Koripallo.com

Kesän katukorikset

KaU

Kun täällä on mainosteltu kaikkia katukoriksia niin tänne voisi koota kaikki kesän katukoristapahtumat

Vs: Kesän katukorikset

Kouvolan Jäähallissa 6.6.
Katukoris tapahtuma!

streeball

Hyvinkäällä luultavasti kesäkuun lopulla.
Jokelassa 22.8.

KaU

Klee sanoi:
lisätietoja tästä?
Eikös siitä ole lisätietoja hypon sivuilla... Olen ollut ja hyvältä vaikutti, silloin oli vain aika vähän joukkueita meiän sarjassa eli B-pojissa

Timmy

Tollasen satuin tossa löytämään kun etsiskelin tän kesän tapahtumia ( joita ei juuri Helsingissä ole ).

" Kaikille avoin ja ilmainen katukoris- ja kulttuuritapahtuma järjestetään Helsinki-päivänä 12.6. klo 11-21 Narinkkatorilla, Kampissa. Helsinki Street Slam on valovoimainen ja erilainen katukoris ja -kulttuuritapahtuma, jonka menestyksen takaa huippuluokan dj yhdistettynä Street-meininkiin. Katukoristurnauksia järjestetään kaiken ikäisille. Kerää oma joukkue ja tule pelaamaan katukorista 3 vastaan 3! "

Ilmoitus on nuorisoasiainkesuksen jonka sivuilta väitetään löytyvän lisä infoa, tosin sivut ovat alhaalla nyt... joten se siitä toistaiseksi ainakin.

HCB

Kirjoittanut: Timmy
Lainaus
Tollasen satuin tossa löytämään kun etsiskelin tän kesän tapahtumia ( joita ei juuri Helsingissä ole ).

timmy mä tuun kattoo ku jätkä veivaa, sä oot mun uusin aidoli, ens maanantaihin  8]

Timmy

t. Aleksi (aka. AK)

timmy mä tuun kattoo ku jätkä veivaa, sä oot mun uusin aidoli, ens maanantaihin 8]
[/quote]

Hehehe maanantaina joo viimeistään! Mietin jos yrittäis saada huomiseks eli siis Perjantaiks myös porukkaa kokoo ni sais treenivuorol hyvät väännöt. Jos sua nappaa liittyy porukkaan kauniiseen ni soitellaa vaik viel tänää ni katotaa kuulumiset.

Toi nimenhuuto ei o ollenkaa huonompi idea kuten sanottu. Toivottavasti porukka nyt havahtuu käyttämään sitä. Viime kesien random pelit on ollu niin kehnoja et oon väsyny ettiiki jo niitä... mut hyvä hyvä, katotaa miten lähtee tulille!

En tiiä kuuluukstää tänne, mut Lappeenrannassa on koulujenvälinen katukoripalloturnaus toukokuussa. Tuskin ketään khyllä täällä kiinnostaa...

Trla

RU-katukoristurnaus Vantaalla, Tikkurilassa 16.5.09 klo 11.00 alkaen, sarjat P96, P95, P94. Tarkemmat tiedot, ks. rekolanurheilijat.fi

HCB sanoi:
Eli jos bragu, mestaritalli, meilahti jne pelipaikat ovat tuttuja pelimestoja niin tervetuloa megeen. Tavoitteena saada 2-3 asiallista pelisessioo per viikko, joissa vedettään hyvällä sykkeellä ja meiningillä.

Ilmoita peleistä mielummin tässä threadissa kuin jossain nimenhuuto.orgissa, jaksa rekkautua joka paikkaan, voisin tulla joku kerta pelailemaan...

Timmy

-Nisula- sanoi:
Ilmoita peleistä mielummin tässä threadissa kuin jossain nimenhuuto.orgissa, jaksa rekkautua joka paikkaan, voisin tulla joku kerta pelailemaan...

Tu ihmees pelailee, mutta rekisteröidy kesäpeli nimenhuutoon. Koko idea kesäpeli huudos on että saadaan kaikki halukkaat helpon ilmottautumis systeemin alle... ei niin että parille ilmotellaan forumilla, muutamille tekstarii ja sit viel soitellaa. Se söis koko idean hommasta.
Huuto on lähtenyt kivasti käyntiin, lähemmäs 30 pelaajaa jo mukana.

Mainittakoon viel et jos et jaksa reggautua, ni miten ihmees jaksat juosta kentän päästä päähän ? =) Tarviit maili osotteen ja käyttäjänimen, helpoks tehty.

Timmy sanoi:
Mainittakoon viel et jos et jaksa reggautua, ni miten ihmees jaksat juosta kentän päästä päähän ? =)

No enhän mä kentän päästä päähän juoksekkaan, mähän olen koriskenttien teemu selaanne, eli puolessa kentässä kärkkyvä lähes-leppoisan-kesätuulen-nopea-hyökkääjä... No katotaan ensi viikolla jos jaksaa kirjautua tonne nimenhuutoon...

Timmy

-Nisula- sanoi:
No enhän mä kentän päästä päähän juoksekkaan, mähän olen koriskenttien teemu selaanne, eli puolessa kentässä kärkkyvä lähes-leppoisan-kesätuulen-nopea-hyökkääjä... No katotaan ensi viikolla jos jaksaa kirjautua tonne nimenhuutoon...

Heheh selvä. Ja juu reggaile jos jaksat, mitä sitä nyt kaikkee kerral tekemään ;)

Joo, vielä siitä koulujenvälisestä katukoripalloturnauksesta Lappeenrannassa. Se olisi 25.05.2009.
Paikkana Lappeenrannan Urheilutalo. Pelit 09:00 lähtien. 9 joukkuetta, kaksi lohkoa. Parhaat voittakoon!

Näinhän siinä kävi:

1. Rutolan koulu
2. Itä-Suomen koulu
3. Voisalmen koulu

Pelit pelattiin 3on3 - systeemillä, 12min.

Länsi-Suomi

myös Turun alueelta löytyy katukoristurneeta :O :O
6.6.09 Kaarinassa K1-katsastajat-katukoristurnaus. inffoo löytyy luonnollisesti ura basketin sivuilta.

urabasket.fi/www/news_show.php?id=78

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.