Vs: Koripallotorrentit
Hei vaan kaikille!! Minä olen oikein fiksu, ja sen takia en viitsi avata uutta topicia.
Kaikkihan tietävät, että koripallo-ottelut NBA:ssa otetaan joka tapauksessa nauhalle tilastojen tarkistamisen ynnä muun turhan paskan takia. Miltäs kuulostaisi, jos näistä arkistoissa makaavista matseista tetäisiin muutama kopio ja alettaisiin myydä niitä kuluttajille (esim. Chicago Bulls-kausi 07-08) vaikkapa noin 50 euron kausihintaan. Typerältähän tämä kuulostaa mutta miettikää, kun ei tarvitsisi enää mennä piratebaysta latailemaan niitä matseja.(On muuten ihan vitun hidasta)
Ongelma tulee esiin lähinnä siinä, että kun niitä matseja voitaisiin ostaa mielin määrin, niin ei itse otteluihin tulisi enää juuri nimeksikään katsojia.(Juuri tämän takia saon tämän olevan huono idea, mutta pakko on jakaa ajatuksia.) Ongelma voitaisiin ratkaista siten että otteluita alettaisiin myydä vasta kuluvan kauden päätyttyä, jolloin katsojaluvut eivät juurikaan kärsisi. Sitten tulee vastaan tämä kysymys, että onko se sitten kivaa katsoa niitä puoli vuotta vanhoja matseja, kun pelaajasiirtoja ynnä muita on jo tapahtunut ja uusia Rookieita tullut liigaan. Joka tapauksessa, tästä oli nyt pakko avautua jonnekkin, on nimittäin jo jonkin aikaa pyörinyt päässä tämmöinen ajatus.