JOEN SUU sanoi:No rehellisesti sanottuna ne kolkit Katajaa vastaan upposivat ihan munkilla, eikä sellaista kauden aikana tulla montaa kertaa näkemäänkään?
JOEN SUU sanoi:No rehellisesti sanottuna ne kolkit Katajaa vastaan upposivat ihan munkilla, eikä sellaista kauden aikana tulla montaa kertaa näkemäänkään?
Blassingame yritti yksin voittaa lopussa, kun muut eivät saaneet kolkkeja mistään . Ja eihän joukkuepelissä yleensä yksi pelaaja voita, vaikka Namika Lahdelta pelaajat uhkaavasti vähenivätkin. Vilkku pelasi hyvin tänään. Pasilta ei löytynyt pelihuumoria lainkaan, aloitti penkiltä. Ei ole varmaan kiva pelata, kun nilkan kunto on sitä sun tätä. Brown otti viisi virhettä turhan aikaisin.Mr.Smith sanoi:Ei uponnut kotinamikan kolmoset, eikä uponnut tuomareiden vihellykset. Käsittämättömiä vihellyksiä. Lahdelta kovaa puolustusta millä voitto tänään ansaittiin. Pointsit Lahden faniporukalle! Missä on Lappeenrannan yleisö? Kovin ikävää kun on hyvä joukkue ja loistava kuuluttaja. On varmaan kiva tyhjille lehtereille kuulutella
Siellähän se yleisö istui hiljaa penkeillään.Vähän hävetti,kun Brown ja Murre joutui kosiskelemaan yleisöltä kannustusta.Kuuluttaja vois vähän lohkaista vaikka hautajaistunnelmasta.Mr.Smith sanoi:Missä on Lappeenrannan yleisö? Kovin ikävää kun on hyvä joukkue ja loistava kuuluttaja. On varmaan kiva tyhjille lehtereille kuulutella
Olen ja jaksan olla yhä Teemu Laine fani. Järkyttävän tasoinen heittopeli jälleen kun tarvittiin.veku sanoi:On tuo Laine kylmä tyyppi.
manzu sanoi:Olen ja jaksan olla yhä Teemu Laine fani. Järkyttävän tasoinen heittopeli jälleen kun tarvittiin.
"Let it fly and fly with the ball"
En valitettavasti päässyt otteluun muun valmennustapahtuman johdosta, joka ol niin hyvä ja mielenkiintoinen, etten edes jaksanut murehtia menetettyä tilaisuuttanädä Lahden difu, vastaan Lappeenranna kolmoset ja pelinjohto.Asiassa kävi imeisesti kuten olin valitettavasti ajatellut. Pelinjohtosekoitettiin ala Ilkka Vuori ja heittäjissä pysyttiin kiinni linjoilla. Muuten en voi ymmärtää 0/7 ja 1/6 kolmossumaa. Blässäri vain 2 koriinjohtanutta syöttöä. Lappenrannalla 20 hyökkäysriparia. Montako meni sisälle ja monestako saatiin vapari?
Mut oppiajan tässä haetaan
BLAGI sanoi:Kiitos Virtaselle taas hyvästä laumasta ja kannatuksesta. Ehkä olen kohta jo rakastunut erääseen naishenkilöön laumastasi? No, mutta..Lahden joukkuepuolustus oli loistavaa! Tuomarit oli vtun paskoja..siis vtun paskoja. Lahtelaisten kannata vielä enemmän vtun paskoja. Noh, olihan ne
Mutta nyt ei jaksa raportteja väännellä, nyt keskitytään iltaan! Pusuja kaikille kivoista kommenteistani, kehityn päivä päivältä