Koripallo.com

Kataja Basket vs Namika Lahti pe 1.11. klo 18:30 Lähitapiola Areena

Kumpi vie kauden ensimmäisen keskinäisen kohtaamisen?

• Kataja

Ääniä: 6 50,0%
  • Lahti

Ääniä: 6 50,0%

• Äänestäjiä
    12
Vs: Kataja Basket vs Namika Lahti pe 1.11. klo 18:30 Lähitapiola Areena

Jos "omat pojat" tekevät yhteensä kahdeksan pistettä ja ne menetykset, ei ole ehkä syytä kovinkaan syvälliseen pelitapa-analyysiin. Taitotasao ei ole kerta kaikkiaan riittävä liigaan. Treeniä!

L.S. taisitte istua siiinä meikäläisen alapuolella numeroiduilla paikoilla. Peukkuja teille kun kuitenkin jaksoitte iloita noista Lahden onnistumisista. Itse kun olin tuolla murheellisella etelän kiertueella Honkaa ja Pyrintöä vastaan oli naurut vähissä. Eiköhän ne sinunkin vieraat piristy Joensuun kuumassa perjantai - illassa.

Tsemppiä vain Lahteen päin. On meikäläisen kolmossuosikkipaikka Joensuun ja Turun jälkeen Suomessa ja ehdottomasti pitää käydä katsomassa uusi hieno pelipaikka. Entistä ei ainakaan tule ikävä.

L.S

veikko1 sanoi:
L.S. taisitte istua siiinä meikäläisen alapuolella numeroiduilla paikoilla. Peukkuja teille kun kuitenkin jaksoitte iloita noista Lahden onnistumisista. Itse kun olin tuolla murheellisella etelän kiertueella Honkaa ja Pyrintöä vastaan oli naurut vähissä. Eiköhän ne sinunkin vieraat piristy Joensuun kuumassa perjantai - illassa.

Tsemppiä vain Lahteen päin. On meikäläisen kolmossuosikkipaikka Joensuun ja Turun jälkeen Suomessa ja ehdottomasti pitää käydä katsomassa uusi hieno pelipaikka. Entistä ei ainakaan tule ikävä.

Joo, eipä sielä varmaan kovin montaa Namikan kannattajaa ollu areenalla. Ajoittain teki kyllä pahaa seurata peliä, kyllä se sen verran aneeminen esitys oli. Toki Kataja oli parempi ennakkoon ja kentällä, muttei kuitenkaan ehkä ihan noin paljon parempi ku mitä tulos näyttää.

Ei jäänyt taaskaan lapsille kerrottavaa tästä vierailusta. Kiitokset rapoista ja videomatskusta.

Jos kotimaisten kontribuutio on tätä luokkaa niin tulos on tässä, vaikka jenkeista kai Arnold voi olla ainoona suhteellisen tyytyväinen iltapuhteeseen. Ei sentään viime syksyn kaltaista piste-eroa syntynyt, mutta ei se kaukaa hakenut. Ensi keskiviikkona onneksi taas oman tasoinen vastustaja vastassa. Salosta voisi pisteet jopa irrotakin, vaikka vieraskentälle lähdetään lähes aina altavastaajana. Tää matsi pitää vaan unohtaa mahd. nopeesti. Perus Joensuun reissu oli, joten ei liene vaikeata..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.