Koripallo.com

korisnet uudistettava

itsari

Koen jatkuvasti ahdistusta avatessani korisnetin internet sivut, on niin ankeat että
kerran viikossa katselu tuottaa jo sivuvaikutuksia, onko tällä lajilla enää pallo hallussa vai
halutaanko viimeisetkin fanit tappaa ikävään???
Tehkää jotain ja kiireesti.

Vs: korisnet uudistettava

itsari sanoi:
Koen jatkuvasti ahdistusta avatessani korisnetin internet sivut, on niin ankeat että
kerran viikossa katselu tuottaa jo sivuvaikutuksia, onko tällä lajilla enää pallo hallussa vai
halutaanko viimeisetkin fanit tappaa ikävään???

Koripallo.com ei ole lajiliiton palvelu, vaan fanien "oma" palvelu, jonka ylläpitoon ei siis ole mitään merkittäviä rahasummia käytettävissä. Näin ollen palvelun kehittämisessä on keskitytty luomaan foorumi lajista kiinnostuneiden käyttöön eikä luomaan visuaalisesti upeaa kokemusta lajia satunnaisesti seuraaville.

Tästä huolimatta luulen, että jos kenellä tahansa on hyviä ehdotuksia, kuinka sivustosta saadaan houkuttelevampi ja silmää mielyttävämpi, niin ehdotuksia otetaan vastaan. Samoin jos joku on valmis käyttämään omaa aikaansa palvelun kehittämiseen, niin uskoisin ylläpidon olevan yhteistyöstä kiinnostunut.

(Itse en ole sivuston ylläpidossa mukana, joten jos Ylläpito on kanssani eri mieltä, niin poistanee tämän viestin ja vastannee itse. :))

koris.net

Herbert sanoi:
Koripallo.com ei ole lajiliiton palvelu, vaan fanien "oma" palvelu, jonka ylläpitoon ei siis ole mitään merkittäviä rahasummia käytettävissä. Näin ollen palvelun kehittämisessä on keskitytty luomaan foorumi lajista kiinnostuneiden käyttöön eikä luomaan visuaalisesti upeaa kokemusta lajia satunnaisesti seuraaville.

Tästä huolimatta luulen, että jos kenellä tahansa on hyviä ehdotuksia, kuinka sivustosta saadaan houkuttelevampi ja silmää mielyttävämpi, niin ehdotuksia otetaan vastaan. Samoin jos joku on valmis käyttämään omaa aikaansa palvelun kehittämiseen, niin uskoisin ylläpidon olevan yhteistyöstä kiinnostunut.

(Itse en ole sivuston ylläpidossa mukana, joten jos Ylläpito on kanssani eri mieltä, niin poistanee tämän viestin ja vastannee itse. :))
tässä taidettiinkin puhua koris.netistä, joka on nimenomaan liiton nettisivut, eikä suinkaan koripallo.comista

itsari

Herbert sanoi:

kritiikki oli tarkoitettu nimenomaan koris.net sivuille eli koripallo.comista minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa

itsari sanoi:
kritiikki oli tarkoitettu nimenomaan koris.net sivuille eli koripallo.comista minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa

Hmmm... pitää näköjään meikäläisen opetella lukemaan... :)

Ottaen huomioon koko Koripalloliiton tilanteen, niin minusta Koris.net on yksi parhaiten toimivia asioita koko liitossa. Sivusto itsessään ei ole mikään esimerkillinen (toisaalta harvalla lajilla mitään hirvittävän loistavaa on tarjota), mutta sisältö on sen laatuista, että sitä viitsii seurata. Tietysti unelmamaailmassa sivustoon olisi integroitu tiiviimmin tulospalvelu ja seurojen tiedotustoiminta, mutta nykyiselläänkin minusta sivusto on riittävän hyvä pysyäkseen "suosikkien" (eli säännöllisesti vierailtavien sivujen) joukossa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.