Hullued sanoi:KingJames tuo synkän metsän savusukeltaja koripallo.comissa. Olisiko Kingin aika jo ohi, vai haluaako yleisö lisää?
Sen päätätte te, hyvä kansa! Tälläistä topikkiakin on varmaan kaivattu![]()
Itse asiassa en ollenkaan tiedä kumpi vie voiton tässä asiassa: Hullued vain King James? En kerta kaikkiaan.Boobie Gibson sanoi:Paraskin puhuja, että jollekkin bannia. Sinä olet se kp.comin syöpä!
rööriroope sanoi:Itse asiassa en ollenkaan tiedä kumpi vie voiton tässä asiassa: Hullued vain King James? En kerta kaikkiaan.
Boobie Gibson sanoi:Tilannetta ei tarvitsisi edes ajatella, jos King James malttaisi olla puhumatta omasta paskastaan.
Wimihän puhuu aina vain pelkkää asiaa!Mt. Mutombo sanoi:Itseasiassa wimihän täällä se pahin on ollut jo kohta vuoden, kaveri vaan ei opi ikinä.
Onkos tämä sitten kolmos- vai nelosnikki?TriZ sanoi:Ehdottomasti ei. Suurin osa tämän keskustelupalstan järkevistä keskusteluista lähtee useimmiten King Jamesin (enemmän tai vähemmän järkevistä) kommenteista.
EDIT: Hulluedista sen sijaan ei ole kuin haittaa.
9rööriroope sanoi:Onkos tämä sitten kolmos- vai nelosnikki?
Elähän poeka leiju kun oot ite bannilistalla ensimmäinen.Hullued sanoi:KingJames tuo synkän metsän savusukeltaja koripallo.comissa. Olisiko Kingin aika jo ohi, vai haluaako yleisö lisää?
Sen päätätte te, hyvä kansa! Tälläistä topikkiakin on varmaan kaivattu![]()
Minäkö? Nyt taidat puhua jostain muusta tyypistä?Migga sanoi:Elähän poeka leiju kun oot ite bannilistalla ensimmäinen.
Eijei, kyllä se ihan sinusta puhui.Hullued sanoi:Minäkö? Nyt taidat puhua jostain muusta tyypistä?
Ei tarvitsekaan molemmat ovat yhtä ******rööriroope sanoi:Itse asiassa en ollenkaan tiedä kumpi vie voiton tässä asiassa: Hullued vain King James? En kerta kaikkiaan.