Koripallo.com

Jonesin jatko Katajassa?

Jatkaakohan Jones katajassa, kun on pojankin pyörättänyt? Vai vaihtaako joukkuetta kenties Helsingin suuntaan? Onnea vaan! :D

sesse sanoi:
Jatkaakohan Jones katajassa, kun on pojankin pyörättänyt?  Vai vaihtaako joukkuetta kenties Helsingin suuntaan? Onnea vaan!  :D
No minä sitä vähän ihmettelinkin, kun Jones oli niin tuhdissa kunnossa, mutta tämähän sen selittääkin. Onnea vaan täältäkin.

Ei "Clif" ole täältä susirajalta mihinkään lähdössä. Ainakin tämän kauden pelaa loppuun Katajassa. Ja mies viihtyy Joensuussa erittäin hyvin, joten saattaa hyvinkin pysyä täällä vielä pitkään, vaikkei Katajassa jatkaisikaan ensi kaudella.

Hector sanoi:
Ei "Clif" ole täältä susirajalta mihinkään lähdössä. Ainakin tämän kauden pelaa loppuun Katajassa. Ja mies viihtyy Joensuussa erittäin hyvin, joten saattaa hyvinkin pysyä täällä vielä pitkään, vaikkei Katajassa jatkaisikaan ensi kaudella.
Pienoinen ristiriita tossa viimeisessä lauseessasi. Taitaa vielä olla ohion-simojen juonti kesken ;D

jokelos sanoi:
Pienoinen ristiriita tossa viimeisessä lauseessasi. Taitaa vielä olla ohion-simojen juonti kesken ;D

ainakin mun tajuntaan lause sanoo että clif saattaa pysyä joensuussa pitkään vaikka katajassa ei pelaisikaan.

kenellehän on simat kesken, minulla, muilla vai kaikilla?? ;D ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.