Itse en ole mikään fani sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kannatan tietenkin Katajaa ja toivon menestystä Enon miehen epäluuloista huolimatta, niin kuitenkin homman on lähdettävä siitä, että ensin on saatava kilpailukykyinen joukkue ja sitten voidaan odottaa sitä yleisöä ja kunnon kannustusta. Eli ensin kukko, sitten kana ja munat.
Nythän yleisö näyttää häviävän samalla tahdilla kuin joukkuekin.....ja siinä ne häviää pikku hiljaa kannustushuudotkin.
Muutama vuosi sitten, kun minäkin olin vielä kondiksessa ja jaksoin käydä peleissä, niin kyllähän siellä välillä kannustettiin kovastikin. Jos nyt välillä vähän kesken pelin moitittiinkin.....
Nyt täällä kpcomissa lienee turhaa alkaa isoilla kirjaimilla huutamaan ja kannustamaan. Se ei vaikuta mihinkään millään lailla. Kritiikkiä on ihan aiheesta kyllä annettu. Ja sanan vapaus kun on, niin varmasti annetaan tulevaisuudessakin, kun pelejä analysoidaan. Miksei muuten Enonmies analysoi Katajan pelejä?
Varsinkaan suurempiin kehumisiin ei ole ollut parina viime vuotena aihetta. Se nyt vaan on kylmä fakta. Sen tietää varmasti kaikki. Niin joukkueen johtomiehet, valmentajat kuin pelaajatkin. Mutta varmasti kehutaankin, jos sellaiseen aihetta vielä ilmenee....
Sinänsä kyllä arvostan suuresti näitä Törmälöitä, Miinineitä ym. jotka jaksavat vuodesta toiseen touhuta joensuulaisen koriksen hyväksi. Ja minkä työn he ovatkaan tehneet menestyksen eteen. Nyt vaan näyttää siltä, että laihempia vuosia on tullut. Näin se vaan menee välillä. Ja tiedän, että talouden ehdoilla mennään ja rahakirstu ei vaan tällä hetkellä kovempiin pelureihin ole riittänyt.
Sekään ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, ettei valmennus ja pelaajat ole silläkään tasolla olleet, mihin oikeasti pystyisivät. Liian kuritonta touhua ja turhia kuumenemisia, joihin on joitakin pelejäkin oikeasti hävitty. Paljon olisi korjaamisen varaa. Minun kirjoitukset tai kannanotot ei siihen mitään vaikuta.