Koripallo.com

Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Viestejä
5 515
Tervepä terve koripallo.comin käyttäjäkunnalle!

Olemme tässä koripallo.comin sikariportaan kanssa pariinkiin otteeseen keskustelleet koripallo.comin kehittämisestä. Ajatuksena on ollut kehittää sivustoa foorumista kokonaisvaltaiseksi koripallosivustoksi. Kaikilla osapuolilla on ollut todella tuoreita, mielenkiintoisia ja toteuttamiskelpoisia ideoita, joita täälläkin on tarkoitus esitellä. Minulla on ainakin sellainen fiilis, että kyse on enemmänkin siitä, milloin sivusto uudistetaan kuin että uudistetaanko ollenkaan.

Haluaisimme teiltä mahdollisimman paljon palautetta, ideoita ja ajatuksia. Sivusto pyritään uusimaan niin, että käyttäjät saisivat mahdollisimman paljon irti. Filosofiana ei ole takoa miljoonatuloja, mutta ei myöskään joutua maksumieheksi. Hommahan toimii niin, että 1) mitä enemmän (aktiivisia) käyttäjiä, sitä houkuttelevampi sivusto on mainostajille 2) mitä enemmän mainostuloja, sitä laadukkaampaa sisältöä voidaan tuottaa.

Anelen teitä olemaan mahdollisimman aktiivisia. Mitä kaikkea te haluaisitte nähdä koripallo.comissa? Minkälainen sisältö teitä kiinnostaa? Mikä saisi teidät viettämään vielä enemmän aikaa sivustolla? Mitä kaikkea muuta koripallo.com voisi olla kuin keskustelukanava?

Aion tässä tämän päivän aikana esitellä kaikkia ideoita, joita olemme jo ehtineet pyöritellä. Itse olen ainakin niistä innoissani. Suomeen on aika saada superlaadukas sivusto, josta kaikki koripalloihmiset voivat olla ylpeitä. Foorumihan sinänsä on jo pitkän aikaa ollut todella toimiva. Sen osoittavat jo kävijämäärätkin.
 
Viestejä
1 797
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Now we are talking!

Haluan nähdä videokoosteet jokaisesta korisliigaottelusta. Olkoon tuo Karhu - KTP ottelun kooste sopiva tavoiteltavaksi, niin laadun, pituuden, kuin monipuolisuudenkin osalta. Toki lyhyempikin pläjäys käy, mutta laadusta tai monipuolisuudesta (molempien joukkueiden suorituksia) en tingi.

Näillä koosteilla sitten päästäisiin mm. iltapäivälehtien kautta suuren yleisön sydämmiin ja sitä kautta lähtisi rulla pyörimään ja yleisöä lisää katsomoihin jne jne.
 
Viestejä
5 515
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Tässäpä näitä ideoita, joita minä olen kirjannut ylös. Muilla on kirjattuna vähän eri juttuja.

Nettiradio. Muutamia matsiselostuskokeiluja on jo tehty. Niiden suosio on ollut ilmeisesti yllättävänkin suuri. Selostuksen lisäksi toimiva idea olisi varmaankin tuottaa lyhyitä podcasteja, jotka voisi teemoittaa.

Manageriosio. Miesmannin duuni korisliigamanagerin kanssa on ollut kiitettävää. Tätä managerihommaa pitäisi ilman muuta kehittää.

Höntsyt. Hämähäkkimiehen tarinat pk-seudun divarihöntsyistä ovat muodostuneet klassikoksi. Miksi koripallokeskustelun pitäisi keskittyä ainoastaan ammattilaispalloiluun? Ajatuksena olisi kirjoitella aladivareista, junnusarjoista, turnauksista ja sen sellaisesta.

Gaala. Jotain mahtipontista on ihan pakko saada. Järjestettäisiin keväisin koripallo.com -gaala, jossa jaettaisiin palkintoja, puitaisiin koripalloa ja vaikka larpattaisiin porukalla. Miitistähän tässä olisi kyse, mutta miitti kuulostaa liian nörtiltä.

Rapakon takaa. Ulkomailla vaikuttavien koripalloihmisten kuulumiset. Basket.fi raportoi kiitettävästi ulkomailla pelaavien suomalaisten tilastoista, mutta arkipäiväisempi lähestymistapa olisi kiva. Onko palkka tullut ajallaan? Riehuiko koutsi taas pukukopissa? Paljon nousee penkistä?

