Koripallo.com

KATAJA VS ALIAGA PETKIM IZMIR (TUR) EUROCHALLENGE KARSINTA, osat 1. ja 2.

Kumpi menee jatkoon?

• Aliaga tietenkin

Ääniä: 15 68,2%
  • Katajaa en lähtisi aliarvioimaan, jatkopaikka voi olla mahdollinen jos kaikki menee nappiin

Ääniä: 7 31,8%

• Äänestäjiä
    22
Päätin tehdä tälle ihan oman topikin, vaikka sinällään tätä olisi voitu käsitellä ihan Katajan kausitopikissa. Mutta sen verran historiaa tässä on Katajan osalta, että mielestäni oma topikki on ihan aiheellinen.

Tänne siis kaikki spekulaatiot yms. Olkaa hyvät! Kataja!

Vs: KATAJA VS ALIAGA PETKIM (TUR) EUROCHALLENGE KARSINTA

Lisätietoja Katajan europelihistoriasta?

En mä näistä turkkilaisten sarjoista ja joukkueista tiedä yhtikäs mitään, mutta eiköhän noi kaikki ennakkoasetelmat ole heidän puolellaan. Silti koripallo on peli, missä yksittäisissä otteluissa voi tapahtua kaikennäköistä ja on mahdollista, että takit on jäänyt kotiin ja Joensuussa 5astetta lämmintä. Katajalla kun periaatteessa tuota tulivoimaa löytyy aika kivasti ja jos vastus tulee takki hulmuten, niin on mahdollista kotivoitto ryövätä ja hyvällä säkällä vastus vielä nitkahtaa pahasti.

Toisaalta on myös mahdollista, että sieltä tulee hyvin valmistautunut ammattilaisjoukkue joka lakasee Katajan kevyesti sivuun ja sitte saa kuulla taas hetken kuinka korisliiga ei olisikaan niin kova kuin maajoukkuemenestys antaisi olettaa, kun jotku turkkilaisetkin vei mestarisuosikkia...

Ai missäs tämä pelataan ja koska? ::)

Mac sanoi:
Ai missäs tämä pelataan ja koska? ::)

1. osaottelu Joensuun Areenassa ti 25.09 klo 18:30 ja 2. osaottelu Turkissa 02.10 klo 20:30

Pitkästä aikaa Kataja on altavastaaja omalla kotikentällään. En tiedä sen tarkemmin Aliaga Petkimistä muuta kun että erittäin kova joukkue on kyseessä ja Katajan pitää kyllä pelata huippupeli että voitto jäisi Joensuuhun. Kiva nähdä pitkästä aikaa Kataja pelaamassa! Erityisellä mielenkiinnolla tulee seurattua Katajan jenkkejä ja Juho Lehtorantaa. Ottelu on ilmaispeli joten eikun vaan Areena täyteen ja kannustetaan Kataja voittoon! Minulla ja Hectorilla on uudet rummut joten meteliä tulee olemaan Areenassa!
TAISTELE KATAJA!!!!!!!!!!!!! 8] 8]

KATAJA_AINA sanoi:
Minulla ja Hectorilla on uudet rummut joten meteliä tulee olemaan Areenassa!
TAISTELE KATAJA!!!!!!!!!!!!! 8] 8]

Toivottavasti rummut kestää!! 8]

Kolmospyssy sanoi:
Maailma ympärillä muuttuu kovaa vauhtia mutta nämä Katajan ottelutopiikkien sisällöt vuodesta toiseen ei niinkään. Erityisesti rumpaliosaston kontribuutio tähän on merkittävä :)

;D Tähän sama!

Jack12 sanoi:
;D Tähän sama!

Mitäs sitä hyväksi todettua konseptia vaihtamaan turhan takia.

Vs: KATAJA VS ALIAGA PETKIM IZMIR (TUR) EUROCHALLENGE KARSINTA

Tästä minäkin niin mieleni pahoitan, että mennään henkilökohtaisuuksiin.

Tuntuuhan nuo kiinnostavan, kun pitää lukea ja kommentoida.

Ja kyllähän tänne aina kaksi noin viatonta kaveria mahtuu sekaan rummuttamaan. Kummankaan kainalossa ei ole koskaan ollut muita kuin rummut ja palikat.

Hector sanoi:
Jäähyä minä antaisin comiin jos olisin ylläpidossa.

Sitten ei muuta kuin tervemenoa jatkoaika.comiin. Eiköhän sitä "jäähyä" tule samantein.

Toiseksi, miten hemmettissä sulla JOENSUU on kirjoitettuna neljä kertaa enemmän viestejä, kun meikällä, vaikka ollaan rekisteröidytty samoihin aikoihin kivikaudella? Oot kyllä melkone virtuoosi.

Niinpä. Ja kun Ripli sinä olet kaiken lisäksi notkunut täällä yhteensä jo 67 päivää ja minä vain 55.

Toisaalta olin kouluaikoina aina ainekirjoituksessa hyvä ja muita nopeampi. Ja tekstiä olisi tullut vaikka kuinka......

Suotakoon tämän verran OT. Asiakirjoittelu on kuitenkin se, mikä minua kiinnostaa ja jota yleensä täällä harrastan.

No palataan aiheeseen sen verran, että tulen melko varmasti katsomaan tätä ottelua. Eihän sitä joka päivä euro-otteluita Suomessa ja varsinkaan Joensuussa näe.

DripL sanoi:
No palataan aiheeseen sen verran, että tulen melko varmasti katsomaan tätä ottelua. Eihän sitä joka päivä euro-otteluita Suomessa ja varsinkaan Joensuussa näe.

Tervetuloa! Rumpuryhmäänkin mahtuu vielä juuri ja juuri ;)

DripL sanoi:
Ei yllätä. Olethan tunnetusti kaappi-katajafani.

Onnistuuko jo sopuisa kanssakäyminen tästä eteenpäin?

No niin. Ihan on katkolla, viitsiikö sitä tiistaina edes Areenalle tulla. On nimittäin taas kerran tehty sellaisia ratkaisuja, ettei omalle paikalle pääse istumaan, vaikka tulisi jo yöllä jonottamaan.

Eli parhaat paikat, joihin minunkin kuuluu A-katsomossa, on annettu Katajan yhteistyökumppaneille. Kiitos siitä! Tosin aika kauan olen itsekin ollut jonkinlainen yhteistyökumppani maksamalla kalliin kausikiortin.

Jo viime kevään jaahallisekoilussa tuli kärsittyä suurta vääryyttä paikkojen suhteen ja jatkoa näkyy seuraavan.

Pettynyt-JOE

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.