Vs: Kataja vs Kouvot Itsenäisyyspäivänä su 6.12. klo 15:00 LähiTapiola Areena
Pakko olla eri mieltä korimanin kanssa tuosta Tesroussista.
Ekalla puoliskolla teki viidestä yrityksestä kaksi sisään. Vähänkin taitavampi kaveri olisi pistänyt nuo helpot kaikki sisälle. Toki tärkeitähän ne 4 pistettäkin on, mutta kun omassa päädyssä Gibboni teki ekalla puoliskolla 17 pinnaa ja pääosin Tesroussista vastaan ( muutaman myös Huolilaa vastaan, joka on kylläkin parempi puolustaja ja viimeistelijäkin, mutta valitettavasti liian lyhyt ) eikä meidän Carssoni saanut yhtään stoppia, vaan enemmänkin vain virheita aikaan, niin ei hyvä. Mutta raatoihan Carsoni urheasti toisella puolikkaalla kaksi pistettä lisää.
Toisen jakson alussa sai kyllä Gibbonia vastaan puolustettua paremmin, joka lienee johtunut myös raskaan jässikän väsymyksestä. Ja sittenhän Jyri pisti ja jätti pojan koirankoppiinsa yksien askeleitten jälkeen. Oli jo helpompaa sen jälkeen.
Monta hyvää torjuntaa....? Ei ainakaan eilen torjunut kertaakaan eikä ketään. En ainakaan minä nähnyt. Lattian pinnassa kumollaan tosin rähvelsi aika usein.
Samaa mieltä siitä, että enemmän rohkeutta, röyhkeyttä ja jalat irti lattiasta. Mutta kovin usein myös kädet jäävät alas. Mutta nuo asiathan pitäisi jo hallussa ollakin, eikö vain. Miksi sitten ei ole? Ja tuolla pituudella pitäisi levypallolukemien olla siellä kymmenen keskiarvon paikkeilla ainakin.
Ja eihän Huolilankaan alku todella ollut ihan paras, kun joutui väkivahvaa ja pidempää vastaan painimaan. Mutta parempihan se on kuin meidän vahvistussentteri.
Eli en ainakaan minä menisi sanomaan, että kaiken kaikkiaan Tesroussiis pelasi kelpo ottelun. Niitä kelpo otteluita en oikein muista nähneeni montaakaan.
Pitää muistaa, että Tesroussiis on ammattilainen eli hän on täällä töissä, mistä maksetaan palkkaa. Ainakin meidän työpaikalla, ja luulenpa, että jokaisella muullakin, jos teet työsi huonosti, niin sanomista tulee. Oikein huonosta työstä jaetaan jopa potkujakin, vallankin, jos olet siihen hommaan täysin sopimaton.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole häntä vastaan mitään ja varmasti on mukava tyyppi, mutta kritiikkiäkin tulee antaa, kun aihetta on. Ja onhan sitä kyllä ollutkin.
Toivottavasti parantaa, koska olen antanut itseni ymmärtää, ettei häntä ainakaan vaihtamassa olla. Ellei paranna, niin kusessa ollaan.