Koripallo.com

Lahti - KTP 7.3.

Eihän sen näin pitänyt mennä? Moore flirttailee tripla-tuplan kanssa, Brooks nakuttaa pinnoja kuin riivattu ja Otto Aalto ratkaisee pelin.

Vs: Lahti - KTP 7.3.

Ei helvetti mikä loppu :D

Ktp:n huoltajapelle esitti tanssiinkutsuja katsojille :D Hulinata hulinata! Kausi on Namikan osalta ohi, mutta kyllä tälläsiä matseja kattelee mielellään.

Melkoista Namika Lahti!

Kierrokseen ennakkoon varmin ottelu ei ansainnut edes ketjun avausta, mutta kuinkas kävikään.

Oliko pilli ja Oso katsomassa tuota katastrofia? Jos olivat, niin syvä osanottoni heille!

Lahtihan on yllätyksiä täynnä. Voittaa aina silloin, kun ei pitäisi ja häviää, kun pitäisi ehdottomasti voittaa.....

Kauden paras peli, ehdottomasti! Kattokaas Mooreen kohdistuneita virheitä! Mieletön tunnelma Urkilla, kunnon pleijaritunnelmaa, ilman et pelataan mistään panoksista!

Vääryytenä täytyy sanoa Roopen viimenen buzzer beater kolkki! Summeri soi samaan aikaan kun pallo oli korissa!

Toivottavasti nyt on nähty pohjat KTP:n pelaamisessa ja tuomarityöskentelyssä. Kumpikaan ei voi enää huonommaksi mennä.!!

L.S

ai että, edes yhtenä päivänä kaudessa on mahtavaa olla lahtelainen koripallofani. en muista koska olis viimeeks ollu tollanen tunnelma urkilla ottelun viimesellä minuutilla. 56 sekunttia jäljellä ja kotka johtaa neljällä pisteellä ja olin jo valmis lyömään hanskat naulaan, mutta vielä mitä. otto aalto goes hard in the paint! olin niin innoissani, että meinasin saada jonku kohtauksen ja kädet on varmaan mustelmilla taputtamisesta.

jos vähän tarkemmin tilanteita analysoi, niin blue oli ehdoton pettymys. baileynkin ollessa sivussa oletin miehen mellastavan korin alla mielin määrin, mutta namika selvisi ennakko-odotuksiin nähden erittäin hyvin.
plussaa myös siitä, että kerrankin kyettiin menemään peli alusta loppuun ilman sitä +10-0 notkahdusta, vaikka välillä puolen kentän 5 vs 5 hyökkäykset menivätki aikamoiseksi seisoskeluksi.
kotkalta täytyy antaa plussaa nuoremmalle lehtorannalle, joka pelas mielestäni ajoittain jopa erittäin vakuuttavasti.

Puntit siis tasan.. ;D
Alkukaudesta Lahti johti Kotkassa ajassa 38.41 75-80, itse silloin meinasin lyödä
hanskat tiskiin, mutta niin se vaan voi kääntyä...Toki jos totta puhutaan niin
kyllä eilen olisi pitänyt voittaa, olisivat olleet tärkeät pisteet. Ahdistaa vieläkin.

Mitä hittoa lahdessa tapahtui pelin jälkeen?? Risto oli riehunut loppuveryttelyn aíkana kentän reunalla ja järkkärit katselleet vain vierestä.! Eipä taas Fanipomo itse muistanut, mitä käyttäytymisestä on fanien säännöissä sanottu.
Tekis mieli tehdä raportti liittoon, mutta olkoon. Ei lyödä lyötyä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.