Koripallo.com

KTP - Korihait 8.11 Steveco Areena

-Z-

Avataan nyt tämäkin kun ei kukaan muukaan sitä ole tehnyt!

Korihailla voisi jopa olla ennakko, mut nyt ei kerkee kaivella.

KTP porskuttaa kolmen ottelun voittoputkessa ja toivotaan että se jatkuu tänään. Neljän pisteen otteluhan tämä on eli tärkeä peli molemmille. KTP on kahdessa viime pelissä ratkaissut ottelun käytännössä jo ensimmäisellä jaksolla, joten kohta nähdään onko hailauma hereillä alussa vai jatketaanko vanhalla kaavalla!

Vs: KTP - Korihait 8.11 Steveco Areena

-Z- sanoi:
Avataan nyt tämäkin kun ei kukaan muukaan sitä ole tehnyt!

Korihailla voisi jopa olla ennakko, mut nyt ei kerkee kaivella.

KTP porskuttaa kolmen ottelun voittoputkessa ja toivotaan että se jatkuu tänään. Neljän pisteen otteluhan tämä on eli tärkeä peli molemmille. KTP on kahdessa viime pelissä ratkaissut ottelun käytännössä jo ensimmäisellä jaksolla, joten kohta nähdään onko hailauma hereillä alussa vai jatketaanko vanhalla kaavalla!

Ennakkoa tässä kun et jaksanut sitä kaivella... ;D

http://www.korihait.fi/ottelut/ennakko-172

Hyvin näyttää heitto uppoavan voitollisen Forssa pelin jälkeenkin. Toivottavasti tämä nyt on pysyvä trendi.

Perhana tuo Eriicci on kova. Löytänyt kolmos-sihtinsäkin.

Washingtonilla on kyllä aika tykyttävä tahti.. Autsshhh

Mutta Go Korihait!!

Fighter2 sanoi:
Washingtonilla on kyllä aika tykyttävä tahti.. Autsshhh

Mutta Go Korihait!!

Mikäli eric pidetään kurissa toisella jaksolla,niin sitten ei pitäisi olla ongelmia hoitaa tää peli...mutta mutta niin monesti ollaan ryssitty selvä peli

Liian paljon 2nd chance pointseja. Tosin meikäläisetkin saavat mukavasti hyökkäyslevyjä.

I am very sorry mutta en oikeasti ymmärrä tota Jalosen touhua.. Minua hän ei ole vakuuttanut osaamisellaan tai edes MAHDOLLISELLA POTENTIAALILLAAN vielä kertaakaan tämä kauden aikana.. Kauhee hehkutus silloin, että tulee mahtava apu Bojanille. Eipä se nyt kauheesti ole kotipeleissäkään hohtanut.

Fighter2 sanoi:
I am very sorry mutta en oikeasti ymmärrä tota Jalosen touhua.. Minua hän ei ole vakuuttanut osaamisellaan tai edes MAHDOLLISELLA POTENTIAALILLAAN vielä kertaakaan tämä kauden aikana.. Kauhee hehkutus silloin, että tulee mahtava apu Bojanille. Eipä se nyt kauheesti ole kotipeleissäkään hohtanut.

Ehkä et osaa seurata muuta kuin tilastokategorioita?

Jännäksi menee.

Sulkekaa se McDade nyt niistä ribareista.

Edit: Eric saatu kuriin ja nyt jantterille jo 4. virhe.

Hei Timi,
kyllä minä olen ihan lähes jokaisessa pelissä Pohitullissa ollut. Eli ei hätää! :) Sori vaan kun kerron mielipiteeni, mutta minusta Jalonen ei vain ole vielä ainakaan lunastanut sitä, mitä hänestä alkukaudesta hehkutettiin.

Hyvä hyvä....ericillä jo 4 virhettä ja pelikin näyttää vielä hyvältä...

Fighter2 sanoi:
Hei Timi,
kyllä minä olen ihan lähes jokaisessa pelissä Pohitullissa ollut. Eli ei hätää! :) Sori vaan kun kerron mielipiteeni, mutta minusta Jalonen ei vain ole vielä ainakaan lunastanut sitä, mitä hänestä alkukaudesta hehkutettiin.

En sitä tarkoittanutkaa, lähinnä, että seuraat pelistä tilastokategorioita, niitä asioita jotka näkyvät sitten illalla tilastoistakin.

Niin menee.. Kunpa nyt vain saataisiin pidettyä tuo johto

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.