In inglis. Suomessa ja ulkomailla on aika paljon ihmisiä, jotka ovat tavalla tai toisella kiinnostuneet suomalaisesta koriksesta. Tätä joukkoa voisi palvella vaikkapa jollakin pienemmällä osiolla, jonka kielenä olisi englanti. Työn alla.
 
Viestejä
1 087
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

1) Videot. Jokaiselta paikkakunnalta pitäisi saada highlightit, mutta sehän on tietysti seurojen laiskuutta ettei näin tapahdu. Koripallo.com voisi kuitenkin olla kehittämässä tätä asiaa, toteuttamalla toimivan highlight-systeemin. Nyt käytettävissä olevista materiaaleista äänestettäisi kuukauden donkkia, koria, syöttöä, blokia, tai ylipäätään suoritusta. Jos siellä on joka kerta Kauhajoen ja Vilppaan pelaajia, ja pieni ripaus vierasjoukkueita, niin ehkä seuratkin heräisivät tuottamaan videoita kaikkien nähtäväksi. "Barrett veti taas sellasen donkin, että kalpenisi kaikki koripallo.comin top-5-suoritukset..." Kalpeneekin heti, kun Karhuvuoressakin aletaan koostaa näitä videoita.

2) Etusivu uusiksi ja mallia lätkäpuolelta. Verratkaa oikeasti www.jatkoaika.com ja www.koripallo.com etusivuja. Kiinnostavia uutisia, kuvalla ja muutenkin tyylikkäällä ulkoasulla niin voi vaihtaa suosikkeihin www.koripallo.com/forum sijasta www.koripallo.com. Ja parasta olisi tietenkin, että siellä olisi itse tehtyjä juttuja ja näkökulmia, eli keskustelun herättäjiä, eikä aina vaan basket.fi:n ja yle.fi:n tuottamia sataan kertaan luettuja juttuja. Resurssikysymys, ymmärrän, mutta onhan tälläkin foorumilla monia innokkaita amatööritoimittajia. Ainakin yksi Tampereella.

3) Keskusteluihin joukkueosiot. Madaltaa kynnystä avata uusia ketjuja joukkuetasolla, esimerkiksi vanhoista asioista. Ei niitä nyt viitsi kukaan availla tuonne SM-sarja(!)-osioon.

4) Ulkoasu on edelleen aika amatöörimainen.

Siinä kehitysehdotuksia pyynnöstä, itse olen toki tyytyväinen nykyiseenkin, mutta epäilen että tälle foorumille monilla olisi paljon enemmän kirjoitettavaa, kuin mitä nyt kirjoitetaan.
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Mokeskilla on potentiaalia ottaa managerimeininkiä haltuun wäkewällä otteella ja selkeää visiota myös asian kehittelyyn. Se mitä Mokeski tarvitsee kehitystyöhön on hienoisia resursseja ja jonkin verran sitoutunutta apuvoimaa.

Kp.com podcastit voisi olla hyvä idea. Mikäs sen parempaa kuin kuunnella "suomalaisen koripalloskenen Skip Baylessin", Achillesin vuodatuksia kotimaisesta koriksesta sekä NBA:sta. Vastaparina toimii tietenkin viikottain vaihtuva aisapari hamahakkimiehestä kik jamsin kautta aina The Gameen asti.

Jo nyt suomen johtavaksi urheilublogiksi noussut epäkorrekti AchVsKj-blogi olisi varmasti helposti liitettävissä kp.com sivuston yhteyteen. Antakaa huomiohuorille lisää näkyvyyttä, niin huomiohuorat tarjoavat lisää sisältöä. Olemme walmiita neuwottelemaan sopimusehdoista.
 
Viestejä
5 515
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Alkaahan niitä ideoita tulla.

Muhun saa sitten ottaa suoraankin yhteyttä, vaihtoehtoja on parikin:

jaakko.koivisto@gmail.com
http://www.facebook.com/jaakkok1

Lupasin alkaa viedä asioita eteenpäin, eli olen helposti tavoitettavissa.

