsemiseen.

JOEN SUU kuuluisi kieltämättä kirjoitustensa asiasisällön ja fakkiutuneisuuden puolesta piilotettavien profiilien listalle, mutta jostain syystä tuollaisen vanhan jarrun hervottoman tilityksen ja lapsellisen häiriköinnin sivusta seuraaminen on välillä ihan paikallaan.

Vähän niin kuin terapeuttisessa mielessä.

>>Tööt tööt>> *iso mutainen kauhakuormaaja tulee ja siirtää topicin ihan muualle*

Tämä ei ainakaan kovin paljoa koripallon tasoa nosta, että merkkimääriä käytetään puhumalla keskustelijoista. Siinä se vasta itse pääasia unohtuukin.

Käyttäjien piilottamisessa kyllä nostetaan nokalle aikamoiset maalatut lasit. Jos piilotetun käyttäjän sanomisia kurkkii, on jo valmiiksi sillä tuulella, että katsonpa mitä sontaa se on taas väsäillyt. Ja ihminen kestää keskimäärin lukea mitä vain. Ja käyttäjätkin voivat parantaa tapojaan - saati kirjoitustensa tasoa.

Itse olin täällä roikkunut jokuaika sitten, kesän tienoissa ihan liikaa. Sanottavana oli vain eipäs juupas eipäs juupas joohan. Otin kunnon huilin, en kirjoitellut tänne ja lopulta palasin ja kirjoittelin vain muutamalle palstalle. Siinä ymmärsi, että mitä kannattaa, mitä ei kannata tai tarvitse sanoa. Milloin menee yli ja milloin on jotain sanottavaa. Oppi arvostamaan, miten hienoa on, että koripallolle on tällainen foorumi. Ja tuli tajuttua, että kyllä tänne on ihan sitä äs ontaakin tullut lähetettyä. Ja kun on sen sisäistänyt, niin voi miettiä mitä kannattaa laittaa ja mitä ei. Ei täältä kannata kuitenkaan ihan kokonaan ottaa ritoloita, ihan asiantuntevuuttakin löytyy ja hyvin.

Eli jos tuntuu siltä, että joka ilta kirjoittaa yhden viestin, ilman mitään syytä ja sisältöä, roikkuu ja venyy täällä, niin voi vaikka hetkeksi jättää kokonaan käymättä ja palailla sitten kun olisi taas jotain sanottavaa.

Erikseenhän on tietysti tällaiset JayKayn tapaiset hienot ammattilaiset, joilta ei muuta löydykään kuin järkevää sanottavaa. Ja he totisesti pitävät sitä palstan tasoa erittäin korkealla.

Ugh. Olen puhunut. Ja illanjatkot.

Tähän ketjuun voisi sanoa paljonkin.
Omat antipatiat Katajaan ovat liki 100%:sti kyseisen "herran" ansiota.

"Vapaa keskustelu" -osastollahan on Joensuun ikioma topic. ::)

PS. Mihin on muuten "piilota" hävinnyt?

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

dunkey sanoi:
"Vapaa keskustelu" -osastollahan on Joensuun ikioma topic. ::)

PS. Mihin on muuten "piilota" hävinnyt?

Piilotustoiminto asennettu uudestaan. Valitettavasti vanha piilotuslista katosi tässä samassa yhteydessä.

Kop, kop, kop! Voiko tulla sisälle?

Kovin on kpcomi kansainvälistynyt, kun minäkin joudun taistelemaan koko muuta maailmaa vastaan? Ei sen puoleen, niin kyllä tässä hyvin pärjätään, eikä yöunet mene.

Täällä puhutaan jostain kirjoittamisten tasosta. Mikähän ja kukahan se oikein on sanomaan kenenkään kirjoittajien tasosta yhtään mitään? Minä ainakin olen jatkuvasti ihan omalla tasollani.

Mutta murheensa kullakin ja toisilla näköjään vielä enemmän. Ylläpidollakin?

Minä käytän piilota-toimintoa seuraavaan, joka kirjoittaa tähän topicciin ja kannustan myös muita barrikadeille.
Eiköhän tämä kuulu hiekkalaatikkoon.

Laitas nyt Joe tänne jotain...eiku oho.

MHpöö sanoi:
Näyttelijä...

Myös sitäkin...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.