Koripallo.com

läntisen kakkosdivarin salpa

salpa-kani-63 sanoi:
no tuota vissiin ens viikolla vast pelaa salpan muukalaislegiona.en o varma
Löördaag jatkuu pelit. Dockery totmaar mukana ja uutuusmieskin tarjolla. Muukalaislegioonasta ei toudellakaan kannata kärvistellä. Oman kylän kollit kyseessä ja Jameskin tuttu juttu.

jamesi

Kui mont kertaa salpa muuten treenaa viikossa. ajattelin vaan kun ois ehkä yks junnuikäinen tulossa ens kaudeksi saloon. olen kyllä kuullut että tää huippujoukkue treenaisi vaan kerran viikossa jos sitäkään. ei siinä taira tälläinen nuori paljon kehittyä vaikka muut olisivatkin lähes suomen huippuja. tairan suositella pojalle kuitenkin vilppaan leiriä!

No huh huh

jamesi sanoi:
Kui mont kertaa salpa muuten treenaa viikossa. ajattelin vaan kun ois ehkä yks junnuikäinen tulossa ens kaudeksi saloon. olen kyllä kuullut että tää huippujoukkue treenaisi vaan kerran viikossa jos sitäkään. ei siinä taira tälläinen nuori paljon kehittyä vaikka muut olisivatkin lähes suomen huippuja. tairan suositella pojalle kuitenkin vilppaan leiriä!
Salpan edustusjoukkue treenaa kolme kertaa viikossa Salon pätevimmän valmentajan johdolla. Kakkosjoukkueessa pelaillaan kerta viikossa "ilon kautta"...
Mistähän moista huhua olet kuullut??

naapuri

No huh huh sanoi:
Salpan edustusjoukkue treenaa kolme kertaa viikossa Salon pätevimmän valmentajan johdolla. Kakkosjoukkueessa pelaillaan kerta viikossa "ilon kautta"...
Mistähän moista huhua olet kuullut??
Helpo arvata, tien tois puolt kyllä kaikki viittaa "unipöksyihin" 

no hah hah

No huh huh sanoi:
Salon pätevimmän valmentajan johdolla. Mistähän moista huhua olet kuullut??

mäkin olen kuullut itse "salon pätevimmältä valmentajalta" joukkueen kovasta harjoitusinnosta.

kobra

no hah hah sanoi:
mäkin olen kuullut itse "salon pätevimmältä valmentajalta" joukkueen kovasta harjoitusinnosta.
Tämä niin sanottu pätevin valmentaja ei kyllä ole pätevin II-dirre valmentaja... pitäis ymmärtää tossa divaris et koris ei kuitenkaa ole mikään ammatti pelaajille!!! Itse valmennus metodit ovat kyllä hyviä.

NIMIMERKKILLÄ: eiköhän kaikilla ole jotain parempaakin tekemistä kuin lukea näitä "wanna be" ihmisten kommentteja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.