Koripallo.com

LIIGAKARSINTAA osa 2.: 08.04. klo 18:30 Korikobrat - LrNMKY @ Lapuan Urheilutalo

Varmistaako Namika liigassa pysymisen?

• Kyllä

Ääniä: 5 50,0%
  • Ei

Ääniä: 5 50,0%

• Äänestäjiä
    10
Namikan sirkus saapuu Lapualle, onko korit sittenkään oikealla korkeudella?

Hoitakaa pojat homma kotiin, niin ei tarvitse sunnuntaina raahautua Urkille!

Vs: LIIGAKARSINTAA osa 2.: 08.04. klo 18:30 Korikobrat - LrNMKY @ Lapuan Urheilutalo

eikös tätä nyt olis voinu jatkaa tuohon edelliseen?

Vs: LIIGAKARSINTAA osa 2.: 08.04. klo 18:30 Korikobrat - LrNMKY @ Lapuan Urheilutalo

raappa sanoi:
eikös tätä nyt olis voinu jatkaa tuohon edelliseen?
Ei tietenkään! Uusi peli, uusi elämys.

Hullued sanoi:
Ei tietenkään! Uusi peli, uusi elämys.
Täällä kp.comissa ainakin herättää uusia elämyksiä keskustelusta päätellen..

Lapua johtaa, riittääkö energia loppuun saakka?

Edit: Lapualta hienoa levypallotyöskentelyä: antanut 12 hyökkäyslevyriä Lappeenrannalle. Niin, ja Lappeenrannalla on niitä puolustuspään levyreitä 11

Hienoa taistelua väsyneeltä Lapuan joukkueelta (viisikolta). Toivottavasti pystyvät venyttämään sarjan vielä sunnuntaille.

66 - 74 pelattuna 32min

EDIT: Kyllä se nyt ratkesi 66 - 81 jäljellä 5min.

Alkaa ratkeamaan... 66-79.

Turjaketta ei vain osata puolustaa, onko asialla Lewis? Malik hyvin pisteitä pikkumiestä vastaan, miksi ei laittanut ketään muuta puolustamaan :eek:

Vaikka Lapuaa ei liigassa nähdä ensi kaudella niin Jussi Turja mielestäni voitaisiin nähdä. Kovaa suorittamista.

DripL sanoi:
Vaikka Lapuaa ei liigassa nähdä ensi kaudella niin Jussi Turja mielestäni voitaisiin nähdä. Kovaa suorittamista.
Mies oltaisiin voitu nähdä minun puolesta liigassa jo pari kautta sitten.

DripL sanoi:

Kyllä,Turjake oli jo lappeessa hyvä ja mielestäni pystyisi liigassa ainakin pelaamaan hajaminuutteja....respect :D

redonly sanoi:
Kyllä,Turjake oli jo lappeessa hyvä ja mielestäni pystyisi liigassa ainakin pelaamaan hajaminuutteja....respect :D

Varmasti pysyisi. Kyllähän Ville Pekkolankin oli vielä ennen tätä kautta "divaripelaaja" ja ihan hyvin on liigassa pärjännyt.

Sen verran on vielä jatkettava, että J. Turjan ongelmana kovissa liigapeleissä tulisi olemaan pakkipää, joka on ollut haasteellista myös divarin kovimpia joukkueita/pelaajia vastaan. Jalat ei tahdo riittää ja virheitä tulee turhan nopeaan tahtiin.

Onnea Nami-Kalle!! Nyt mielenkiinnolla odottamaan sitä Riihelän mainitsemaa uutta projektia.

Downtown sanoi:
Sen verran on vielä jatkettava, että J. Turjan ongelmana kovissa liigapeleissä tulisi olemaan pakkipää, joka on ollut haasteellista myös divarin kovimpia joukkueita/pelaajia vastaan. Jalat ei tahdo riittää ja virheitä tulee turhan nopeaan tahtiin.

Kun pelinäkemystä on, täytyy vain vaihdettava tuo voimakas hyökkäysasenne puolutuksen kannalle, niin omassa kuin joukkueen harjoituksissa.
Kaikki valmentajat rakastavat pelaajia, jotka osaavat heittää, harvat haluavat tai osaavat opettaa puolustamaan. Pohjanmaalla on yksi sellainen osaava opettaja ja halujakin ilmeisesti on, jos pelaaja itse ::) haluaa kehittyä.

manzu sanoi:
Pohjanmaalla on yksi sellainen osaava opettaja ja halujakin ilmeisesti on, jos pelaaja itse ::) haluaa kehittyä.

Väitän että aika paljon saa tapahtua että J. Turja loikkaisi Kauhajoelle pelaamaan. Kaverilla on sitä minun kunnioittamaa kotiseuturakkauta ja totisesti järkytyn jos Jussi Turja pelaa Kauhajoella Korisliigaa 2011-2012.

zack sanoi:
Väitän että aika paljon saa tapahtua että J. Turja loikkaisi Kauhajoelle pelaamaan. Kaverilla on sitä minun kunnioittamaa kotiseuturakkauta ja totisesti järkytyn jos Jussi Turja pelaa Kauhajoella Korisliigaa 2011-2012.
Samoin

zack sanoi:
Lääkkeet vaivoihin saa apteekista ;D Never say never!

manzu sanoi:
Lääkkeet vaivoihin saa apteekista ;D Never say never!

luulen, ettei zackin vaivat ihan apteekin antimilla hoidu, vaativat varmasti pidempää laitoshoitoa ::)

Minä taas luulen, että nykylääketiede on tässä tapauksessa voimaton? On varmaan jo kaikki kokeiltu.

Entäs vierihoito? Pitäisi vaan löytää vapaaehtoinen, eikös Joe voisi uhrautua.

Voisihan sitä nyt kun eukkokin lähti. Mutta menköön palli tai pilli, kun ovat lähempänäkin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.