Koripallo.com

KTP-Korikobrat. Pe 14.12.2012

Vs: KTP-Korikobrat. Pe 14.12.2012

40-17 kun 13min pelattu. Hävettää, hävettää ja hävettää... Onko sana puolustus unohtunut täysin?

Huh,huh olipa peli. Tuomarit pääosissa, voi Saros raukkaa :'( Nyt pukki ei tuo uusia leluja Sarokselle, saa vanhat puiset kelvata. Joku toinen saa raportoida pelistä tarkemmin , minua sylettää.

Tinen sanoi:
40-17 kun 13min pelattu. Hävettää, hävettää ja hävettää... Onko sana puolustus unohtunut täysin?

Hyvin nuo rakkaat viirupaidat päästivät Lapuan mukaan peliin. Käytännössä postivat KTP:n puolustuksen, joka hipaisusta puhallettiin.

SURKEINTA tuomarityöskentelyä mitä tällä kaudella olen nähnyt.!!!! Toivottavasti Ovaska antaisi sellaisen palautteen, että Pekka luopuisi jo pillipiiparin hommista. Eipä apupojistakaan paljon kehumista ollut. Vislailivat mitä sattuu.

Jep..olen sanonut aikaa sitten, että Saroksen on aika siirtyä tarkkailuhommiin!Ei nauti joukkueiden luottamusta.
Samoilla sanoilla"Ovaskan tappaja" Oravaa en Minä ja varmaankin moni muu halua pilaamaan otteluita.Ylimielisiä itseääntäynnäolevia kesseleitä liiga ei kaipaa.

Täällä kpcomissa kun lytätään vuoron perään kaikki tuomarit, niin kannattaisikohan niiden kaikkien lopettaa ja nämä lyttääjät sitten sinne tilalle.....

Eiköhän meillä ole juuri niin hyvät tuomarit kuin mahdollisuus on saada.

Eri asia on sitten nuo esim. eurooppasarjojen pelejä viheltävät, joita on saanut ihan täälläkin seurata ja nelosen proolta.

Onhan siinä eroa, mutta näillä mennään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.