Hector ja KatajaAina on suurimpia ja intohimoisempia Katajafaneja mitä minä olen koskaan nähnyt . Ja nyt puhun eri tasolla mitä itse olen Miesten tekemä Sukkanakoriin on ainutlaatuista Suomessa, Mikään muu seura tai faniryhmä ei ole pystynyt vastaavaan. Ja Hector on kantanut muutenkin vastuuta fanitoiminnasta.
Pyydän molemmilta anteeksi, koska oma tyhmä viestini on aiheuttanut lokavyöryn varsinkin Hectoria kohtaaan. Viestini tarkoitus oli se , että Kataja tarvitsee tästä ahdongosta selviytyäkseen kaikkien Katajaa tukevien tukea ja kaikilla tarkoitan jokaista, joka meidän katsomossa istuu. Se ei voi olla vain Rumpalipoikien vastuulla , jotka ovat pelistä toiseen luoneet tunnelmaa meidän peleihimme. Yhtään periksiantamatta.
Olen kuitenkin Hectorin kanssa samaa mieltä, että myös joukkueen ja valmennusjohdon täytyy osoittaa kotiyleisölle oman vastuunsa. Ei voi olla vastuuta vain toisinpäin. Ja tällä hetkellä Katajabasket taitaa olla se miinuspuolella oleva.
Lauantaina on koko joukkueella ja valmennusjohdolla mahdollsuus ansaita se luottamus Katajan kannattajilta.
Emme hylkää omaa joukkuettamme . Toivottavasi ei myöskään joukkue tee sitä.