Oon myös erityisen kiinnostunut, jos jotkut liiga/divaripelaajat olisivat kiinnostuneita osallistumaan jotenkin sivuston kehittämiseen. Sivuston mielenkiintoa lisäisi pirusti se, jos jotkut aktiivipelaajat suostuisivat osallistumaan keskusteluihin omilla nimillään tai voisivat ryhtyä "kummipelaajiksi", jotka näkyisivät jutuissa useamminkin. Miespelaaja, naispelaaja, liigapelaaja, divaripelaaja, junnupelaaja - all the same. Tiedän, että tekin luette näitä juttuja ;D
 
Viestejä
1 051
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Mä voisin alkaa pitämään palstaa nimeltä: "Joensuun Kataja-kaikkien aikojen menestynein Suomalainen korisseura"" palstaa.
 
Viestejä
310
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Itseäni ei sinänsä pelikoosteet kiinnosta, kun niitä on hieman tylsää katsella. Toki välillä on mukavaa katsoa tiukan matsin loppuhetket. Nämä luulisi kuitenkin hoituvan seuroilta itseltään. Viimekaudella Lahden selostetut koosteet olivat hyviä, kuten myös muutama kausi sitten Kauhajoen vastaavat. Salon tekemät videot räp-musiikkeineen taas olivat omaan silmääni tylsiä, vaikka visuaalisesti olivatkin hienosti toteutettu.

Olisiko KP.comilla mahdollisuutta tuottaa omaa videomateriaalia? Jokaisella on nykyään kännykkä, jolla saa HD-tasoista videokuvaa ja näyttää oikeasti ihan hyvältä. Ei paljoa maksa, jos Jaakko kävelee Lahden Urheilutalolle ja tekee Latimerista kymmenen minuutin henkilökuvan. Tai lyhyttä videokuvaa treeneistä sillointällöin ja pelaajille muutamia kysymyksiä. Nopeasti ajateltuna tältäkin foorumilta tulee mieleen tyyppejä melkein joka liigakaupungista, jotka näitä voisi minimikorvauksella tai ilmaiseksi tehdä.


Loppuun pakko todeta, että liitto on kyllä hoitanut todella huonosti tämän videopuolen. Ei se niin kallista ole.

Airball sanoi:
Mä voisin alkaa pitämään palstaa nimeltä: "Joensuun Kataja-kaikkien aikojen menestynein Suomalainen korisseura"" palstaa.
On kyllä täysin käsittämätöntä, ettei tätä janaria ole vielä heivattu helvettiin tältä foorumilta. Käsittääkseni ukkelia ei ole edes bännätty ikinä?

Sinänsä ymmärrän Kataja-vastaisuuden, mutta jos jokainen viesti liittyy Katajan haukkumiseen ja muuhun roskaa, eikä kyseinen herrasmies tuo mitään keskusteluun, niin häntä ei täällä kaivata.

Tosin myös Joen Suun tulisi karsia vähintään puolet kirjoittamastaan roskasta pois.
 
Viestejä
504
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Pyrinnöltähän on tullut koko kauden jo lähes kaikista niin koti kuin vieraspeleistä koosteet.
Tämä vaatii vapaaehtoistyötä aika paljon, mut luulisii et joka paikkakunnalta siihen joku löytyisi.
Tosiaan näin saataisiin ne TOP10- plays of the week nettiin ja urholle yms pyöriin niin johan alkais
Jengi kiinnostuun ja löytäisi tiensä EHKÄ MYÖS katsomoon.
Toki kuvanlaatu ja kuvauskulmat pitäisi olla kunnossa. Hienoa edistystä on jo Pyynikillä oleva
Laajakuvakamera korin päällä.
Liitoltahan tämä vaatisi panostusta myös ja joku sponssi siihen jonka nimissä TOP10-plays
Of the week pyöris.
 
Viestejä
16 284
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

- Joukkueiden Power rankingit kauden alussa ja puolivälissä (miksei viikoittain tai kuukausittain).

- Jenkkitopiikki ( /-ranking) => Tässä ehdottomasti voisin itsekin olla messissä. Aina, kun tulee uusi jenkkisopimus, niin tietystä paikkaa löytyy ennakkopaketti luonnehdintoineen ja linkkeineen. Ei tartte joukkueiden topiikeista kaivella.

