Vs: Korihait-Vilpas 20.2. kello 18.30 @Pohitulli
Nyt oli Korihailta huonoin peli uusilla jenkeillä, mitä minä olen nähnyt.
Totuuden nimissä todettava, että Vilpas puolusti erittäin hyvin. Tippaakaan ei yhdelläkään korihaipelaajalla ollut tilaa ja kuviot puolustettiin tehottomiksi.
Toisessa päässä puolustus oli päinvastaista. Rotaatio ei liikkunut ja jos liikkui, niin kaksi pelaajaa oli lopulta samassa miehessä kiinni. Korihait hävisi yksi vs. yksi tilanteet järjestään ja Atupem jyräsi meidän tweenerit 6-0. Heinosta ja Herberttiä korin alusta huutaa! Muuten Vilppaan hyökkäys oli, jos ei nyt surkeaa, mutta vähintään huonoa. Noin huonoa pakkia vastaan olisi pitänyt tulla kovemmat lukemat.
Korihaiden surkeuden ilmentymä oli TJ Robinson. Päättömiä ratkaisuja, kuvioista ulkona olemista sekä huonoa levypallo pelaamista. Olen antanut itseni ymmärtää kyseisen hemmon olevan sieltä tylsimmästä päästä Antin penaalissa.
Jalosen kolmeen ohi heitettyyn vapariin kiteytyi hyvin ottelun kuva.
Onnittelut Vilppaalle voitosta. Etteköhän säily sarjassa, mutta muuten sama tilanne kuin Korihailla, Namikalla, Kouvoilla sekä Karhulla. Pudotuspeleissä ei ole edessä kuin kaksi matkapeliä. Kevään mitalit on jo jaettu.