Koripallo.com

Kouvot - Team Componenta 25.3 Manskari

Vs: Kouvot - Team Componenta 25.3 Manskari

H.G. Forss sanoi:
On se upeeta et täältä löytyy vielä koomikoita ;D

Arvon H.G. Forss.

En ole koomikko. Minua tämä asia ei vaan naurata. Kouvot vaan pöllähtää paremmalleen heti pleijareiden alussa (jos pelaa Pyrbaa vastaan).

Jos olit katsomassa muutama viikko sitten Kouvot - Tampere peliä, ymmärrät että Kouvolassa ollaan kauhuissaan tuosta scenaariosta. Pyrinnön peli on tuosta vain parantunut.

Jäähallivarauksen voi peruuttaa !!

vesalan plokissa on oivallisesti tarinaa pelistä ja kanervon tienaamasta 50eurosta.
http://www.kouvolansanomat.fi/b/kosa_vesala/

ja gladiaattorille: tosiaan Pyrintö lienee pahin vastus mitä ekalla kiekalla voisi tulla ja syystäkin pitää olla hieman huolissaan, mutta loppupeleissä itse ainakin olen vielä ihan levollisin mielin. Kyl Pyrintö kaatuu, vaikka helppoa se ei olekaan...

J.D

gladiator sanoi:
Arvon H.G. Forss.

En ole koomikko. Minua tämä asia ei vaan naurata. Kouvot vaan pöllähtää paremmalleen heti pleijareiden alussa (jos pelaa Pyrbaa vastaan).

Jos olit katsomassa muutama viikko sitten Kouvot - Tampere peliä, ymmärrät että Kouvolassa ollaan kauhuissaan tuosta scenaariosta. Pyrinnön peli on tuosta vain parantunut.

Jäähallivarauksen voi peruuttaa !!

Päinvastoin. Kouvolassa ollaan innoissaan, jos nähdään huippukorista jo puolivälierissä ja saadaan tunnelmaa Manskarille. Tervetuloa Pyrintö!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.