- Sarjan TOP5(tai 10) siinä ja siinä-keskustelut.

- Haastatteluja (joka paikkakunnalla joku comilainen tuntee jonkun pelaajan tai koristoimijan)

- Kp. comin raati-juttuja aiheesta kuin aiheesta. Ja näissä mukana kp.comin Kp.comin pitkäaikaisjäsenet eli "kivijalat" (Sohvi, allekirjoittanut, Jaakko,..jne.) sekä eri sarjojen/osa-alueiden asiantuntijat.

Tällaista tuli nyt aluksi mieleen...
 
Viestejä
98
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

-Managerointitoiminnan parantaminen varsinkin NBA-puolella. Nykyään melko natsismia, vain vanhat ja valitut kehäraakit pääsee pelaan.

-Etusivulle joku toimivampi uutisfeedi ja suora tulosfeedi ainakin Korisliigasta, Euroliigasta ja NBA:sta

-Ulkoasu 2000-luvulle

-Topikkien selvempi nimeäminen ja sisältö otsikon mukaiseksi

-Mahdolliset keskustelunavaukset Ylläpidolta

-Videoita, harjoitus- ja kunto-ohjelmia+muuta pikkusälää
Oisko mahdollista saada liiton puolelta mitään apuja, pelien videokoosteet kiinnostas?
 
Viestejä
5 515
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Täällähän tulee oikeasti hyviä ehdotuksia. Voin taata, että kaikki ehdotukset otetaan vakavasti. Ja toki myös toteutetaan, jos edellytyksiä on.

Joku tuossa edellä mainitsi harjoitus- ja kunto-ohjelmat. Oon jo alustavasti tiedustellut yhdeltä todella pätevältä kaverilta halukkuutta kirjoitella koutsaamisesta ja fysiikan kehittämisestä. Ajatuksena on yleisemminkin ollut rekrytoida avustajia, joista jokainen ottaisi itselleen mielekkään näkökulman ja alkaisi kirjoitella korisjuttuja siitä näkökulmasta. Mun mielestä kaiken sisällön ei todellakaan tarvitse olla kieliasultaan proosaa, vaan sisällön pitää olla mielenkiintoista. Eli jos joku kiinnostuu, niin ei todellakaan tarvitse murehtia siitä, ettei kirjoitustaito ole täydellinen.
 
Viestejä
5 515
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Yksi pointti, josta ei ole vielä puhuttu: raha.

Kaikki maksaa. Kunhan sivuston kävijämäärät saa kasvatettua tarpeeksi suuriksi, niin mainostuloilla saa jonkin verran aikaan. Sen takia niin monet sivustot ovat ilmaisia. Itse oon kuitenkin visioinut, että mainostulojen lisäksi voitaisiin viritellä mikromaksukokeiluja (manageripelien pienet osallistumismaksut, "insider"-palvelu, vaihtoehtoja on paljon) ja vapaaehtoisia lahjoituksia. Varsinkin jälkimmäinen vaihtoehto kiinnostaa, koska siitä on paljon hyviä kokemuksia. Joidenkin korisfanien lompakossa 10 euroa kuukaudessa ei tunnu missään, toisille sekin on suuri raha. Pienistä puroista kasvaa suuri virta, kuten sanotaan.

Jotta kukaan ei erehdy ajattelemaan, että tässä nyt muutama jamppa meinaa kääriä valtavat hillot köyhiä höynäyttämällä, niin kaiken voi tehdä varsin läpinäkyvästi. Riittää, kun pohtii porukassa jonkinlaisen kaikkia miellyttävän yhtälön, jossa tuloista x % ohjataan sivuston ylläpitämiseen ja kehittämiseen, x % ohjataan avustajapalkkioihin ja jäljelle jäävät miljoonat ohjataan cayman-saarille.
 
