Koripallo.com

kouvot-KH 17.10.08

Topikkia ei ole kukaan avannut, vaikka perjantai-illan jännitysnäytelmä alkaa näillä näppäimillä. Kouvoilla vain 8 pelaajaa rosterissa ja hailla käytännössä 9. Lambertti pudotettu pois aloituksesta ja tilalla ansaitusti Niilo. Ei jaksa enää pidempiä ennakoita kaavailla, mutta Korihaiden vieraspelaaminen on niin surkeaa, että tuskin pystyvät laittamaan kouvoille kampoihin, vaikka materiaalin perusteella niin pitäisi olla. Veikkaan muuten tasaista peliä, mutta Korihaille tulee yksi musta muutaman minuutin jakso, joka menee kotijoukkueelle reilu kymmenellä pisteellä, ja tämä ratkaisee voiton ja Hailaumalle pitkän ja vituttavan bussimatkan takaisin kotiin.

Vs: kouvot-KH 17.10.08

Olisiko Lamberthilla joku loukkaantuminen vai onko ukilaisfanien vaatimukset (=potkut) muuttumassa todeksi, kun ei ole aloituksessa?

Pallo polttaa näpeissä. Heti alussa tarjottiin Korihaille irtiottoa, mutta Jussi heitteli urakalla ohi!

MC sanoi:
Olisiko Lamberthilla joku loukkaantuminen vai onko ukilaisfanien vaatimukset (=potkut) muuttumassa todeksi, kun ei ole aloituksessa?
Tai oisko vaan et yleensä alotuksessa ei oo paskoja?

Taitaa Bojan viedä Suonioo oikeelta ja vasemmalta, hyvä niin, vähän kalavelkoja takas viimekaudesta.

Saa sitä Swiftiäkin puolustaa... kaverin ppg 9.0 ja nyt 13 paunaa ekan erän jälkeen...

Zoller 3. virhe. Siihe taitaa kaatua se peli!

Elä Jussi heitä kun ei osu!

Jussi nyt hilaat ittes sinne korin alle, teet sen kupin ja lopetat sen kolkkien räkimisen.

Brian Swift 13 pistettä 15 minuutissa?!? Sama Brian Swift?!

kyllä on korihait hukassa jos bojanin täytyy pitää joukkuetta pinnalla. Täysi turisti.

Bunsi sanoi:
kyllä on korihait hukassa jos bojanin täytyy pitää joukkuetta pinnalla. Täysi turisti.

Huono! Yritä edes!

Kyllä taitaa Lamberth lähteä tämän pelin jälkeen kotio! Enää ei heru edes peliaikaa!

Edit: Kaatuko live? 46-54 oli viiminen tilanne jonka mä näin. Nyt vaan yrittää latailla tuloksia, mut mitään ei tapahdu. Ei aukea sivu kun yrittää uudestaan, mutta basket.fi sivun laatikosta näkee tilanteen ;D

Bunsi sanoi:

On tainnut viedä naisesi? Tai sitten sua jossain pelissä 6-0?

Mulla näyttää live, että 4. erä alkamassa tilanne 50-54, hetken oli jumissa mutta nyt ilmeisesti toimii normisti.

Timi sanoi:
Kyllä taitaa Lamberth lähteä tämän pelin jälkeen kotio! Enää ei heru edes peliaikaa!

Edit: Kaatuko live? 46-54 oli viiminen tilanne jonka mä näin. Nyt vaan yrittää latailla tuloksia, mut mitään ei tapahdu. Ei aukea sivu kun yrittää uudestaan, mutta basket.fi sivun laatikosta näkee tilanteen ;D

Hitaasti pyörii välillä täälläkin. 30min jälkeen ainakin mulla näyttää 50-54 Korihaille. Jossain vaiheessa Kouvoilta muuten otettiin 1p pois (47-47 tilanne muuttui aikalisällä 46-47 lukemiksi), mitäköhän siinä tapahtui?

MC sanoi:
Hitaasti pyörii välillä täälläkin. 30min jälkeen ainakin mulla näyttää 50-54 Korihaille. Jossain vaiheessa Kouvoilta muuten otettiin 1p pois (47-47 tilanne muuttui aikalisällä 46-47 lukemiksi), mitäköhän siinä tapahtui?
Luultavasti joku paineluvirhe tullu tilastoidessa. Aikalisällä on aikaa korjata tilanne...

Pesre sanoi:
Mulla näyttää live, että 4. erä alkamassa tilanne 50-54, hetken oli jumissa mutta nyt ilmeisesti toimii normisti.

Juu, lähti toimiin ja. Oli joku pieni katkos!

Jussiki alkaa osumaan, nyt vaan pökköä pesään ja karkuun!!!

Menee jännäks!

Hyvä 6 pinnan ero oli, mutta kouvot tuli 5-0 runilla pisteen päähän jo. pari minsaa aikaa ja mikä tahansa on mahdollista. paitsi korihaiden vierasvoitto.

Eiköhä se ollu sit siinä...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.