Koripallo.com

Kouvot - Pyrintö tv-peli Manskarilla

Kumpi?

• Kouvot

Ääniä: 24 70,6%
  • Pyrintö

Ääniä: 10 29,4%

• Äänestäjiä
    34
  • Poll closed .
Koska koris.net on jo noteerannut tämän pelin: http://www.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=179251
ja kp.comissa kukaan ei ole, niin tässä keskustelunavaus: keskustelkaa! :p

Vs: Kouvot - Pyrintö tv-peli Manskarilla

No jos itse pelistä kuitenkin vähän. Kouvot markkinoi peliä uuden katsomon juhlistamisena, jotta ihmiset ei jäisi tv:n äärelle. Nähtäväksi jää paljon väkeä tulee paikalle.

Pyrintöä itse pidän vahvempana mitä sarjataulukko näyttää. Nyt olisi kouvoilla tekemistä taas korin alla. Tällä kaudella ei Kouvojen korinalustapelaaminen ollut kovinkaan vahvaa ja kuitenkin 210cm Nikkilän ei tarvi kun laittaa kädet ylös niin melkosesti levareita tarttuu kouraan. Nyt olis siis hyvä paikka opetella se sulkupeli ja eiköhän Kouvojen viikon harjoittelutauolla levypallopeliin ole kiinnitetty aika reilusti huomiota.

Muu pyrinnön joukkue pelaakin sitten melkosta vauhtipeliä. Kouvot voi olla pienenä joukkueena oivallinen vastaamaan tähän nopeuteen. Itse olen hyvin pettynyt jos Pyrintö pystyy pelaamaan paljon nopeita kouvoja vastaan, kun eikös Kouvojen kooltaan pieni joukkue ole pieni juuri siksi, että liikkuvuutta löytyisi. Nähtäväksi jää miten paljon Pyrintö juoksee. Jos ei pyrintö niin Lehto ainakin. Swiftillä ja Suoniolla lieneekin kohtalaisen hikinen puhde tuon duracellin perässä juoksemisessa.

Kai se on tartuttava Pyrinnön kertoimeen 3,45. Pelkään pahoin, että jossain vaiheessa peli repeää Pyrinnölle onnistuneen vauhtipelin/normi hyvän heittopelin seurauksena, eikä Kouvot onnistu saamaan pelin juonesta kunnolla kiinni.

Noh, enpä pane pahakseni, vaikka Kouvojen kotitaika säilyisikin.

Batman sanoi:
Kai se on tartuttava Pyrinnön kertoimeen 3,45. Pelkään pahoin, että jossain vaiheessa peli repeää Pyrinnölle onnistuneen vauhtipelin/normi hyvän heittopelin seurauksena, eikä Kouvot onnistu saamaan pelin juonesta kunnolla kiinni.

Noh, enpä pane pahakseni, vaikka Kouvojen kotitaika säilyisikin.

Sama homma, vaikka muuten Kouvojen puolella tässä otteluparissa olenkin.

Pyrintö ei ole erityisen hyvä vierasjoukkue. Joukkueen paras terä on nyt kadoksissa, omissa soi tällä hetkellä liikaa. Kouvojen on puolestaan oltava terävänä levyissä, sillä semmoinen kutina on, että ei montaa kertaa kauden aikana voiteta, jos hävitään levyt 20 pisteellä. Täytyy sanoa, että parissa viime pelissä ei Pyrinnönkään levaripelissä ole ollut hurraamista. Uskon, että liikkuvampi Kouvot pystyy pimentämään Nikkilän, etenkin siksi, ettei tamperelaisilta löydy hänelle erityisen hyvää ruokkijaa. Tässä on ehkä peli, jossa LeMellestäkin on todella hyötyä. Toiminee Hesterin "päällystakkina". Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen peli tulossa. Kaikki eväät ovat kauden parhaaseen tai ainakin viihdyttävimpään TV-peliin.

tuos Kouvojen ennakko:
http://www.kouvot.fi/sitenews/view/-/nid/230/ngid/2

raappa sanoi:
Pyrintöä itse pidän vahvempana mitä sarjataulukko näyttää.

Itse olen samaa mieltä. Pyrinnöllä on hyviä pelaajia, mutta joukkueena peli ei toimi. Kouvojen levypallo peli on ollut aivan pers.... viime aikojen peleissä. Wallsin odotettiin ottavan levypalloja enemmänkin, mutta 2 tarmoa , 3 kotkaa ja 6 compoa vastaan.

Toivon, että Kouvot vie tämän pelin, mutta pahoin pelkään, että Anterö Lehdon johdattama Pyrintö voittaa ottelun levypallojen turvin 80-85

Toikan mukaan levaripeliä on harjoiteltu kovasti, toivottavasti on jotain hyötyä. Nimittäin Nikkilä nappaa kyllä aika monta hyökkäyslevaria jos kouvoilla ei ole aktiivista sulkupeliä tai Nikkilän tapauksessa iso osa tästä kaatuu Wallsin harteille.

Nyt on Päivän Parit viety, joten taistele Pyrintö :D Panostin tänään oikein hurjasti, laitoin oikein kaksi kuponkia vetämään.

Toiseen oli tarkoitus laittaa Kouvoille reilu kotivoitto, mutta huomasin juuri että olin ajatuksissani laittanut pisteet väärin päin. Joten nyt luotetaan siihen että Kouvot jää Pyrinnön puristuksessa sinne 71-75 pisteen tietämille ja vieraat iskevät taululle komeasti 91-95 pistettä. Toiselta kupongilta löytyy sitten hieman pieninumeroisempi vierasvoitto. Että näin tänään ;D

Kouvot pelaa hyvää korista. Panevat pallolle paljon painetta ja hyökkäyksessä löytävät vapaat heittopaikat. Kaksi pistettä jää Kouvolaan. Mitä sitten tulee Pyrintöön, niin pelintekijän puute on näkynyt tänäänkin karmaisevalla tavalla.

Enpä (onneksi) kerennyt veikkaustiskille.

Nätisti kyllä liikkuu pallo ja aktiivisesti lähdetty nopeisiin, kiitos paremman levypallopelin.

aika kaunista. Pari heikompaa hyökkäystä kouvoilta -> toikan välitön aikalisä ja peli aukes taas...

Tamperelaisia viedään kuin pässiä narussa.

Jukka Kataja, Korisliigan tyylikkäin pelaaja. Kerrassaan kaunista katsottavaa!

Levypallot edelleen tasan. Nyt siis 22-22.

Varmaan 5-6 minuuttia tokan jakson lopusta kulki täysin kotimaisin voimin, ja ero se vain kasvoi.
Calvin pelasi vain reilut 7 minuuttia..

Toijalalle peluutuksesta varaukseton peukalo. Tuolla tavalla 2000-luvulla pitäisi rotaatiota pyörittää.

Iisalo vaikuttaa muuten pahuksen tervejärkiseltä ja fiksulta urheilijalta. Itse pelistä, vaikea nähdä - vaikka Kouvot sitten sen normaalin nihkeän kolmannen jakson pelaisikin - Pyrinnön enää millään ilveellä nousevan taistelemaan (sarja)pisteistä.

"Pyrinnölle pitäisi antaa teknillinen virhe TYHMYYDESTÄ!" hahaha

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.