Viestejä
7 540
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Kunnon couching-corner harjoitusvinkkeineen, kirjavinkkeineen ja linkkikirjastoineen (linkkikirjastoa voisi laajentaa mm motivaatioklippeihin tai klassikko-otteluiden kuvamateriaaliin jne). Netti tai vaikkapa youtube on täynnä erilaista mielenkiintoista matskua, mutta jostain syystä niiden ääreen ei eksy. Esim vastikään huomasin Kouvojen kehittäneen harjoitusvideoille oman avoimen youtube-kanavan: http://www.youtube.com/user/KouvotDevelopment?feature=watch
 
Viestejä
1 741
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Vaadiin uudistettuun korisukkacomiin JOEN SUUn grillauscorneria. Lisäksi Akilleksen ja Kingin viikottainen talkshow videopodcasti, joka kuvataisiin Koskikeskuksen McDonaldsin pallomeressä.
 
Viestejä
7 540
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Tota harjoitusvideojuttua voisi laajentaa tuohon kamerakänny käteen ja hallille haastattelemaan pelureita ajatukseen. Korisliigapelurit opettamassa jonkun liikkeensä. Clavell opettamassa sisäpelaamista, Koivisto opettamassa oikea heittotekniikkaa jne. Erotuomari opettamassa viikolla puhuttaneita sääntötulkintoja jne. Videopuolihan on loputon ja mahdollisuudet tehdä mitä vaan...

Mutta tuo linkkiarkisto kunnolla kategorisoituna olis tosi jees, kun tällä hetkelläkin kp.comissa on varmasti useita mielenkiintoisia klippejä mitä haluis nähdä, mutta uppoutuneena topicejen syövereihin.

Yks mikä tuli mieleen, niin kunnollinen koripallon alkeet/ABC/katsojan opas. Koripalloliitto tarjoaa todella kuivan sääntökokoelman katsojan opas, mutta vastaava sisältö esim videoklippeinä tai ne pelin perusajatukset hyvin ja innostavasti toteutettuna. Itse olen törmännyt usein siihen että kysellään mitä siitä pelistä nyt pitäis tietää ennen kuin menee katsomaan matsia jne olis kiva kun olis joku suunta mihin vois sysätä kattomaan niin paljon kuin haluaa ennakkoon peliin tutustua. Aikaisemmin kyselin kp.comissa myös ns mainosklippiä korikselle, mutta en oikein kunnollista löytänyt, mallina tämä, olis nääs takuulla käyttöä: WRC: What is Rally?
 
Viestejä
680
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Uskoisin että uudesta kp.comista tulee parempi kuin koripalloliiton ehkä tällä vuosikymmenellä julkaisemasta korisliiga.fi sivustosta, joka nimensäkin puolesta keskittyy ylimpään sarjatasoon. Tosin heillä taitaa olla keinoja saada joukkueet tuottamaan materiaalia.

Liveselostukset olis loistavia!
 
Viestejä
61
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Hienoja ideoita!

Koripallo.com ansaitseekin hieman ryhtiliiketta ja kunnon kohotusta. Liveselostukset seka videokoosteet lammittaisivat ainakin meita ulkomaan elavia, jotka eivat paase seuraamaan peleja kuin satunnaisesti UrhoTv:n seka basket.fi tulospalvelun kautta.

Ulkomaalla asuvia tahoja loytyy varmasti useampikin, joten jos vain aktiivisuutta loytyisi olisi mielenkiintoista lukea vaikka kyseisten henkiloiden kuukausittaista yhteenvetoa oman alueen lajitilanteesta. Esim. itse mielellani kirjoittaisin yhteenvetoa NBA:n ja Timberwolvesin kaudesta. Nyt lajiniilot ne viisaat paat yhteen!
 
Viestejä
3 491
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Muutama sananen osin aiheesta ja ehkäpä aiheen viereltäkin. Olen tyytyväinen kp.comin käyttäjä. Pidän sivustosta jo tällaisenaan, mutta en ole nousemassa muutosvastarintaankaan. Toivottavasti sivusto ei kuitenkaan ole muuttumassa sirkus Finlandiaksi, jossa on pirusti värejä, liikaa klovneja,liian monta vekotinta ja mitä ihmeellisimpiä luonnonoikkuja. Tarkoitan tällä sitä, että mieluummin pari uutta asiaa kerrallaan jotka toimivat, kuin hitosti uudistuksia jotka eivät toimi tai joille ei ole tekijöitä.

