Tänne pitäisi muuten saada ''koripallo matkailu''-osio-Nisula- sanoi:Mroo!
Onko täällä Barcelonassa käyneitä? Itse olen menossa huhtikuun lopulla ja silloin sattuisi olemaan tämä matsi:
Regal FC Barcelona - Cajasol
Kuinka vaikeaa on lippujen saaminen? Onko mahdollisuuksia hankkia lippua vasta paikan päältä?
Kiitoksia.
-Nisula- sanoi:Mroo!
Onko täällä Barcelonassa käyneitä? Itse olen menossa huhtikuun lopulla ja silloin sattuisi olemaan tämä matsi:
Kuinka vaikeaa on lippujen saaminen? Onko mahdollisuuksia hankkia lippua vasta paikan päältä?
Kiitoksia.
-Nisula- sanoi:Mroo!
Kiitoksia.
Common sanoi:En tiedä lukeeko tätä topicia kukaan, mutta tulipahan käytyä FanClubin kanssa Espanjassa, Malagassa seuraamassa pari korismatsia. Ensimmäinen matsi oli Espanjan kakkosliigaa, jossa Clinicas Rincon Axarquia kohtasi Illescasin, ottelu itsessään oli melko viihdyttävä ja tarjosi muutamia hienoja suorituksia ja varmaa heittopeliä.
Toinen matsi oli Unicaja Malaga vs. Gran Canaria. n. 10500 henkeä vetävä halli lähes täynnä ja tunnelma sen mukainen, muutama huikea videopätkä on matsista jotka uppailen youtubeen myöhemmin. Jimenez sai aika kyseenalaisen tekun josta alkoi melkoinen vihellyskonsertti, ei loppunut meinaan ihan heti. Hieno tunnelma ja hieno peli. Elokuussa matkataan Clubin kanssa Ranskaan katsomaan Ranska - Suomi maaottelua, Tony Parker etc. varmasti tarjoaa melkoista viihdettä.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin lisää löytyy FanClubimme kotisivuilta osoitteesta: http://www.namikafanclub.com/malaga.html
Weijo sanoi:Saitteko helposti liput paikan päältä vai oliko hommattu jo etukäteen? Itse menossa Malagaan huhtikuun alussa ja näytti olevan koitpeli Unijacalla heti siinä lauantaina.
Weijo sanoi:Mistä liput saisi hommattua? Katsoin tuolta Unijacan kotisivuilta ja siellä on kyllä joku lipunmyynti, mutta tuo Epsanja ei oikein taitu Onko siis vaikea homma, osaatko sanoa?
Odotellaan sitten otteluraporttia kuvilla-Nisula- sanoi:Pelin aika on vihdoin varmistettu:
Sunday, 26 April 2009
REGAL FCB - CAJASOL SEVILLA
12:30 - Buy tickets
Eli ottelu siirtyy sunnuntaipäivälle. No ihan hyvä, sillä itselle tuo käy paremmin kuin lauantai-ilta...
rööriroope sanoi:Odotellaan sitten otteluraporttia kuvilla
Badalona on ihan siinä vieressäLatenBosse sanoi:Olen menossa syyslomalla Barcelonaan, mutta silloin ei taida kotipelejä Barcelonalla olla vai merkitäänkö Espanjassa kotijoukkue oikealla vai vasemmalla?