Koripallo.com

Korisliiga/SM-sarja trivia...

Heittäkääpä vanhat kehäketut mahdollisimman kinkkisiä kysymyksiä korisliigan vaiheista...valvojille tiedoksi: jos tämä topic on jo ollut niin lukkoon mahdollisimman nopeasti :)

Itse kysymys tässä:
Mikä oli Panttereiden isoin juomasponsori kun "NBA-stara" Andre "Suomessa minua ei pysäytä kukaan." McCarter pelasi 82-83 Suomessa Banaaneissa

Vs: Korisliiga/SM-sarja trivia...

ChicagonHulluPakki sanoi:
Heittäkääpä vanhat kehäketut mahdollisimman kinkkisiä kysymyksiä korisliigan vaiheista...valvojille tiedoksi: jos tämä topic on jo ollut niin lukkoon mahdollisimman nopeasti :)

Itse kysymys tässä:
Mikä oli Panttereiden isoin juomasponsori kun "NBA-stara" Andre "Suomessa minua ei pysäytä kukaan." McCarter pelasi 82-83 Suomessa Banaaneissa
Pommac?

oikein :)

Kysymys: Namikan vanha bussikuski, joka veti aina Hesburgerissa kana-aterian...kuskin nimi ja miksi veti juuri sen aterian...

ChicagonHulluPakki sanoi:
oikein :)

Kysymys: Namikan vanha bussikuski, joka veti aina Hesburgerissa kana-aterian...kuskin nimi ja miksi veti juuri sen aterian...

Kamoon,,, "Korisliigan vaiheisiin" liittyvä kysymys muka tuo? Ja mistä Namikasta on kysymys??? Vähän tarkkuutta nyt!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.