Koripallo.com

Korisliigan valmentajaranking

Korisliigan paras valmentaja?

• Gibson

Ääniä: 5 6,0%
  • Toijala

Ääniä: 3 3,6%
  • Tuominen

Ääniä: 9 10,7%
  • Tammivaara

Ääniä: 11 13,1%
  • Toiviainen

Ääniä: 11 13,1%
  • Tuovi

• Laitinen

Ääniä: 9 10,7%
  • Stefanovic

• Sopanen

Ääniä: 2 2,4%
  • Tupamäki

• Lehtonen

Ääniä: 23 27,4%
  • Palviainen

Ääniä: 2 2,4%

• Äänestäjiä
    84
  • Poll closed .
Tarkoitus olisi laittaa Korisliigan valmentajat paremmuusjärjestykseen.

Arvioiminen on toki hankalaa, koska harvalla on kokemusta kyseisten valmentajien alaisuudessa pelaamisesta/treenaamisesta ja vielä harvemmalla useammasta kuin yhdestä. Tästä syystä tuloksella ei tietysti sinänsä ole mitään merkitystä, mutta olisi silti mukava nähdä ketkä ovat sarjan arvostetuimpia valmentajia katsojien silmissä.

Vs: Korisliigan valmentajaranking

Oma lista:

1.Lehtonen
2.Toiviainen
3.Tuovi
4.Gibson
5.Toijala
6.Laitinen
7.Tammivaara
8.Tupamäki
9.Sopanen
10.Palviainen
11.Tuominen
12.Stefanovic

Kokemattomista valmentajista hyvin vaikea sanoa tässä vaiheessa mitään, joten siksi sijoitin heidät loppupäähän.

Mitä nyt olen nähnyt niin Ville Tuominen on ehdottomasti paras valmentaja Korisliigassa. Kokoajan äänessä ja h*lvetin kurinalaista peliä. Esim. Lahtea vastaan kun peli oli jo käytännössä ratkennut niin Ahvenniemi puolusti yhden puolustuksen huonosti ja lensi samantien vaihtoon.

KK22 sanoi:
Mitä nyt olen nähnyt niin Ville Tuominen on ehdottomasti paras valmentaja Korisliigassa. Kokoajan äänessä ja h*lvetin kurinalaista peliä. Esim. Lahtea vastaan kun peli oli jo käytännössä ratkennut niin Ahvenniemi puolusti yhden puolustuksen huonosti ja lensi samantien vaihtoon.

Mielenkiintoinen määritelmä parhaalle valmentajalle.

Ihmispallo sanoi:
Mielenkiintoinen määritelmä parhaalle valmentajalle.
Njoo, no mä en oo näissä määritelmissä nyt mikään hyvä, mutta näkemäni ja juttujen perusteella paras valmentaja Korisliigassa.

KK22 sanoi:
Njoo, no mä en oo näissä määritelmissä nyt mikään hyvä, mutta näkemäni ja juttujen perusteella paras valmentaja Korisliigassa.
Aika kova statement, kun otetaan huomioon, että kaverilla on päävalmentajana SM-sarjapelejä vyöllä suhteellisen vähän :D

KK22 sanoi:

Ville on todella huippujätkä. Ei pidä kuitenkaan sekoittaa otteluvalmentamista ja varsinaista valmentamista. Puolustusongelmista pitääkin vaihtaa!

Kolmospyssy sanoi:
Aika kova statement, kun otetaan huomioon, että kaverilla on päävalmentajana SM-sarjapelejä vyöllä suhteellisen vähän :D
Sori jos en sanonut sun lempijoukkueen valmentajaa :D

KK22 sanoi:
Long way to Tippavaara.

Tää on kyllä maailman turhin äänestys. Täysin mahdotonta ja turhaa vertailla ammattimiehiä. Kenellä siihen oikeasti on edes osaamista?
Tää on näitä "Kenestä tykkään eniten" äänestyksiä...

turjake sanoi:
Tää on kyllä maailman turhin äänestys. Täysin mahdotonta ja turhaa vertailla ammattimiehiä. Kenellä siihen oikeasti on edes osaamista?
Tää on näitä "Kenestä tykkään eniten" äänestyksiä...

Jep, äänestys tulos ei sinällään kerro yhtään mitään. Varsinkin kun suurin osa äänestää oman suosikkijoukkueensa valmentajaa, eikä sitä "parasta"....

Karhunpentu sanoi:
Varsinkin kun suurin osa äänestää oman suosikkijoukkueensa valmentajaa, eikä sitä "parasta"....

Komppaan kyllä turjaketta, mutta äänestystulos ei tue väitettäsi mitenkään.

Valmentajan merkitys korostuu, kun joukkueessa ei ole "erityisen hyviä" pelaajia... Jos joukkue on täynnä mj-tähtiä ja jenkkivahvistuksia, niin onko se valmentajan ansiota jos/kun voittoja tulee? Esim. Tammivaarasta voi aika hyvin sanoa monia positiivisia adjektiiveja, kun katsotaan, miten hän on saanut joukkueensa pelaamaan, ainakin tässä vaiheessa kautta. Toiviainen mielestäni myös aika korkealla.

Batman sanoi:
Komppaan kyllä turjaketta, mutta äänestystulos ei tue väitettäsi mitenkään.

En minä mihinkään äänestystulokseen väitettäni perustakaan. Totesin vain siltä pohjalta, että yleensä näin tuppaa kp.comin äänestyksissä käymään. Äänestys ei useinkaan ole kauhean objektiivista, kun kaikilla on jonkin väriset lasit päässä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.