Koripallo.com

Kokemuksia Regal FC Barcelonan peleistä?

Mroo!

Onko täällä Barcelonassa käyneitä? Itse olen menossa huhtikuun lopulla ja silloin sattuisi olemaan tämä matsi:

Regal FC Barcelona - Cajasol

Kuinka vaikeaa on lippujen saaminen? Onko mahdollisuuksia hankkia lippua vasta paikan päältä?

Kiitoksia.

Vs: Kokemuksia Regal FC Barcelonan peleistä?

-Nisula- sanoi:
Mroo!

Onko täällä Barcelonassa käyneitä? Itse olen menossa huhtikuun lopulla ja silloin sattuisi olemaan tämä matsi:

Kuinka vaikeaa on lippujen saaminen? Onko mahdollisuuksia hankkia lippua vasta paikan päältä?

Kiitoksia.
Tänne pitäisi muuten saada ''koripallo matkailu''-osio

Mutta kysymykseen. Ei se areena yleensä täyty, ellei vastassa ole Real Madrid tai joku muu iso seura. Cajasol on tällä hetkellä viimeisenä sarjassa, joten ihmisiä ei kiinnosta ''rupusakin'' katsominen.

Odotetaan valvojien mielipiteitä, jos he ovat käyneet Epsanjassa.

-Nisula- sanoi:
Mroo!

Kiitoksia.

Lippuja saa paikan päältä ennen ottelua (Palau Blaugrana) vamasti. Ainakin itse hankin ne sieltä eikä ollut mitään ongelmaa. Hieno tunnelman! Suosittelen!

Mekin saatiin hyvin liput Gran Canariaa vastaan. Hienot on puitteet. Veikkaisin/muistaisin, että tuolta stadionalueelta, jossa siis sijaitsee jotakuinkin kaikki muutkin FC Barcelonien stadionit/hallit, löytyy lipunmyynti josta liput saa haettua etukäteen jos olette saapumassa mestoille jo ennen pelipäivää.

-Nisula- sanoi:
Mroo!

Kiitoksia.

Ite oon menossa samaan matsiin 8). Viime vuonna kävin myös katsomassa ja ei ollut mitään ongelmia lippujen hankkimisessa, ostin tosin pari päivää ennen matsia jo. Mutta siinäkin matsissa oli muutamia tyhjiä paikkoja. Ja jos ei kestä paineilmatorvien ääntä, niin sitten suosittelen ottamaan korvatulpat mukaan. Tämä torvien soittelu alkoi viimeksi jo tuntia ennen ottelua ja jatkui siitä n. kolme tuntia putkeen. Eli tunnelmaa kyllä piisaa.

En tiedä lukeeko tätä topicia kukaan, mutta tulipahan käytyä FanClubin kanssa Espanjassa, Malagassa seuraamassa pari korismatsia. Ensimmäinen matsi oli Espanjan kakkosliigaa, jossa Clinicas Rincon Axarquia kohtasi Illescasin, ottelu itsessään oli melko viihdyttävä ja tarjosi muutamia hienoja suorituksia ja varmaa heittopeliä.

Toinen matsi oli Unicaja Malaga vs. Gran Canaria. n. 10500 henkeä vetävä halli lähes täynnä ja tunnelma sen mukainen, muutama huikea videopätkä on matsista jotka uppailen youtubeen myöhemmin. Jimenez sai aika kyseenalaisen tekun josta alkoi melkoinen vihellyskonsertti, ei loppunut meinaan ihan heti. Hieno tunnelma ja hieno peli. Elokuussa matkataan Clubin kanssa Ranskaan katsomaan Ranska - Suomi maaottelua, Tony Parker etc. varmasti tarjoaa melkoista viihdettä.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin lisää löytyy FanClubimme kotisivuilta osoitteesta: http://www.namikafanclub.com/malaga.html

Kyllä näitä luetaan mielenkiinnolla. Puun aiheen voisi joku moderaattori vaihtaa kattavammaksi.

Common sanoi:
En tiedä lukeeko tätä topicia kukaan, mutta tulipahan käytyä FanClubin kanssa Espanjassa, Malagassa seuraamassa pari korismatsia. Ensimmäinen matsi oli Espanjan kakkosliigaa, jossa Clinicas Rincon Axarquia kohtasi Illescasin, ottelu itsessään oli melko viihdyttävä ja tarjosi muutamia hienoja suorituksia ja varmaa heittopeliä.

