Koripallo.com

Lauri Markkanen - mies ja legenda

L.S

Tossa järjestyksessä varaamisessa isoin onglema ois minusta se, että pelaajat alkais tietosesti välttää draftiin kirjautumista sillon, kun kärkivaraukset on huonoimmilla jengeillä ja osa pelaajista odottais vuoden pidempään. Se entisestää vaikeuttais monen peräpään jengin menestyksen tavottelua.

Itse olen edelleen sitä mieltä, että kaikille playoffien ulkopuolelle jääville sama mahdollisuus ykkösvaraukseen. Jopa siis heille, jotka ei pääse playoff-karsinnoista jatkoon. Voisi aika riskittä yrittää voittaa kauden loppuun asti.

Itse olen edelleen sitä mieltä, että kaikille playoffien ulkopuolelle jääville sama mahdollisuus ykkösvaraukseen. Jopa siis heille, jotka ei pääse playoff-karsinnoista jatkoon. Voisi aika riskittä yrittää voittaa kauden loppuun asti.
Vaikka itse olenkin tämän tyylisen ratkaisun takana niin ei tämä tankkausta lopeta. Tankkaus vain siirtyy playoff rajan tuntumaan eli kauden loppupuolella joukkueet, jotka eivät ole tarpeeksi hyviä alkavat häviämään tahallaan jos ovat playoff viivan yläpuolella tai sen rajalla.

itseäni ei tankkaus häiritse. Se on yleensä tiedossa kauden alussa mitkä joukkueet sitä tekee, joten jättää vain katsomatta kyseisien joukkueiden pelit. Tietenkin jos olet kyseisen joukkueen fani tai jonkun pelaajan fani, joka pelaa kyseisissä joukkueissa, niin tuo voi vähän harmittaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.