Koripallo.com

Korisliiga vlogi

En tiedä, onko oikea alue, mutta ylläpito siirtäköön jos ei ole.

Tänään aion aloittaa vlogin pitämisen Korisliigasta. Julkaisen videon kaksi (2) kertaa viikossa. Videoissa käyn läpi Korisliigan ja sen joukkueiden tapahtumia, ja ennakoin otteluja.
Aloitan tänään kuvaamisen, ja video ilmestyy joko tänään tai huomenna. Tänä iltana aion käydä läpi illan Korisliiga kierrosta, pääpainoisesti KTP vs Lapua ottelua. Laitan linkin kanavalle, kun olen julkaissut videon.

Täällä ketjussa olisi tarkoitus jakaa mielipiteitä videoista.

P.S: Tietyistä syistä, en aio paljastaa kasvojani videolla.

Jay

Vs: Korisliiga vlogi

Loistavaa!

Varaudu kuitenkin siihen, että saat vinkujilta paskaa niskaasi tyyliin "kuka luulet olevasi, kun tällaista teet" ja "itse tekisin paremmin" ( mutta en tee vaan kitisen ).

Zetas sanoi:
Varaudu kuitenkin siihen, että saat vinkujilta paskaa niskaasi tyyliin "kuka luulet olevasi, kun tällaista teet" ja "itse tekisin paremmin" ( mutta en tee vaan kitisen ).
Onpas kateellinen ja katkera näkemys muista 8]

Hieno homma! Toivottavasti riittää pitkäjänteisyyttä.

Olen samaa mieltä kuin zetas.Jos joku näkee vähänkin
vaivaa niin sitte dissataan joukola...

Minnekäs näitä videoita aiot ladata? Youtube?
Hienoa koriskulttuurin eteenpäinviemistä! Ehdottomasti seurantaan.

syöttöonriski sanoi:
Tuleehan kommandopipo ja äänenmuunnin? :p

Hahah, aika lähelle osuit. :D

En ole vielä ihan päättänyt. Luultavasti sensuroin naamani, toinen vaihtoehto on huppu päähän ja selkä kameraan :D

Kotkan poika ilman siipii sanoi:
Hahah, aika lähelle osuit. :D

En ole vielä ihan päättänyt. Luultavasti sensuroin naamani, toinen vaihtoehto on huppu päähän ja selkä kameraan :D

jo pelkästään tämän takia tilaan kanavasi!

Hieno homma!

Tästä innostuneena... Pitäisköhän kohta vääntäytyä Twitteriin? ::) JoKaFan in Twitter, comming soon... ;) :p

Ehdottomasti tervetullut idea. Toivottavasti pitkäjänteisyyttä ja ideoita riittää! Ainakin palstakirjoitustesi pohjalta myös tietämystä pitäisi olla.

Toivomukseni jo ennen ensimmäistä osaa olisi, että myös Kymenlaakson ulkopuolisien joukkueiden otteita olisi luvassa mahdollisimman kattavasti. Vaikkei esim. Korihait ole tällä hetkellä koripalloilullisesti kovin mediaseksikäs, löytyy kulisseista ihan mukavasti liikehdintää. Ja kohtalaisella panostuksella juuri esim. Haiden tilannetta voisi tiivistää vlogin muodossa aika syvällisestikin.

hamahakkimies sanoi:
Niksi-hamis: Lyö videoihin #4€:n hintalappu, niin nähdään, syntyykö "Zetas":in vinkumaa vinkunaa.
Tai sittenhän tota voisi myydä, Leaguepassin tapaan, koko kauden pakettina. Hinnaksi esim 280,0€. Kova hinta olisi perusteltavissa parhailla puitteilla (studio) ja parhailla esiintyjillä (esimerkiksi Heroldin Kimi ja Tidjan), tietysti itsesti lisäksi.

Ensimmäinen video kuvattu, ja pahoittelut jo etukäteen. Minä idiootti päätin kuvata Karhuvuoressa, lataamatta kameran akkua. Video kestää noin minuutin ja se julkaistaan huomenna.
Ensi viikolla aloitan kuvaamaan 2 videon viikkotahdilla, ja pidän huolen kameran latauksesta.

Pahoittelut.

Enää puuttuu alusta "Antti (nimi muutettu)" ;)

Mutta hieno homma, että tällaisia aletaan tekemään. Kunhan "kilometrejä" tulee taakse, niin alkaa varmasti taso vielä tästäkin paranemaan. Peukku!

Oliks tää vitsi?
Kai se nyt akku edes pitää tarkistaa ennenkuin pitää alkaa sählää.
Ja miksi moinen salaperäisyys? Ihan kuin jotain rikollista oltais kuvattu.
Ei jatkoon.

Hakki sanoi:
Oliks tää vitsi?
Kai se nyt akku edes pitää tarkistaa ennenkuin pitää alkaa sählää.
Ja miksi moinen salaperäisyys? Ihan kuin jotain rikollista oltais kuvattu.
Ei jatkoon.

Itse asiassa akun loppumisen jälkeen, päätin tehdä tästä ensimmäisestä vitsin. Eihän minuutin pituista vlogia muutenkaan voisi ottaa vakavasti? Ensi viikolla sitten paremmalla akulla.

Kotkan poika ilman siipii sanoi:
Itse asiassa akun loppumisen jälkeen, päätin tehdä tästä ensimmäisestä vitsin. Eihän minuutin pituista vlogia muutenkaan voisi ottaa vakavasti? Ensi viikolla sitten paremmalla akulla.
Tsemppiä! En muista, milloin olisin ollut näin innoissani Korisliigasta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.