Koripallo.com

Kuntokoripalloa pääkaupunkiseudulla

Olen 27-vuotias tyttö Vantaalta, melko hiljattain tänne muuttanut, ja tiedustelisin onko missään päin pk-seutua mahdollista pelata kuntokoripalloa? Itseäni ei niinkään kiinnosta pokaalien tavoittelu vaan lähinnä treenaaminen harrastus/huvimielessä. Koripallo lajina on minulle tuttu lähinnä yläaste/lukioajoilta, jolloin tykkäsin sitä kovastikin pelata. Edellisestä treenikerrasta siis on aikaa, mutta nyt olisi taas kiinnostusta aloittaa mukava laji uudestaan. Osaisiko joku neuvoa minua, onko pk-seudulla esim. jotain tyttöporukkaa joka pelaa koripalloa harrastusmielessä? Pelaamisen voisin aloittaa tulevana syksynä.

Krista

Vs: Kuntokoripalloa pääkaupunkiseudulla

Moikka! Panttereihin kaivataan lisää harrastelijoita. Pelaamme 4.divaria ensi kaudella ja useita haroitusmatseja!
Jos kiinnostaa treenata mukavassa porukassa niin ota yhteyttä 0503427634.

Harjoitukset Laajasalon palloluhallissa (sarvastonkaari 23) keskiviikkoisin 20-21.30 ja torstaisin Herttoniemen liikuntahallissa klo 20.30-22( yritetään hakea parempaa vuoroa.

SähläriMies

Vs: Kuntokoripalloa pääkaupunkiseudulla / miehille ?

moiks, sulla kun tuntuu Pantteritouhu olevan tiedossa, niin mitenhän miehille löytyisi vastaavia joukkueita, eipä tosin välttämättä edes missään sarjassa, vaan ihan rentoa pelailua ? Onko tietoa jostain muusta joukkueesta, jollei Panttereista löydy jengiä ?

Jörkka

Vs: Kuntokoripalloa pääkaupunkiseudulla / miehille ?

SähläriMies sanoi:
moiks, sulla kun tuntuu Pantteritouhu olevan tiedossa, niin mitenhän miehille löytyisi vastaavia joukkueita, eipä tosin välttämättä edes missään sarjassa, vaan ihan rentoa pelailua ? Onko tietoa jostain muusta joukkueesta, jollei Panttereista löydy jengiä ?
Nimenhuuto.com ja sieltä pelaajapörssi. Useampi harrasteporukka pk-seudulta etsii pelaajia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.