Vs: Kouvot - ToPo la 29.10. klo 17.00
Kiitoksia Jyri ja koko joukkue, olipa taas hieno voitto. Kerrankin saan olla zackin kanssa jostain asiasta samaakin mieltä...ihan mukavaa sekin.
Jyri on todellakin Kouvoja valmentaessaan osoittanut taitonsa valmentajana...se on täysin kiistaton tosiasia. Olen jo viime kaudella ja virheestäni oppimattomana myös uudelleen tälläkin kaudella harkkamatseja ja kokoonpanoja katseltuani ollut valmis sijoittamaan Kouvot sarjataulukon loppupäähän. Molemmilla kerroilla olen ollut kuutamolla. Ehkä ensi kauden alla uskallan jo luottaa Jyrin tekemiseen ja joukkueen pelitapaan
Vanttaja on ollut ainakin itselleni todella suuri yllätys. Hienoja pelejä ja nyt lauantainakin hemmetin hyvää pelaamista. Akpaso on nyt kaksi viimeistä matsia ollut liekeissä...toivottavasti nuoren miehen vire kestää jatkossakin. Puolustuksessa aina mies paikallaan. Rintala ei loista tilastoissa, mutta tekee pirun hyvää ns näkymätöntä työtä...ja välillä näkyvääkin, jonka jopa minä näen ja ymmärrän. Perttu on sitten hyvän alkukauden jälkeen hieman seestynyt ja samalla peliaikakin vähentynyt. Nikkariselta ehkä odotin kauden alla hieman enemmän, mutta alkaa näköjään Anttokin parantaa hienosti kauden edetessä. Liekö Kiinan tuliaisina tullut loukaantuminen hieman syönyt alkukauden tehoja. Nyt näyttää hyvältä. Jordan on osoittautunut hyväksi jokapaikan höyläksi ja parantanut peli peliltä. Pidän kaverin huomaamattomasta, mutta tehokkaasta tyylistä...kentällä ei tarvitse suotta sinkoilla ja höntsätä. Gonner vuoristoratailee ja hieman samoja oireita härkämäisellä Brownillakin. Hyvän päivän sattuessa loistavia, mutta huonona pelipäivänä voivat tehdä "Hairstonit". Seppälästä ei oikein ole vielä mitään suurempaa sanottavaa. Muutaman kerran ollut hyvällä hyökkäyspäällä, mutta muuten melko hajutonta ja mautonta. Erno ja Juuso ovat näyttäneet hallilla naamansa ja käyneet kentällä joukkue-esittelyssä.
Summasummarum: Jyri on saanut melkoisen keskinkertaiset osaset toimimaan moottorissaan hienosti viritetyn kisakoneen lailla. Toivottavasti polttoaine riittää kauden loppuun saakka ja varaosilta säästytään.