En niinkään vielä miettinyt asioita, joita voisi uudistaa (lisäksi hyviä ideoita on tullut jo runsaasti), vaan ehkäpä muutamaa asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon:
1) Jokainen pienikin uudistus vaatii tekijänsä. Mitään ei synny, tai ainakaan ylläpidetä, ilman tekijöitä. On luonnollista, että näistä hommista ei makseta, vaan systeemi toimii vapaaehtoispohjalla...ja niin sen pitääkin olla. Tällaiseen vapaaehtoishommaan on vaikeata saada tekijöitä nykyajan kiireellisessä elämänrytmissä. Ja kun henkilön saa jotenkin rekryttyä, on toinen asia kuinka kauan ao henkilö sitä jaksaa tehdä. Alkuun voi olla mukava lähteä, mutta pitkäkestoisempi homma vaatii jo jotain muuta. Uskoisin, että se palkkio tulee lopulta siitä tekemästään hommasta itsestään...näin ainakin omalla kohdallani.

Tiedän itse mistä puhun. Aloitin viime kesänä kirjoitella ensin yhdelle ja pian kahdelle eri toimijalle koripalloon liittyen ja homma on kuluneen seitsemän kuukauden aikana räjähtänyt eksponentiaalisesti työmäärän suhteen. Yhtäkkiä huomaa vain olevansa syvemmällä ja syvemmällä vapaaehtoistyön syövereissä.

Kaikki varmaan nyt luulevat, että täällä tämä jätkä nyt kerjää sympatiaa ja lohduttavaa olkapäätä johon itkeä tirauttaa parin kyyneleen.

Katin kontit, minä kannustan porukkaa korikseen liittyvään vapaaehtois"työhön". Ensinnäkin työ on väärä lähestymistapa. Kyseessä on harrastus. Se ottaa pirusti aikaa (tai sen verran mitä sille haluaa antaa) ja vaatii tiettyä asioiden "tärkeysjärjestykseen laittoa", mutta samalla se palkitsee monin kerroin siihen "uhratun" työn. Mitä enemmän annat eforttia sitä enemmän saat itsekin siitä irti. Esimerkiksi matsiraporttia ei aina ole kivaa kirjoittaa vaikkapa lauantaina klo 23.00, kun voisit olla baarissakin (tai vaimon kainalossa sohvalla) tai vaikkapa vierasmatkalta palatessa bussissa, kun muut katsovat vierellä mielenkiintoista leffaa. Tappioden jälkeen nämä hommat ovat vielä vähemmän mukavia. Toisaalta olen saanut tämän muutaman kuukauden aikana paljon enemmän korikseen liittyviä rikkaita kokemuksia ja tunteita, kuin koskaan ennen minkään muun harrastuksen parissa olen saanut. Pääset johonkin pintaa syvemmällä ja näet kulissien taakse. Sinulle avautuu täysin uusi maailma, oikeastaan vailla mitään rajoja. Mahtavaa, vai mitä!

Vapaaehtoishommaan ei kannata lähteä olankohautuksella. Pitää olla valmis antamaan itseltään jotain (aikaa, työpanosta, priorisointia), mutta kannattaa samalla valmistatua saamaan itse monin verroin enemmän. Pidän pirusti siitä mitä teen ja suosittelen lämpimästi.

2) Olen gaalan eli miitinkin puolestapuhuja. Ehkäpä se, että näkisimme toisiamme livenä, tai edes osan, vähentäisi edes hieman sitä loanheittoa, jota täällä välillä on hieman liikaakin. Ehkä miitingissä voisi tulla jopa pientä kunnioitusta tai edes ymmärrystä toinen toistamme kohtaan. Olen tavannut joitakin komisteja livenä ja kaikista heistä minulla on pelkkää hyvää sanottavaa...vaikkakaan en aina ole samaa mieltä heidän kirjoituksistaan tai tavasta kirjoittaa enkä aina pidä joidenkin hemmojen proavasta tyylistäkään. Kaikki ovat kuitenkin hyviä tyyppejä, joilla kaikilla on ainakin yksi yhteinen ominaisuus. Rakkaus koripalloon ja kannattamaansa seuraa kohtaan.
 
Viestejä
1 718
Vs: Koripallo.comin täydellinen muodonmuutos: kehityskeskustelu

Hyviä ehdotuksia, mutta koska on ilmaisen viinan saunailta? Liiton selänpesuillat eivät kiinnosta. Enää...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös