Jos Sten näin teki, niin teki väärin. Ei semmoinen toiminta valmentajalle tai pelaajille kuulu, mutta yleisölle kyllä. Jos ei valmentaja osaa näyttä vastustajan kunnioittamisen mallia niin miten joukkueelta voi edellyttää ammattimaista otetta pelaamiseen. Kertoo ehkä hermokontrollin pettämisestä, mikä tätä joukkuetta on kokonaisuudessaan vaivannut nyt koko kauden. Ja kun ei hermo kestä niin ei pelikään voi toimia.Kyllä se on niin että kataja voi unohtaa koris kevään, jolei todella tapahdu kummia. Yhtä iso jytky se on jos korihait ei tipu tai katja päsee yhtään mihinkään. Sori nyt vain mutta teidän valmentajanne toiminta oli niin lapsellista että en tiiä vituttaako vai hävettääkö enemmän. Silloin kun korihaitten pelaaja heittää vapaa heittoja siinä lopussa kahdella eri kerralla teidän koutsi yritti häiritä korihaitten pelaajaa. Siis ainahan yleisöö hutaa viheltää ja buuaa. Mutta täysi hiljaisessa halissa vastustajan koutsi rupee just heiton alkaessa mylmimään. Nii voi vittu mikä spede. Lueskellut kun porukka ei ole tyytyväinen valmennukseen nyt on pakko yhtyä tähän. Ja joukkueesta sen verran kauheasti pelaajat mussuttaa milloin mitäkin. Ei siinä mitään jos omapeli ei kulje mutta hävettä toi vastustajan mollaaminen puoli ajalla. Kiteyttää hyvin sen mikä on pielessä. Ja ei siintä hehku mitään jokkue lämpöä. Ennenmminkin mä vaan itte, aina olen katajasta tykänny. Viime aikana vain on kuppi haileirissä mennyt nurin, kokemuksesta tiedän että kiva ei ole jengia seurata, kun kuuppa on sekaisin. Parempaa tekemistä sinnekin vain divari joukkueelta.
Jos muorilla ois munat, se ois vaari..Mulla on ikävä Seppälää, Palmia ja Tommia
Ois kova jengi jos ne ois vielä...
No mutta pitää muistaa että Joni on vielä nuori mies ja kotoisin Stadista.Jes Herrala, hienoa... Pitäiskö teijän viskata toi anastukka v****n sieltä? Olen kuitenkin aina pitäny katajaa tyylikkäänä organisaationa mutta kyllä siellä nyt on melkoisia älykääpiöitä muutamakin, käyttäytymisen perusteella...
Jes Herrala, hienoa... Pitäiskö teijän viskata toi anastukka v****n sieltä? Olen kuitenkin aina pitäny katajaa tyylikkäänä organisaationa mutta kyllä siellä nyt on melkoisia älykääpiöitä muutamakin, käyttäytymisen perusteella...
jonni saa mnun ja tamin puolesta sano mitä halua . tämä vain kertoi sen , että eurochallenge kataja ei pärjä divari puolustusta vastanOliko se niin pahasti sanottu? Eikös tuota puolustustapaa kutsuta epävirallisesti divaripuolustukseksi. Ei Herrala puolustuksen laadukkuuteen ottanut kantaa.
Kyllä Herrala teki vaan itsestään pellen. Ei ainoastaan sen vuoksi mitä sanoi, vaan myös sen vuoksi miten sanoi. Teinipojan kähyä tuossa iässä.
Jos Ura voittaa keskiviikkona Kouvot, niin on Katajalla oikeasti vaikea peli edessä. Uralla siinä vaiheessa hyvä fiilis 3 ottelun voittoputkesta ja halua riittää varmasti pidempäänkin putkeen.Ensi tiistain Ura ottelu alkaa olla Katajan kannalta.. mielenkiintoinen.
Enää ei puhuta 4 sakkiin pääsystä. Silloin puhutaan jo 8 sakkiin pääsystä ja Lahtikin hönkii jo niskaan.
Jäis se ykskin kotipeli ja sen pienet tulot saamatta.
Mutta ei sen kai väliä kunhan säilytään Motonet Areenaan asti liigassa.
Tää ulkolaistarina oliskin jo oman värssynsä väärti. Eli kuinka kohtuu useana kautena (etenkin viime aikoina) meillä on ne vaikeimmat ja huonommatkin tyypit.
Viittaan Lama Wilsonit ja sentterikaverinsa whoever, Simpson sun muut, viime kauden muut joiden nimiä en edes muista ja tämän kauden M. Heldmania lainaten liigan viihdyttävimmät...
On niitä ollut mahtaviakin, en sitä tarkoita. Ja vähintään ok
Mutta se on varmaan kuten suomalaistenkin ”huippujen” kanssa: moni muukin suomalaisseura osaa hoitaa hommansa mikä on vain hyvä asia.
Eikä kannata höpöttää/valittaa epäreiluista toimintatavoista tms, ei mene läpi.