Toinen matsi oli Unicaja Malaga vs. Gran Canaria. n. 10500 henkeä vetävä halli lähes täynnä ja tunnelma sen mukainen, muutama huikea videopätkä on matsista jotka uppailen youtubeen myöhemmin. Jimenez sai aika kyseenalaisen tekun josta alkoi melkoinen vihellyskonsertti, ei loppunut meinaan ihan heti. Hieno tunnelma ja hieno peli. Elokuussa matkataan Clubin kanssa Ranskaan katsomaan Ranska - Suomi maaottelua, Tony Parker etc. varmasti tarjoaa melkoista viihdettä.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin lisää löytyy FanClubimme kotisivuilta osoitteesta: http://www.namikafanclub.com/malaga.html

Saitteko helposti liput paikan päältä vai oliko hommattu jo etukäteen? Itse menossa Malagaan huhtikuun alussa ja näytti olevan koitpeli Unijacalla heti siinä lauantaina.

Weijo sanoi:
Saitteko helposti liput paikan päältä vai oliko hommattu jo etukäteen? Itse menossa Malagaan huhtikuun alussa ja näytti olevan koitpeli Unijacalla heti siinä lauantaina.

Meillä kävi sinänsä loistava tuuri, että ensin seurattuamme Clinicas Rincon Axarquian kotiottelun, saimme joukkueen hallituksen puheenjohtaja Manuel Rinconilta ilmaiseksi otteluliput Clinicasin ottelun lisäksi myös Malagan otteluun, toisen päädyn eturiviin. Manuel totesi että otteluun on vaikea saada lippuja, joten suosittelen hommaamaan etukäteen. Hallissa oli silloin päälle 9000 henkeä, joten ei aivan täysi, mutta lippujen saatavuus silti aika kortilla, saattaisivat olla esim valmiiksi myytyjä kausikorttipaikkoja yms jotka jäivät vapaiksi?

Mistä liput saisi hommattua? Katsoin tuolta Unijacan kotisivuilta ja siellä on kyllä joku lipunmyynti, mutta tuo Epsanja ei oikein taitu :) Onko siis vaikea homma, osaatko sanoa?

Weijo sanoi:
Mistä liput saisi hommattua? Katsoin tuolta Unijacan kotisivuilta ja siellä on kyllä joku lipunmyynti, mutta tuo Epsanja ei oikein taitu :) Onko siis vaikea homma, osaatko sanoa?

Ikävä kyllä en osaa auttaa, meillä kävi varsin hyvä tuuri saadessamme Manuelin hoitamaan liput otteluihin. Ei muutakun Espanjan sanakirja kätöseen ja lippuja varailemaan :)

Pelin aika on vihdoin varmistettu:

Sunday, 26 April 2009
REGAL FCB - CAJASOL SEVILLA

12:30 - Buy tickets

Eli ottelu siirtyy sunnuntaipäivälle. No ihan hyvä, sillä itselle tuo käy paremmin kuin lauantai-ilta...

-Nisula- sanoi:
Pelin aika on vihdoin varmistettu:

Sunday, 26 April 2009
REGAL FCB - CAJASOL SEVILLA

12:30 - Buy tickets

Eli ottelu siirtyy sunnuntaipäivälle. No ihan hyvä, sillä itselle tuo käy paremmin kuin lauantai-ilta...
Odotellaan sitten otteluraporttia kuvilla ;)

rööriroope sanoi:
Odotellaan sitten otteluraporttia kuvilla ;)

No ei luvata mitään, voihan se olla että kamera on jo varastettu tuohon mennessä... :D

Sunnuntai on muutenkin vilkas urheilupäivä, klo 10.00 olisi Nou Campin esittelykierros ja klo 17.00 Espanyol - Betis... Pitänee bilettää lauantai rauhallisesti ettei tarvi olla sunnuntaina 8] koko päivää..

Otteluraportti lyhyesti:

Tulos: Regal FC Barcelona 93 - 67 Cajasol

- Barca vei peliä alusta asti
- rotaatio oli todella laajaa, kaikki taisi pelata ja ihmeellistä oli että jenkki Barrett taisi päästä viimeisenä kentälle
- isot kaverit (santiago, vasques, andersen) oliva vakuuttavia, Andersen ehkä monipuolisin, osaa heittää ja pelata myös korin alla
- tunnelma hyvä
- halli yllättävän pieni (siis luulin isommaksi)
- cheerleadereitten esitykset olivat todella tasokkaita +++

Huippureissu! 8]

Kuvia tulossa ehkä ensi viikolla...

Olen menossa syyslomalla Barcelonaan, mutta silloin ei taida kotipelejä Barcelonalla olla vai merkitäänkö Espanjassa kotijoukkue oikealla vai vasemmalla?

LatenBosse sanoi:
Olen menossa syyslomalla Barcelonaan, mutta silloin ei taida kotipelejä Barcelonalla olla vai merkitäänkö Espanjassa kotijoukkue oikealla vai vasemmalla?
Badalona on ihan siinä vieressä ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.