Koripallo.com

Korikobrat vs KTP 28.12

Vs: Korikobrat vs KTP 28.12

http://www.ktpbasket.fi/index.php/uutiset

KTP Ennakko. Erityisesti tarttua silmiin kohta:"KTP:n osalta viikon lepo teki hyvää. Vammoja on päästy parantelemaan ja joukkue lähestyy parasta kuntoaan. Neljästä amerikkalaisesta lepovuorossa on tällä kertaa Chris Owens."

Vielä on pieni pelko takaraivossa Curryn kunnon osalta, toivottavasti ei nyt vaan olisi liian nopeasti kentällä, vaan lepäisi nyt paikkansa kuntoon.

Curry ulos, nyt tarjotaan kobrille

e. Matinen ja Pounds myös pihalla

Voi Homppa nyt sun kanssas. Ensin rikkoo kolmen pisteen heittäjää, ja sitten alle sekunti oman vaparin jälkeen 5. virhe ja Lapuan vaparit

Näköjään meillä saattaa jotakin mahkuja maanantaina olla... KTP:llä tökkii, peli päivää myöhemmin ja vielä jatkoaikapeli. Sitä ei Karhuvuoressa tiedä, onko sokeat seeprat meidän puolella. Vai mitä Mac? Miten sie aina jaksat. Uskoisin KTP:llä olleen varsinaisella peliajalla voiton avaimet ja sit vielä Perrykin kapearunkoiselta kotijoukkueelta sivuun. Jotain tuhannen Peltokangasta vastaan ei saada koreja aikaan. :)

EDIT: Peltokangas choukkas.

EDIT2: Ja niin choukkas McDudekin.

En kyllä mitenkään jaksa uskoa, että KTP:lla on mitään mahdollisuuksia Katajaa vastaan ylihuomenna. Tämmöiset pelit kun on vaan yksinkertaisesti pakko voittaa! Jopa vieraissa.

Rauhoittukaa nyt hyvät pussikissat. Välillä tulee tappioita, ja ensimmäinen peli joulubreikin jälkeen.

Kotkan poika ilman siipii sanoi:
En kyllä mitenkään jaksa uskoa, että KTP:lla on mitään mahdollisuuksia Katajaa vastaan ylihuomenna.
Itse taas ajattelen ihan päinvastoin. Uskon,että Katajan kannalta Lapuan voitto oli huono juttu. Hyvällä joukkueella,kuten KTP, on tapana pestä kasvonsa tällaisten 'tilastotappioden' jälkeen. Ja Kataja tarjoaa kotkalaisille tähän mitä parhaimman mahdollisuuden ja vieläpä nopealla aikataululla.

Olisko mitään videota pelin lopusta? Olisi kiva tietää, että miksi helkutissa pallo on clutch-tilanteessa McDadella.

Veikkaisin vaikeuksia Katjalle maanantaina. Oli sellainen perslasku Kotkalta, että sen luulisi Karhuvuorenpaketille tulevan melkoisen sisuuntunut porukka. Ei muuta, kun uutta matoa koukkuun ja katsojat tysillä kannustamaan omia. Jos Lapualla sattui olemaan ketään Kotkalaista, niin pientä raporttia.

Mc duud oli ainut joka oli vapaa lopussa sai pallon vaparin nurkkaan ja lähti haastaan vasemmalta oliko peltokangas vai cedu siinä välissä ja yritys ohi ja kinnar otti levyn eikä kukaan rikkonut.

McDaden nostoista tänään valehtelematta 30% ei osunut edes rautaan vaikka paikat useimmiten vielä täysin vapaita (kuten myös viimeinen nosto). Oli myös hieno nähdä, miten Fogg nollasi Curryn ihan täysin.

Kobrien viisikolta erittäin kypsää ja viisasta joukkuepeliä! Tätä lisää!

Onnea kobrille hienosta voitosta, samalla hyvä tulos myös karhun kannalta ;),
Karhuhan ei ole onnistunut vielä kotkaa vastaan ollenkaan joten hyvä suoritus siinäkin mielessä.
Lisäksi Curry saatiin pihteihin ja kukas sen tekikään, Fogg tulee olemaan kova sälli jatkossa Lapuan pistejahdissa, hurjat pisteet ja levarit kertoo nyt miehen tasosta.

Kyllähän Lapuan kinkku oli sulanut selvästi paremmin. Kyllä se siitä.

No ei tässä paljoa murehtia ehdi kun jo maanantaiksi pitää katseet kääntää.

Ja kyllä, myös tuomareilla oli selkeästi sulamatonta kinkkua vielä ;)

Mac sanoi:
Ja kyllä, myös tuomareilla oli selkeästi sulamatonta kinkkua vielä ;)

Keksi nyt vielä jotain... ;)

Ja minä kun luulin, että olen itse se kovin dumareista purnaaja... 8]

JoKaFan sanoi:
Keksi nyt vielä jotain... ;)

Ja minä kun luulin, että olen itse se kovin dumareista purnaaja... 8]

Mä luulen että kyllä siä Oravan tunnet, tarpeeksi hyvin :)

edit: Siinä on meinaan sen tason vipeltäjä kun vauhtiin pääsee ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.