Ei tietenkään! Uusi peli, uusi elämys.raappa sanoi:eikös tätä nyt olis voinu jatkaa tuohon edelliseen?
Täällä kp.comissa ainakin herättää uusia elämyksiä keskustelusta päätellen..Hullued sanoi:Ei tietenkään! Uusi peli, uusi elämys.
Mies oltaisiin voitu nähdä minun puolesta liigassa jo pari kautta sitten.DripL sanoi:Vaikka Lapuaa ei liigassa nähdä ensi kaudella niin Jussi Turja mielestäni voitaisiin nähdä. Kovaa suorittamista.
DripL sanoi:Vaikka Lapuaa ei liigassa nähdä ensi kaudella niin Jussi Turja mielestäni voitaisiin nähdä. Kovaa suorittamista.
redonly sanoi:Kyllä,Turjake oli jo lappeessa hyvä ja mielestäni pystyisi liigassa ainakin pelaamaan hajaminuutteja....respect
Downtown sanoi:Sen verran on vielä jatkettava, että J. Turjan ongelmana kovissa liigapeleissä tulisi olemaan pakkipää, joka on ollut haasteellista myös divarin kovimpia joukkueita/pelaajia vastaan. Jalat ei tahdo riittää ja virheitä tulee turhan nopeaan tahtiin.
manzu sanoi:Pohjanmaalla on yksi sellainen osaava opettaja ja halujakin ilmeisesti on, jos pelaaja itse : haluaa kehittyä.
Samoinzack sanoi:Väitän että aika paljon saa tapahtua että J. Turja loikkaisi Kauhajoelle pelaamaan. Kaverilla on sitä minun kunnioittamaa kotiseuturakkauta ja totisesti järkytyn jos Jussi Turja pelaa Kauhajoella Korisliigaa 2011-2012.
Lääkkeet vaivoihin saa apteekista ;D Never say never!zack sanoi:Väitän että aika paljon saa tapahtua että J. Turja loikkaisi Kauhajoelle pelaamaan. Kaverilla on sitä minun kunnioittamaa kotiseuturakkauta ja totisesti järkytyn jos Jussi Turja pelaa Kauhajoella Korisliigaa 2011-2012.
manzu sanoi:Lääkkeet vaivoihin saa apteekista ;D Never say never!