Koripallo.com

koripalloilija kuoli kesken pelin Vaasassa

Juuhanboy

Iltalehden nettisivuilla juttu. Ikävä tapaturma. Huonoa tuuria.-92 syntyny poika.

Vs: koripalloilija kuoli kesken pelin Vaasassa

[quote author=Iltalehti.fi]Tapaturma tapahtui Vaasan Olympiakorttelissa puoli kuuden aikaan aamulla.[/quote]
Siellähä on ollut perhana Larry Bird #2 kehitteillä..?

Ei mutta tosissaan todella valitettava tapahtuma. Se on surullista, mutta noi on kyllä väistämättömiä asioita jos kontaktipeliä pelataan asfalttialustalla. :(

Juuhanboy

Vs: Nuorukainen kuoli kesken koripallopelin Vaasassa

Vuonna 1992 syntynyt nuori mies kuoli varhaisaamun koripallopelissä sattuneessa onnettomuudessa Vaasassa.

Mies oli kavereidensa kanssa pelaamassa koripalloa puoli kuuden aikaan aamulla Olympiakorttelin keskellä sijaitsevalla koripallokentällä, kun hän kaatui ja löi takaraivonsa asfalttiin.

Miehelle annettiin heti ensiapua ja hänet kuljetettiin Vaasan keskussairaalaan. Tästä huolimatta hän menehtyi vammoihinsa.

Poliisi tutkii Pohjalaisen verkkosivujen mukaan myös kaatuneen koritelineen osuutta onnettomuuteen.

Olympiakortteli koostuu Vaasan opiskelija-asuntosäätiön omistamista opiskelija-asunnoista.

Lähde:iltasanomat

vieras

Vaasan Olympiakorttelissa maanantaiaamuna kello 5.30 aikaan koripalloa pelaillut nuori mies kuoli kaaduttuaan asfalttiin. Vuonna 1992 syntynyt mies heitti ystävänsä kanssa koreja, kun hän päätti yrittää donkata. Mies hyppäsi ja tarttui korirenkaaseen. Roikkuminen aiheutti kuitenkin sen, että koko telinerakennelma tuli päälle. Mies kaatui selälleen ja löi takaraivonsa asfalttiin.

Uhrille annettiin heti ensiapua ja hänet kuljetettiin ambulanssilla Vaasan keskussairaalaan. Elvytysyrityksistä huolimatta nuorukainen menehtyi vammoihinsa.

Poliisin mukaan kaatuneen koripallotelineen osuutta tapahtuneeseen tutkitaan. Koriteline on pyörillä varustettu, jotta sitä voidaan liikutella.

Kaverukset olivat menossa uhrin kotiin ja päättivät vielä jäädä heittelemään koreja. Seurueessa oli myös yksi nainen.

--
Lähde ilkka.fi

<3

Juuhanboy sanoi:
Iltalehden nettisivuilla juttu. Ikävä tapaturma. Huonoa tuuria.-92 syntyny poika.

Mä tunsin sen. :( :'( Se opiskeli mun naapurikoulussa. pari vuotta sitten,mä ja tää opiskelija oltiin samassa ryhmässä. Se oli hauska tyyppi. :) Ikävä jo sitä :'( :-\

Lepää rauhassa.

koululaiset

Hyvää matkaa kotiin ja lepää rauhassa. Enkelit odottaa sua sielä. :-\ :'(

Viime yönä,itkin tätä asiaa..sitä on niin vaikea käsittää. :-\
Tämän seuraavan kappaleen kun kuuntelee,niin kyyneleet on silmissä. :'(

Lastenlauluja - Suojelusenkeli

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
hänt ihana enkeli kotiihin vie
niin pitkä on matka ei kotia näy
vaan ihana enkeli vierellä käy
vaan ihana enkeli vierellä käy

On pimeä korpi ja kivinen tie
ja usein se käytävä liukaskin lie
oi pianhan lapsonen langeta vois
jos käsi ei enkelin kädessä ois
jos käsi ei enkelin kädessä ois

koululaiset

Mun on niin ikävä sitä kundii,joka kuoli. :( :-[ :-\ :'(

Ja itken sitä nyt. Se oli niin väärin. Sillä olis ollu,hieno ja loistava tulevaisuus jos tätä ei olis tapahtunu. MIKSI! :-\ :'(
Se on niin väärin,kun nuori ihminen kuolee johonkin. Niinku sille kävi.

I miss you. :-\
And i will always love you. <3

Tässä sulle kappale! Omistan sen sulle,kun lähdit niin nuorena ja koska olit mun kans samalla kurssilla.

Kerroit uskot unelmaan
Joka sinisenä soi
Se uni meidät yhdistää
Sen syliin nukahtaakin vois

Lintu nousee siivilleen
Se lentää suoraan siniseen
Valoon auringon, sen laulu katoaa
Lintu nousee siivilleen

Lintu nousee siivilleen

ex-luokkalainen

koululaiset sanoi:
Mun on niin ikävä sitä kundii,joka kuoli. :( :-[ :-\ :'(

Ja itken sitä nyt. Se oli niin väärin. Sillä olis ollu,hieno ja loistava tulevaisuus jos tätä ei olis tapahtunu. MIKSI! :-\ :'(
Se on niin väärin,kun nuori ihminen kuolee johonkin. Niinku sille kävi.

I miss you. :-\
And i will always love you. <3

Tässä sulle kappale! Omistan sen sulle,kun lähdit niin nuorena ja koska olit mun kans samalla kurssilla.

Kerroit uskot unelmaan
Joka sinisenä soi
Se uni meidät yhdistää
Sen syliin nukahtaakin vois

Lintu nousee siivilleen
Lintu nousee siivilleen

Lintu nousee siivilleen

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.