streeball sanoi:Hyvinkäällä luultavasti kesäkuun lopulla.
Jokelassa 22.8.
Eikös siitä ole lisätietoja hypon sivuilla... Olen ollut ja hyvältä vaikutti, silloin oli vain aika vähän joukkueita meiän sarjassa eli B-pojissaKlee sanoi:lisätietoja tästä?
Kirjoittanut: Timmy
Lainaus
Tollasen satuin tossa löytämään kun etsiskelin tän kesän tapahtumia ( joita ei juuri Helsingissä ole ).
HCB sanoi:Eli jos bragu, mestaritalli, meilahti jne pelipaikat ovat tuttuja pelimestoja niin tervetuloa megeen. Tavoitteena saada 2-3 asiallista pelisessioo per viikko, joissa vedettään hyvällä sykkeellä ja meiningillä.
-Nisula- sanoi:Ilmoita peleistä mielummin tässä threadissa kuin jossain nimenhuuto.orgissa, jaksa rekkautua joka paikkaan, voisin tulla joku kerta pelailemaan...
Timmy sanoi:Mainittakoon viel et jos et jaksa reggautua, ni miten ihmees jaksat juosta kentän päästä päähän ? =)
-Nisula- sanoi:No enhän mä kentän päästä päähän juoksekkaan, mähän olen koriskenttien teemu selaanne, eli puolessa kentässä kärkkyvä lähes-leppoisan-kesätuulen-nopea-hyökkääjä... No katotaan ensi viikolla jos jaksaa kirjautua tonne nimenhuutoon...
muggsy sanoi:Haminassa elokuun alussa. lisätietoja varmaan alkukesästä
Tästä mitään tietoa?