Haiden ennakko:
http://www.korihait.fi/raportti.php?id=217&Ty=E&sid=y1yUT3RDes
http://www.korihait.fi/raportti.php?id=217&Ty=E&sid=y1yUT3RDes
kolmaswimi sanoi:Minä en ainakaan pidä Kouvoja mestarisuosikkeina ,mutta tosi vaikee vastus .Pohitulli on Korihaiden neljäs vahvistus
miten kehtaat haukkua Darius Gloveria? ;DMasterP sanoi:kolmas
Taas minä korihaiden kannatajana toivon korihaiden vievän tämän. Korihait vie stokesin viime hetken kakkosella 71-70!!!!!!!!!!tarmo05 sanoi:Näin Tarmon kannattajana Uskon ja toivon kouvojen hoitavan tämän.
gaines sanoi:miten kehtaat haukkua Darius Gloveria? ;D
raappa sanoi:Kyllä tämän pitäisi olla kouvojen heiniä. Vastaan asettuu Shiloh, Glover, Stokes, Kumpulainen ja joitain muita. Mutta tämän nelikon pitäminen lienee pääroolissa.
Kumpulainen ei ole niin raketti ettei Cipriano pysyisi perässä ja veikkaankin että kumpainenkin pelaa semmosen 10/8 pelin.
Smith vie Gloveria kuin märkää rättiä. Voihan tietenkin olla, että myös Kataja ottaa puolustusvastuuta Gloverista.
Shiloh joutuu Iisalon, sekä Kaaresvirran pihteihin. Parhaimmillaan Shiloh pystyy ratkaisemaan pelejä, mutta ikävä kyllä ei näitä kavereita vastaan. Jos Iisaloltakin vaihteeksi nähtäisiin vähän hyökkäytehoja.
Stokes on ainoa kysymysmerkki. Bernard varmasti hyvänä päivänä pysyy Stokesin perässä, mutta ihan varma tästä en uskalla olla. Stokesilla tulee olemaan toisaalta puolustuspäässä ongelmia, kun aina kun Suonio ei ole kentällä on kyseessä aika paha miss-match 170cm pitkälle Stokesille, joten häntä vastaan Bernardkin voi hyökkäyspäässä päästä lentoon.Eli jos Bernardilla puolustuspää hoituu jotenkuten, niin voi olla, että saa paljon vastuuta ja Suonio vähän vähemmän kuin normaalisti.
Täysin samaa mieltä. Vähän on vastustajat tätä käyttäneet hyväksi, tosin Holmekaan ei sitä loppupeleissä kovin paljon käyttänyt. Jonkun verran kuitenkin nosteli pisteitä Stokesin yli läheltä.Timi sanoi:Tällä kaudella en ole nähnyt kenenkään muun kuin Mikael Holmeen hyödyntäneen kunnolla Stokesin pituudesta johtuvaa miss-matchia!
Minä ainakin pidän Kouvoja lähes suurimpana mestarisuosikkina tällä hetkellä, kun Hongaltakin on lähtenyt 2 tärkeää pelaajaa. Tosin ei se Kouvojenkaan helppoa ole Pohitullissa pelata, kuten ei monen muunkaan, ja Korihait on esittänyt ihan hyviä otteita toisinaan. Tiukka peli varmaan tulossa ja paljon riippuuu vaihteeksi Stokesin päivän vireestä, sekä siitä, tuleeko muilta apuja. Glover on varmaan taas siinä kolmannen erän aikana viiden virheen takia penkillä, joten toivottavasti Rintsi onnistuu tänään. Tärkeä peli ja voitto pitäisi ottaa, jotta asemat parantuisivat tiukassa playoff-paikkataistelussa. Loppukaudella sitten hävitään niitä pelejä sen mukaan, että tulisi topo vastaan ekalla kierroksella.wimi sanoi:Minä en ainakaan pidä Kouvoja mestarisuosikkeina ,mutta tosi vaikee vastus .Pohitulli on Korihaiden neljäs vahvistus
Timi sanoi:Stokes hiukan heräilee, mutta Kouvojen etumatka pysyy! Miten ois raappa, vaihetaanko noita jenkkejä päittään, Glover<----->Cipriano? Molempia kritisoitu, mutta minulle kelpaisi Cipri ennemmin kuin Glover!